Tα κατάφερε όχι μόνο με την εξωτερική του εμφάνιση ή τις τεχνικές του προδιαγραφές, αλλά και με το καινοτόμο πίνακα οργάνων. Στην ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών εμφανίζονται όλες οι πληροφορίες, από το στροφόμετρο και το ταχύμετρο μέχρι οι χάρτες του συστήματος πλοήγησης. Η Audi επέλεξε να μην τοποθετήσει οθόνη στην κεντρική κονσόλα, με τις ενδείξεις π.χ. του κλιματισμού να εμφανίζονται μέσα στους αεραγωγούς.
«Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του νέου ΤΤ είναι όντως εντυπωσιακός, τι έχετε να πείτε όμως στο συνοδηγό που δεν έχει μία οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα για να απασχολείται;», ρωτήσαμε με διάθεση για χιούμορ πριν από λίγες ημέρες στο Ίνγκολσταντ, την έδρα της Audi, τον Ούρλιχ Χάκενμπεργκ.
Ο 64χρονος Γερμανός, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi και υπεύθυνος για την εξέλιξη της τεχνολογίας μας απάντησε: «Το ΤΤ είναι ένα μοντέλο με έμφαση στη sport συμπεριφορά. Τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με γνώμονα τον οδηγό. Το virtual cockpit θα λανσαριστεί μελλοντικά και σε άλλα αυτοκίνητα της γκάμας μας, ανάμεσά τους και οικογενειακά. Σε αυτά θα υπάρχει επιπλέον ψηφιακή οθόνη στην κεντρική κονσόλα, ενώ σε ορισμένα και στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων»
Κλείσιμο
.
Θεωρούμε πολύ πιθανόν να δούμε την ψηφιακή οθόνη σε μοντέλα όπως το νέο Q7 ή το ανανεωμένο Α6.
Η διεθνής διάκριση iF Design Award 2024 για το ελαστικό ECSTA PS71 EV, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας για λύσεις υψηλών προδιαγραφών και κορυφαίας συμπεριφοράς στον δρόμο.
Banana breads, σκανδιναβικά σέμλα με σαντιγί, cinnamon rolls, κρουασάν gianduja, brownies με αλμυρή καραμέλα και πολλές ακόμη high-quality επιλογές από τα premium bakeries της πόλης
Με λύσεις που περιλαμβάνουν GPS Plotter, βυθόμετρα, όργανα, αυτόματο πιλότο, ηχοσυστήματα, VHF, κάμερες, ραντάρ και πολλά ακόμα, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες κάθε σκάφους.