Παολίνα Διαμαντούλη: H Miss Kalua θριαμβεύει στις διεθνείς πασαρέλες

Παολίνα Διαμαντούλη: H Miss Kalua θριαμβεύει στις διεθνείς πασαρέλες

Κεντρικό πρόσωπο στις καμπάνιες οίκων όπως Salvatore Ferragamo, L’Oréal και Καίσαρης, η Παολίνα Διαμαντούλη είναι η νέα μεγάλη ελπίδα του ελληνικού μόντελινγκ. Επίσης, ως κόρη του ιδιοκτήτη των κλαμπ «Kalua» σε Αθήνα και Μύκονο, είναι γέννημα θρέμμα του νυχτερινού fun

Παολίνα Διαμαντούλη: H Miss Kalua θριαμβεύει στις διεθνείς πασαρέλες
Η προσωπική διαδρομή της Παολίνας Διαμαντούλη θα μπορούσε να είναι τελείως διαφορετική, με δεδομένο ότι ο πατέρας της, Μανώλης Διαμαντούλης, είναι ένας από τους πιο παλιούς επιχειρηματίες στον χώρο της νυχτερινής διασκέδασης, γνωστός κυρίως για τα κλαμπ «Kalua» σε Αθήνα και Μύκονο. Από τα παιδικά της χρόνια η Παολίνα έμαθε να θεωρεί τα μαγαζιά του πατέρα της δεύτερό της σπίτι, εφόσον κυκλοφορούσε διαρκώς σε αυτά και βοηθούσε στις δουλειές άλλοτε σερβίροντας και άλλοτε παίρνοντας θέση στην κουζίνα ή κάνοντας λογαριασμούς.

Κλείσιμο


Αρχή της οικογένειας Διαμαντούλη αποτελεί το ρητό «η δουλειά δεν είναι ντροπή», γι’ αυτό και τα παιδιά έπρεπε να έχουν από νωρίς ενεργή συμμετοχή στις επιχειρήσεις προκειμένου να πάρουν το βάπτισμα του πυρός στο πλαίσιο της προετοιμασίας τους για τη διαδοχή. «Το ‘‘κόρη του αφεντικού’’ δεν υπήρχε σε εμάς ως νοοτροπία και τρόπος ζωής», λέει η Παολίνα Διαμαντούλη, τονίζοντας ότι «ο πατέρας μου ήταν της άποψης ότι, αν θέλεις χαρτζιλίκι, πρέπει να κοπιάσεις. Ποτέ το χρήμα δεν δινόταν χωρίς έλεγχο ή δικαιολογία. Επρεπε να το κερδίσεις».
Τελειώνοντας το σχολείο η καλλίγραμμη και εντυπωσιακή Παολίνα είχε ήδη ξεχωρίσει και γοητεύσει. Το επόμενο βήμα της μετά το λύκειο ήταν να φύγει για το Λονδίνο όπου σπούδασε χορό, με απώτερο στόχο να γίνει χορογράφος σε μιούζικαλ. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι η Παολίνα Διαμαντούλη υπέφερε από ακατάσχετη νοσταλγία. Η ζωή στην Ελλάδα τής έλειπε αφόρητα και έτσι επέστρεψε στην πατρίδα. Γράφτηκε στο Κολέγιο Deree προκειμένου να σπουδάσει Δημόσιες Σχέσεις και Διαφήμιση, δείχνοντας έμμεσα ότι είχε αποδεχτεί τον ρόλο της -από κοινού με τον αδελφό της- στα κλαμπ.



Ωστόσο, το μικρόβιο της μόδας που υπήρχε ανέκαθεν μέσα της κατάφερε τελικά να κυριαρχήσει σε οποιαδήποτε άλλη επαγγελματική αναζήτηση. Η Παολίνα λατρεύει τα περιοδικά μόδας, η ντουλάπα της ξεχειλίζει από δημιουργίες Ελλήνων και ξένων σχεδιαστών και για τα παπούτσια της δίνει πάντα μια μικρή περιουσία.

Εφτιαξε μόνη της το πρώτο της boοk και με προίκα ένα πανέμορφο λαμπερό πρόσωπο και ένα σώμα με τέλειες αναλογίες χτύπησε την πόρτα του πρακτορείου VN Models, όπου, φυσικά, έγινε αμέσως δεκτή - και μάλιστα με ενθουσιασμό. «Μάλλον είχα το θράσος του αδαούς», λέει η ίδια και συνεχίζει: «Χτύπησα την πόρτα χωρίς να φοβάμαι τίποτα, γνωρίζοντας ότι αξίζει να κυνηγάς τα όνειρά σου. Καλύτερα να ξέρεις ότι προσπάθησες, ακόμη κι αν σου περνά από το μυαλό ότι μπορεί να αποτύχεις, παρά να προστεθεί στη ζωή σου ένα ακόμη απωθημένο. Με αυτό το σκεπτικό έγινε και η αρχή. Το VN αποδείχτηκε για μένα πέρα για πέρα φιλόξενο».
Οι πρώτες της δουλειές αφορούσαν συνεργασία με γνωστούς Ελληνες σχεδιαστές και ξένους τίτλους περιοδικών στη χώρα μας, όπως το «Esquire» και η »Vogue». Η κόρη του επιχειρηματία των θρυλικών «Kalua» δεν πρόλαβε καν να μπει στον χώρο της μόδας και αναδείχθηκε σε αστέρι, καθώς σε χρόνο-ρεκόρ κέρδισε δουλειές από πολύ πιο έμπειρες συναδέλφους της. Η Παολίνα Διαμαντούλη έγινε, σχεδόν αστραπιαία, ένα από τα πιο περιζήτητα πρόσωπα της ελληνικής μόδας. Χάρη στη φυσική λάμψη και τη χάρη της βαδίζει πλέον στη λεωφόρο της επιτυχίας όχι μόνο στο εγχώριο, αλλά και στο διεθνές μόντελινγκ.



Το 2014 ήταν μια καλή χρονιά για την 25χρονη. Ακόμη και στην τρέχουσα περίοδο της οικονομικής ύφεσης και δυσπραγίας, όταν τα περισσότερα μοντέλα είτε επιδιώκουν να εξασφαλίσουν τα προς το ζην κάνοντας άλλες δουλειές, είτε αναζητούν μια καλύτερη τύχη στο εξωτερικό, η Παολίνα Διαμαντούλη υπογράφει ιδιαίτερα προσοδοφόρα συμβόλαια. Μετέχει σε επίδειξη μόδας του διάσημου ιταλικού οίκου Salvatore Ferragamo, ενώ ο οίκος κοσμημάτων Καίσαρη την επιλέγει ως κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας του. Κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων του 2014 το πρόσωπό της λειτούργησε σαν καμβάς για τα κοσμήματα Καίσαρη και η εικόνα της βρισκόταν παντού: στην μπουτίκ της οδού Βουκουρεστίου καθώς και σε πάμπολλα περιοδικά lifestyle.  Λίγους μήνες αργότερα η γνωστή φωτογράφος Καλλιόπη την επέλεξε για την καμπάνια των δικών της κοσμημάτων, ενώ η εταιρεία καλλυντικών L’Oréal τη φωτογράφισε για το promotion των καινούριων της προϊόντων. To παρουσιαστικό και ο αριστοκρατικός αέρας της Παολίνας είναι δύο μεγάλα ατού για κάθε γυναίκα - πολύ περισσότερο στον χώρο του μόντελινγκ, ιδιαίτερα αν συνδυάζονται με μια δυναμική προσωπικότητα.

Η ίδια προτιμά να κρατά χαμηλούς τόνους παρά την έντονη κοινωνικότητά της, τις τακτικές βραδινές εξόδους για διασκέδαση και τον συγχρωτισμό της με την αφρόκρεμα της νεότερης γενιάς των οικονομικώς επιφανών οικογενειών της Ελλάδας. Αγαπά τη γυμναστική -κάνει pilates δύο φορές την εβδομάδα- και όταν αναζητά μια πιο ήσυχη καθημερινότητα διαβάζει βιβλία, ακούει μουσική ή παρακολουθεί ταινίες στον κινηματογράφο.



Σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις της και μεγάλη της αδυναμία, όπως εξομολογείται στο «thema people», είναι η Μύκονος, αφού «εκεί μου αρέσει να περνώ τα καλοκαίρια μου». Συμπληρώνει δε ότι «εκεί θα βρεθώ για διακοπές και θα ξεκουραστώ, αλλάζοντας περιβάλλον και βοηθώντας τον αδερφό μου, ο οποίος έχει αναλάβει εδώ και κάποιο διάστημα τις επιχειρήσεις μας. Εγώ, από την άλλη, τον χειμώνα εργάζομαι ως μοντέλο και κάποιους από τους καλοκαιρινούς μήνες στο ‘‘Kalua’’ της Μυκόνου. Αυτή η αλλαγή με ξεκουράζει».

Στην επιχείρηση που διατηρεί η οικογένεια Διαμαντούλη στο νησί, το αστέρι της πασαρέλας συντονίζει, ελέγχει λογαριασμούς και σε κάποιες περιπτώσεις σερβίρει, διότι «μόνο στην Ελλάδα θεωρείται ντροπή να είσαι επιτυχημένος σε κάποιον τομέα και να κάνεις μία ακόμη δουλειά επειδή σε βγάζει από το άγχος της καθημερινότητας και σε ξεκουράζει. Στο εξωτερικό ακούς πολλές τέτοιες περιπτώσεις που ο κόσμος τις αντιμετωπίζει με συμπάθεια και κατανόηση. Αλλωστε, το ‘‘Kalua’’ υπήρξε για μένα μεγάλο σχολείο, καθώς ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με διεθνείς προσωπικότητες. Θυμάμαι, π.χ., την απλότητα του Κέβιν Σπέισι και την ηρεμία του Βαλεντίνο. Oταν πρωτογνώρισα την Ντούτζεν Κρος, την πλησίασα για να της πω διστακτικά ότι ήθελα να γίνω και εγώ μοντέλο».



Σχεδόν εκ γενετής fashionista, επιλέγει για το πρωί συνήθως απλά και νεανικά ρούχα και για το βράδυ φορέματα από γνωστούς οίκους του εξωτερικού. Οπως δηλώνει με ενθουσιασμό, «μου αρέσουν τα καλοκαιρινά φορέματα Roberto Cavalli, είναι εκκεντρικά και σέξι. Τα συνδυάζω με παπούτσια Sergio Rossi και Prada, oίκους με τους οποίους θα ήθελα κάποτε να συνεργαστώ».
Ενα τέτοιο όνειρο δεν φαίνεται μακρινό για την πανέμορφη Ελληνίδα, που ήδη ετοιμάζεται να ανοίξει τα φτερά της στο εξωτερικό. Tον Σεπτέμβριο αναχωρεί για Μιλάνο και Νέα Υόρκη, κλείνοντας συμφωνία συνεργασίας με τα μεγαλύτερα πρακτορεία του κόσμου.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης