Από το κρεβάτι της ψυχανάλυσης στο ποτάμι της οργής

Από το κρεβάτι της ψυχανάλυσης στο ποτάμι της οργής

Μέχρι πριν λίγο καιρό η κοινωνία πίστευε ότι οι δύο τηλεοπτικοί αστέρες είναι κολλητοί. Η σφοδρή σύγκρουση,   ξεκίνησε την επομένη που ο Θεοδωράκης έκλεισε, την πόρτα της τηλεόρασης για να ακολουθήσει την πολιτική

Από το κρεβάτι της ψυχανάλυσης στο ποτάμι της οργής
Τους ενώνει η κοινή τηλεοπτική μήτρα που τους έκανε και τους δύο ευρύτερα γνωστούς, εξασφαλίζοντάς τους τη δυνατότητα να απευθύνονται σε ευρύτερο ακροατήριο. Φαίνεται, όμως, ότι είναι πολύ περισσότερα εκείνα που χωρίζουν τον Λάκη Λαζόπουλο και τον Σταύρο Θεοδωράκη και οδηγούν στα άκρα την πολεμική διάθεση που υπάρχει μεταξύ τους και εκδηλώθηκε με τη συνέντευξη του σατιρικού καλλιτέχνη στο «ΘΕΜΑ», ο οποίος χαρακτήρισε τον ιδρυτή του Ποταμιού «πιο χαζό και από τον Γιωργάκη».

Η σφοδρή σύγκρουση, η οποία ξεκίνησε σχεδόν από την επομένη που ο Θεοδωράκης έκλεισε, τον περασμένο Φεβρουάριο, πίσω του την πόρτα της τηλεόρασης για να ακολουθήσει πολιτική καριέρα, κλιμακώθηκε μέσα από τις εκπομπές του Λαζόπουλου, ο οποίος εξακολουθεί να κάνει πολιτική μέσα από τα τηλεοπτικά πλατό, παρουσιάζοντας παλαιότερα τους «Μήτσους» στο MEGA και τώρα το «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» στον ALPHA.  Οι ένθεν κακείθεν βολές, άλλοτε έμμεσες και συχνά ευθείες, συντηρούν στα ύψη το θερμόμετρο της αντιπαράθεσης, και μάλιστα με δηλητηριώδη σχόλια που κατατείνουν στο να εμφανίσει ο ένας τον άλλον ως «υπηρέτη του συστήματος».

Κλείσιμο
«Ανθρωποι σαν τον Θεοδωράκη έχουν σταθεί σε μια γωνιά και περιμένουν να πουληθούν στην εξουσία», σχολιάζει έμπλεος πάθους ο Λαζόπουλος. Πιο συγκρατημένα, ο Θεοδωράκης περιορίζεται να αντιτείνει ότι «δεν ανοίγω διάλογο με υπαλλήλους του παλαιού συστήματος», αλλά οι συνεργάτες του δεν παραλείπουν να επισημάνουν «την κραυγαλέα μονομέρεια της λαζοπούλειας δήθεν σάτιρας που στοχοποιεί όσους δεν ταυτίζονται, όπως ο ίδιος ο ηθοποιός, με τον ΣΥΡΙΖΑ».

Της Τίνας Μανδηλαρά

Λένε πως οι κωμικοί τρέφονται από την πολιτική ή το αντίθετο: ότι οι πολιτικοί μοιάζουν με κωμικούς που αποφάσισαν να πρωταγωνιστήσουν σε τραγωδία. Ο,τι κι αν ισχύει, το σίγουρο είναι ότι ο Λάκης Λαζόπουλος βρίσκει άφθονη τροφή στο αστείρευτο μενού που του προσφέρουν κάθε βδομάδα οι πολιτικοί επιλέγοντας από την απέραντη πολιτικολογία τα βασικά του «πιάτα».

Το μενού των τελευταίων εβδομάδων φαίνεται να περιλαμβάνει αποκλειστικά για κυρίως πιάτο τον Σταύρο Θεοδωράκη, που είναι από μόνος του ικανός να αυξήσει την όρεξη του γνωστού ηθοποιού για ακόμη περισσότερη σάτιρα. Για να αντιληφθεί, επομένως, κανείς ή μάλλον για να εξηγήσει την κόντρα του Λαζόπουλου με τον Θεοδωράκη, αρκεί να δει τον τρόπο που ο Λάκης κρίνει, επικρίνει ή αποδομεί εντελώς τους πολιτικούς. Στον βαθμό που ο Θεοδωράκης απεραντολογεί και χάνεται σε γενικότητες, ο Λαζόπουλος θα ανιχνεύει ακόμη περισσότερη «τροφή» για την τηλεοπτική κριτική του - και όχι μόνο. Αν ο Θεοδωράκης παρέμενε στην ουδέτερη ζώνη του δημοσιογράφου και δεν πολιτικολογούσε, προφανώς δεν θα απασχολούσε τον Λάκη. Αποφάσισε όμως να πολιτευτεί.

Κι από δω αρχίζει το αντικείμενο της κόντρας: Ο Λάκης Λαζόπουλος άρχισε να επιτίθεται στον Σταύρο Θεοδωράκη από την ώρα που αποφάσισε να τον πάρει το «Ποτάμι». Αν ρωτήσεις προσωπικά τον Λάκη να σου εξηγήσει τους λόγους που του επιτίθεται, θα σου πει ότι δεν είναι προσωπικοί, αλλά ακραιφνώς πολιτικοί. Μπορεί δηλαδή στα μάτια του ο Θεοδωράκης να φαντάζει ένας καθ’ όλα αξιόλογος δημοσιογράφος -στον βαθμό που κάποτε έκανε εκπομπές για μειονότητες και ανθρώπους διαφορετικούς- και μάλιστα ένας δημοσιογράφος στον οποίο είχε παραχωρήσει στο παρελθόν συνέντευξη - αλλά όχι επαρκής ως πολιτικός. Επιμένοντας κατά κάποιον τρόπο στην αγγλοσαξονική λογική που δεν μπερδεύει τα πρόσωπα με τα επιχειρήματα, ο Λάκης αντιτίθεται και κοντράρεται με τον Σταύρο για τις πολιτικές του θέσεις. Ή μάλλον, για την ακρίβεια, για την πλήρη απουσία τους. Από τη στιγμή που το Ποτάμι αποφάσισε να κρατήσει κρυφές τις ιδεολογικές του προτιμήσεις επιμένοντας μόνο στην αντι-αριστερή προοπτική του, ο Λαζόπουλος βρήκε λαμπρό πεδίο σατιρικής δόξης. «Εντάξει, ο Θεοδωράκης μάς είπε τέρμα και ως εδώ, αλλά σε τι ακριβώς; Αφού τα μνημόνια δεν τον ενοχλούν, τι είναι αυτό που τον ενόχλησε; Το ότι μπήκε η άνοιξη;» Το είχε πει ο Λάκης σε παλαιότερη τηλεοπτική συνέντευξη, επιμένοντας ότι η απουσία θέσης εκ μέρους του ηγέτη του Ποταμιού προκαλεί την υπερβολή της αντί-θεσης. Η υποτιθέμενη ουδετερότητα του Σταύρου είναι που ανάγκασε τον Λάκη να τον εντάξει στην καρδιά του συστήματος, θεωρώντας προφανώς ότι ταυτίζεται με τη θέση του Πόντιου Πιλάτου ή με τη λογική της λευκής ψήφου που προσφέρουν οι φίλα προσκείμενοι στην κυβέρνηση. Σταδιακά η κριτική του Λάκη για τις «υπηρεσίες που προσφέρει ο Σταύρος στην καρδιά του συστήματος» έγιναν ανάλυση για τη «διατεταγμένη υπηρεσία» την οποία υπηρετεί ο ηγέτης του Ποταμιού προκειμένου να αποδομήσει τον ΣΥΡΙΖΑ. Ο γνωστός ηθοποιός δεν δίστασε μάλιστα στην τελευταία του εκπομπή να παραθέσει δύο βίντεο με τον Σταύρο Θεοδωράκη και τον Αδωνη Γεωργιάδη να υιοθετούν ταυτόσημες θέσεις αναφερόμενοι στο θέμα της αύξησης των μισθών, υποστηρίζοντας ότι ενδεχόμενη αύξηση «το μόνο που θα έκανε θα ήταν να αυξήσει την κατανάλωση των εισαγόμενων προϊόντων». Ο Λάκης αντιδρώντας στη θέση του Θεοδωράκη, ότι η «αύξηση των μισθών θα ήταν καταστροφική» και ότι «δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στα 750 και τα 1.000 ευρώ», άσκησε κατά μέτωπον επίθεση: «Μα είναι στα καλά του; Πώς να το πούμε, βρε αδερφέ; Εγώ έχω, εσύ έχεις, αλλά υπάρχουν και άνθρωποι που τα σακίδιά τους είναι άδεια. Αυτούς τους ρωτάς; Ας σταματήσουν λοιπόν τα γεμάτα σακίδια να αντιμιλούν στα άδεια σακίδια», επέμενε ο Λάκης δίνοντας συνέχεια στη στάση που κράτησε στη συνέντευξή του την περασμένη Κυριακή στο «Θέμα». Εσπευσε μάλιστα να επιβεβαιώσει τον χαρακτηρισμό που του απηύθυνε μέσα από την εφημερίδα επιμένοντας πως αν ο Ντοστογέφσκι τον γνώριζε δεν θα έγραφε τον «Ηλίθιο». Πολλοί βέβαια ήταν οι περισπούδαστοι κήνσορες που επιτέθηκαν στον ηθοποιό επιμένοντας ότι δεν γνωρίζει την υπόθεση του βιβλίου και την αναφορά του Ντοστογέφσκι στον πρίγκιπα Μίσκιν. Φρόντισαν ωστόσο να παραλείψουν από τις γνωστές στήλες τους ότι στη σάτιρα και στα σχήματα λόγου δεν χωράνε βιβλιογραφικές αναφορές. Αλλά οι «διανοούμενοι», οι «δημοσιογράφοι» και οι «άνθρωποι της εξουσίας» που, σύμφωνα με τον Λάκη Λαζόπουλο, υποστηρίζουν τον Σταύρο Θεοδωράκη σίγουρα είχαν πολλούς λόγους να εκραγούν με την «αντισυστημικότητά» του, όπως χαρακτηριστικά την αποκάλεσαν, αφού ξέρουν ότι είναι οι ίδιοι που μπαίνουν πρώτοι απ’ όλους στο στόχαστρο.

«Κυβερνητικό κατασκεύασμα»

«Ο τρόπος που αντιδρούν αυτοί οι άνθρωποι είναι θλιβερός. Για την ακρίβεια είναι οι ίδιοι οι θλιβεροί», εκμυστηρευόταν σε αδημοσίευτο μέρος της συνέντευξης ο Λάκης Λαζόπουλος. «Περιφέρονται από τραπέζι σε τραπέζι, πάνε και γλείφουν δεξιά και αριστερά, τους παραχωρούν ακόμη και καρέκλες για να κανονίσουν εαυτούς αλλά και παιδιά και συγγενείς, φροντίζοντας παράλληλα να κλέψουν μερικά ακόμη. Στη συνέχεια καλούν τους πλούσιους επιχειρηματίες στα σπίτια τους ή τρέχουν όλοι μαζί να ξοδέψουν έξω τα χρήματα σε ανούσιες εξόδους κι αυτό είν’ όλο. Το μόνο που κάνουν όλοι αυτοί είναι να στέκονται σε μια γωνιά και να περιμένουν να πουληθούν στην εξουσία», επέμενε ο Λάκης. «Είναι τρομερό την ώρα που βλέπεις τους συνταξιούχους να βγαίνουν στον δρόμο και τα παιδιά να φεύγουν μετανάστες, αυτή η φάρα με τα ενοικιαζόμενα μυαλά, τα ενοικιαζόμενα βιβλία και τις ενοικιαζόμενες απόψεις να μιλάνε στα κανάλια και να κάνουν τους καμπόσους. Και είναι οι ίδιοι που πηγαίνουν από συνέδριο σε συνέδριο και σχολιάζουν με περισπούδαστο ύφος τα τεκταινόμενα, ενώ άλλα φανερώνει το πρόσωπό τους. Την ώρα δηλαδή που μιλάνε για το μέλλον της Ανανεωτικής Αριστεράς, βλέπεις στο μάτι τους την απληστία. Βλέπεις ότι το μόνο που αναζητούν είναι απλώς ένα κομμάτι για να χωθούν στην εξουσία. Αυτά τα δεξιά βλέμματα δεν κρύβονται όμως στην αριστερή ιδεολογία. Φαίνονται τα ρημαδιασμένα απ’ αυτούς που ξέρουν». Ο χώρος στον οποίο αναφέρεται ο Λάκης προφανώς δεν είναι άλλος απ’ αυτόν της Κεντροαριστεράς που, όπως υποστηρίζει, προωθείται διαρκώς από τα μέσα.  «Δεν βλέπεις τον τρόπο που ποζάρουν όλοι αυτοί μιλώντας με ένα συντακτικό που απλώς παραθέτει ή μάλλον σκορπάει άσκοπα λέξεις, τη μια δίπλα στην άλλη; Βρίσκουν νοήματα άσχετα που δεν οδηγούν πουθενά, βγαλμένα από μια βραχώδη νοημοσύνη. Αλλά αν δεν έχεις συντακτικό ψυχής, τι να μου πεις; Δεν έχεις τίποτα να μου πεις αφού το μόνο που σε νοιάζει είναι πως θα σωθείς εσύ και ο πλούσιος επιχειρηματίας φίλος σου για τον οποίο φροντίζεις μάλιστα να βγάλεις και σχετικό νόμο».

Σε αυτή την κάστα των «ολίγων» και των «εξωνημένων στο σύστημα» εντάσσει ο Λάκης Λαζόπουλος και τον ηγέτη του Ποταμιού. «Ο Θεοδωράκης είναι ένα κυβερνητικό κατασκεύασμα  και τίποτα παραπάνω» επιμένει με τρόπο κατηγορηματικό στο αδημοσίευτο κομμάτι της συνέντευξής του ο Λάκης. «Αλλά όχι μόνο αυτό, είναι κι ένα πετυχημένο επικοινωνιακό κατασκεύασμα. Ανήκει στα είδη χωρίς ταυτότητα. Κι όσοι του απευθύνονται λίγο πολύ αυτό το ξέρουν: δες χαρακτηριστικά τις δήθεν “σκληρές” ερωτήσεις που του κάνουν. Φροντίζουν μάλιστα να του πουν από πριν ότι θα τον πιέσουν - ξέρεις, το γνωστό “πρόσεξε τώρα, γιατί θα σε στριμώξω”. Κι αν ακούς δημοσιογράφο να λέει “θα σε στριμώξω”, καταλαβαίνεις. Ειδοποιεί ότι θα κάνει το έργο του. Εν ολίγοις, μας προετοιμάζουν από κοινού ότι θα παίξουν τον ρόλο τους για τον οποίο είναι τέλεια και απόλυτα προετοιμασμένοι».


Του Γρηγόρη Τζιοβάρα


«Μπορεί ένα άρθρο κριτικής στο “Αλ Τσαντίρι Νιουζ”, που έγραψε ο Σταύρος Θεοδωράκης δύο ημέρες πριν εγκαταλείψει τη δημοσιογραφία για να μπει στην πολιτική, να δικαιολογήσει την “ασύμμετρη επίθεση” που εξαπολύει, σε κάθε ευκαιρία, εναντίον του ο Λάκης Λαζόπουλος;».
Την απορία αυτή εκφράζουν συνεργάτες του ιδρυτή του Ποταμιού, μετά τη συνέντευξη του γνωστού σατιρικού ηθοποιού στο «ΘΕΜΑ» και την κλιμάκωση που ο ίδιος ο Λαζόπουλος έκανε μέσα από την εκπομπή του στον ALPHA «με απαξιωτικές αναφορές στο πρόσωπο του επικεφαλής ενός κόμματος που συγκέντρωσε το 6,6% στις ευρωεκλογές του Μαΐου και φιγουράρει στις δημοσκοπήσεις ως τρίτη πολιτική δύναμη».

«Δεν είμαι διατεθειμένος να μπω σε διάλογο με υπαλλήλους του παλαιού συστήματος που, για να το εξυπηρετήσουν, διασπείρουν διάφορες φήμες εναντίον μου και κυκλοφορούν διάφορες τερατώδεις διαδόσεις για το Ποτάμι», είναι η στερεότυπη δήλωση με την οποία ο Σταύρος Θεοδωράκης αποκρούει τα πολλαπλά αιτήματα που δέχεται να βγει και να απαντήσει δημόσια στον Λαζόπουλο.

Σε συσκέψεις που είχε τις προηγούμενες ημέρες με συνεργάτες του διατύπωσε, σύμφωνα με πληροφορίες, την «υποψία», όπως τη χαρακτήρισε, ότι «ένας κύκλος ανθρώπων των μέσων ενημέρωσης που κινούνται γύρω από τον ΣΥΡΙΖΑ και θέλουν να γίνουν αρεστοί στον πρόεδρό του Αλέξη Τσίπρα, μας κάνουν πόλεμο για να επηρεάσουν τον κορμό των υποστηρικτών και εν δυνάμει ψηφοφόρων του Ποταμιού που είναι οι νέοι και οι γυναίκες».

Τα… καλόπαιδα και τα «κονσερβοποιημένα γέλια»

Ο ιδρυτής του Ποταμιού, ωστόσο, επέλεξε να μην απαντήσει δημοσίως, καθώς δεν θεωρεί ότι η τακτική αυτή αποτελεί επίσημη γραμμή του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά την αποδίδει «σε πρωτοβουλίες που παίρνουν διάφορα… καλόπαιδα που θέλουν να γίνονται αρεστά στον κ. Τσίπρα και να συνεχίσουν να χαριεντίζονται μαζί του». Ενας από αυτούς, όπως λένε στο Ποτάμι, είναι και ο Λαζόπουλος που έστρεψε εναντίον του ακόμη και τον «Ριζοσπάστη» -χαρακτήρισε «τηλεοπτική Αυγή» τις εκπομπές του- για τις επιθέσεις που εξαπολύει, ακόμα και ενάντια στην Αλέκα Παπαρήγα, κατά πάντων, πλην των στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης που είναι στο απόλυτο απυρόβλητο της σάτιράς του.   
 
Ενας επιπλέον λόγος που δεν απαντά στις ανοίκειες επιθέσεις που δέχεται ο Θεοδωράκης είναι, σύμφωνα με συνεργάτες του, και το γεγονός ότι δεν ανησυχεί γι’ αυτές, αφού εκτιμά ότι, παρά την εμβέλεια της επιρροής που έχουν πρόσωπα όπως ο Λαζόπουλος, «η… θυματοποίηση μας κάνει συμπαθείς σε ένα ευρύτερο κοινό που εύκολα αναγνωρίζει τη μονομερή κομματική εμπάθεια που ξεχειλίζει το “Τσαντίρι” του Λάκη». Προς επίρρωση αυτής της εκτίμησης, επιτελείς της Σεβαστουπόλεως επισημαίνουν τα «κονσερβοποιημένα γέλια» που προστέθηκαν, όπως λένε, στην τελευταία εκπομπή του Λαζόπουλου όταν «έκοβε και έραβε βίντεο από εκπομπές όπου συμμετείχε ο Σταύρος». Υποστηρίζουν ότι αυτό συνέβη επειδή «ακόμη και το δικό του κοινό δεν επιδοκίμαζε αρκούντως αυτά που ήθελε ο καλλιτέχνης». Κάνουν, επίσης, λόγο για «κακότεχνο μοντάζ» στις απόψεις του Σταύρου Θεοδωράκη, κάτι που κατήγγειλε και ο «Ριζοσπάστης» για την Αλέκα Παπαρήγα, την οποία το «Τσαντίρι» εμφάνιζε, όταν έκανε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ, να χειροκροτείται στη Βουλή από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, παίζοντας πλάνο που δεν σχετιζόταν με τη συγκεκριμένη συνεδρίαση.  

Ο «Ηλίθιος» και οι «παραδόπιστοι»

Ταυτόχρονα, ανήρτησαν στην ιστοσελίδα του Ποταμιού κείμενο που δημοσιεύτηκε στην «Καθημερινή» και σχολίαζε τη δηλητηριώδη ατάκα «ευτυχώς που δεν ζει ο Ντοστογέφσκι για να ξαναγράψει τον “Ηλίθιο”», που εκτόξευσε ο Λαζόπουλος κατά του Θεοδωράκη. «Ο άνθρωπος, γνωρίζοντας προφανώς το έργο μόνο από τον τίτλο του, έχοντας τις ίδιες λογοτεχνικές γνώσεις που έχει ο μέσος συμπατριώτης μας, κοινώς “καλός ο Τσιφόρος αλλά λίγο βαρύς, ρε παιδί μου”, θεωρεί πως ο “Ηλίθιος” του Ντοστογέφσκι περιγράφει τη ζωή κάποιου ηλιθίου στην κυριολεξία», έγραψε ο αρθρογράφος Τάκης Θεοδωρόπουλος, που, όπως διαβεβαιώνουν από το Ποτάμι, δεν έχει καμία σχέση με το κόμμα τους.

Στο ίδιο κείμενο αναφερόταν, με προφανή υπαινικτική διάθεση κατά του ηθοποιού, ότι «ο πρίγκιπας Μίσκιν, ο πρωταγωνιστής του “Ηλιθίου”, είναι από τους πιο θετικούς χαρακτήρες του μεγάλου Ρώσου» και «ο Ντοστογιέφσκι τον λέει Ηλίθιο για να αναδείξει την αγνότητα του χαρακτήρα του αντιπαραβάλλοντάς τον με την “εξυπνάδα” των διαφόρων άθλιων, παραδόπιστων και καιροσκόπων που τον περιβάλλουν».

«Δεν ξέρω αν ο Σταύρος Θεοδωράκης έχει σχέση ως χαρακτήρας με τον πρίγκιπα Μίσκιν, εκείνο που ξέρω είναι ότι το μορφωτικό επίπεδο των προσώπων που έχουν δημόσιο ρόλο όπως ο κ. Λάκης πρέπει να ανέβει επειγόντως, έστω με την επαναφορά τους στα θρανία της Μέσης Εκπαίδευσης», συμπλήρωνε ο αρθρογράφος. Από το ίδιο το Ποτάμι, η μόνη, μάλλον… ημιεπίσημη, αντίδραση στα λεγόμενα του Λαζόπουλου ήταν μια ανάρτηση στο protagon.gr με την υπογραφή της στενής συνεργάτιδας του ιδρυτή του κόμματος Λίνας Παπαδάκη, η οποία, υπό τον τίτλο «Ο αντισυστημικός Λάκης και η αντισυστημική Γιάννα “επαναστατούν μαζί”», θύμιζε την παλιά επιθετικότητα που είχαν οι εκπομπές του Λαζόπουλου κατά της Γιάννας Αγγελόπουλου, μέχρις ότου, όπως σημείωνε, η τελευταία να αγοράσει τα παλιά επεισόδια των εκπομπών του με τους «Μήτσους» και να τα διανείμει με τον «Ελεύθερο Τύπο» που τότε ήταν στην ιδιοκτησία της.

Παρά την πολύχρονη παρουσία που έχουν και οι δύο στην τηλεόραση, ο Σταύρος Θεοδωράκης και ο Λάκης Λαζόπουλος, οι οποίοι για ένα διάστημα συνυπήρξαν στο MEGA, ο ένας με τους «Πρωταγωνιστές» και ο άλλος με τους «Μήτσους», «δεν ήταν ποτέ φίλοι», λένε όσοι τους γνωρίζουν από το παρελθόν.

«Η σχέση τους ήταν και παρέμεινε τυπική», ακόμη και όταν ο Σταύρος Θεοδωράκης, τον Μάιο του 2008, αφιέρωσε μια ολόκληρη εκπομπή στη ζωή του Λαζόπουλου. Ηταν, μάλιστα, μια ιδιαίτερη εκπομπή, στην οποία ο καλλιτέχνης είχε καθίσει σε ψυχαναλυτικό κρεβάτι, έχοντας πίσω του τον δημοσιογράφο στον οποίο διηγούνταν διάφορες φάσεις από τη ζωή του και έκανε εκμυστηρεύσεις για τη σχέση με τη μητέρα του, αλλά και τους φόβους που τον διακατείχαν όταν μεγάλωνε στη Λάρισα ή αργότερα ως φοιτητής της Νομικής, αλλά και στο ξεκίνημα της καριέρας του στο θέατρο και την τηλεόραση.

«Λάκη, δεν είσαι ο Λαφαζάνης του θεάματος»

Σε ένα από τα τελευταία δημοσιογραφικά κείμενά του, ο Σταύρος Θεοδωράκης, τον περασμένο Φεβρουάριο, δήλωνε μέσα από τον ιστότοπο protagon.gr, του οποίου υπήρξε δημιουργός, «διχασμένος με τον Λάκη». Στη σχετική ανάρτηση που βγήκε στο Διαδίκτυο ακριβώς δύο μέρες πριν ανακοινώσει τη δημιουργία του Ποταμιού, αντιπαρέβαλε δύο εκπομπές που έκανε την ίδια περίοδο ο Λαζόπουλος, το «Διά Ταύτα», το οποίο επαινούσε επειδή θύμιζε τους παλιούς «Μήτσους», και το «Αλ Τσαντίρι Νιους», το οποίο επέκρινε.  «Δεν θα πω ότι είδα κανένα αριστούργημα, αλλά ήταν καλύτερο από οποιαδήποτε άλλη σατιρική προσπάθεια στην τηλεόραση», έγραφε χαρακτηριστικά, ενώ αναφερόμενος στον καλλιτέχνη συμπλήρωνε: «Ο Λαζόπουλος δεν πέθανε. Το ταλέντο του, κόντρα στις πολιτικές του σκοπιμότητες και το άγχος του να φανεί “ανατρεπτικός” και “αγανακτισμένος”, μερικές φορές ξεχειλίζει». «Οχι λοιπόν στο “Αλ Τσαντίρι”, ναι στο “Διά ταύτα”», συνέχιζε για να καταλήξει με μια μάλλον ιδιαιτέρως αιχμηρή προτροπή προς τον Λαζόπουλο: «Λάκη, δεν είσαι ο Λαφαζάνης του θεάματος. Πάρ’ το απόφαση».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης