Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο συμπράττει με διεθνώς αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια, με στόχο τη δημιουργία νέων προοπτικών στην ελληνική εκπαίδευση.
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κάνουν καλό στις νοητικές και κοινωνικές ικανότητες των παιδιών
Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια κάνουν καλό στις νοητικές και κοινωνικές ικανότητες των παιδιών
Την έρευνα διεξήγαγαν επιστήμονες της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Κολούμπια εξετάζοντας χιλιάδες παιδιά ηλικίας 6-11 ετών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες
Θετική επίδραση στα μικρά παιδιά από την ενασχόλισή τους με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια βλέπει ομάδα ερευνητών η οποία υποστηρίζει ότι βελτιώνει τις νοητικές και κοινωνικές ικανότητές τους.
Την έρευνα διεξήγαγαν επιστήμονες της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Κολούμπια εξετάζοντας χιλιάδες παιδιά ηλικίας 6-11 ετών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.
Με βάση τα ευρήματα η ομάδα του Κολούμπια υποστηρίζει ότι η συχνή χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών σχετίζεται με αύξηση κατά 1,75 φορές των πιθανοτήτων για λειτουργίες υψηλής διανοητικότητας.
Τα ίδια παιδιά έχουν κατά τους ερευνητές και 1,88 περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καλές επιδόσεις στο σχολείο.
Οι επιστήμονες εκφράζουν, επίσης, την άποψη ότι δεν υπάρχει μεγάλη σχέση ανάμεσα στα παιχνίδια και παιδιά με νοητικά προβλήματα ανεξαρτήτως του τι υποστηρίζουν οι δάσκαλοι, οι γονείς ή τα ίδια τα παιδιά.
Ωστόσο η επιδημιολόγος Κάθριν Κέις που συμμετείχε στην έρευνα ζητά να μην υπάρξει εκμετάλλευση της έρευνας επισημαίνοντας ότι «είναι σημαντικό να μπαίνουν όρια στη χρήση συσκευών με οθόνη καθώς αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα μιας συνολικής στρατηγικής για επιτυχημένους μαθητές».
Την έρευνα διεξήγαγαν επιστήμονες της Σχολής Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου Κολούμπια εξετάζοντας χιλιάδες παιδιά ηλικίας 6-11 ετών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.
Με βάση τα ευρήματα η ομάδα του Κολούμπια υποστηρίζει ότι η συχνή χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών σχετίζεται με αύξηση κατά 1,75 φορές των πιθανοτήτων για λειτουργίες υψηλής διανοητικότητας.
Τα ίδια παιδιά έχουν κατά τους ερευνητές και 1,88 περισσότερες πιθανότητες να αναπτύξουν καλές επιδόσεις στο σχολείο.
Οι επιστήμονες εκφράζουν, επίσης, την άποψη ότι δεν υπάρχει μεγάλη σχέση ανάμεσα στα παιχνίδια και παιδιά με νοητικά προβλήματα ανεξαρτήτως του τι υποστηρίζουν οι δάσκαλοι, οι γονείς ή τα ίδια τα παιδιά.
Ωστόσο η επιδημιολόγος Κάθριν Κέις που συμμετείχε στην έρευνα ζητά να μην υπάρξει εκμετάλλευση της έρευνας επισημαίνοντας ότι «είναι σημαντικό να μπαίνουν όρια στη χρήση συσκευών με οθόνη καθώς αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα μιας συνολικής στρατηγικής για επιτυχημένους μαθητές».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα