Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο συμπράττει με διεθνώς αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια, με στόχο τη δημιουργία νέων προοπτικών στην ελληνική εκπαίδευση.
Δείτε τη διαφήμιση του Condé Nast Traveller που προκάλεσε σάλο και απαγορεύτηκε
Δείτε τη διαφήμιση του Condé Nast Traveller που προκάλεσε σάλο και απαγορεύτηκε
Χαρακτηρίστηκε «κοινωνικά ανεύθυνη» και «απαράδεκτη» από την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων
«Κοινωνικά ανεύθυνη» και «απαράδεκτη» χαρακτήρισε η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA) μια διαφήμιση του Condé Nast Traveller, η οποία είχε δημοσιευτεί πρώτη φορά τον περασμένο Ιούλιο σε τεύχος του Glamour, το οποίο ανήκει στον ίδιο όμιλο με το ταξιδιωτικό περιοδικό.
Ο λόγος ήταν η χρήση από την εταιρεία ενός «υπερβολικά αδύνατου μοντέλου», το οποίο εμφανιζόταν να ποζάρει ανέμελο σε μια παραλία, με στόχο την προώθηση του ιστότοπου του Condé Nast Traveller.
Η φωτογραφία της «καρτ ποστάλ της ημέρας», είχε προκαλέσει τις αντιδράσεις πολλών αναγνωστών του περιοδικού Glamour, λόγω της αποστεωμένης εικόνας του μοντέλου που χρησιμοποιήθηκε στη φωτογράφηση. Κάποιος από τους αναγνώστες διαμαρτυρήθηκε μάλιστα επίσημα στην Αρχή, η οποία αποφάνθηκε σήμερα ότι η εν λόγω διαφήμιση πρέπει να απαγορευτεί, και συνέστησε στον όμιλο να είναι προσεκτικότερος στο μέλλον.
Απαντώντας στην απόφαση της ASA, το Condé Nast Traveller απάντησε ότι σκοπός της διαφήμισής της ήταν να μεταδώσει την ιδέα της «καλοκαιρινής απόδρασης». Παρόλο που το ταξιδιωτικό περιοδικό παραδέχτηκε ότι η πόζα του μοντέλου «τόνιζε το ύψος και τα μακριά πόδια της», υπογράμμισε στην απάντησή του ότι το σώμα της κοπέλας είναι μεν αδύνατο αλλά με φυσιολογικές αναλογίες, και ότι δεν προεξέχουν σε αυτό οστά.
Ο λόγος ήταν η χρήση από την εταιρεία ενός «υπερβολικά αδύνατου μοντέλου», το οποίο εμφανιζόταν να ποζάρει ανέμελο σε μια παραλία, με στόχο την προώθηση του ιστότοπου του Condé Nast Traveller.
Η φωτογραφία της «καρτ ποστάλ της ημέρας», είχε προκαλέσει τις αντιδράσεις πολλών αναγνωστών του περιοδικού Glamour, λόγω της αποστεωμένης εικόνας του μοντέλου που χρησιμοποιήθηκε στη φωτογράφηση. Κάποιος από τους αναγνώστες διαμαρτυρήθηκε μάλιστα επίσημα στην Αρχή, η οποία αποφάνθηκε σήμερα ότι η εν λόγω διαφήμιση πρέπει να απαγορευτεί, και συνέστησε στον όμιλο να είναι προσεκτικότερος στο μέλλον.
Απαντώντας στην απόφαση της ASA, το Condé Nast Traveller απάντησε ότι σκοπός της διαφήμισής της ήταν να μεταδώσει την ιδέα της «καλοκαιρινής απόδρασης». Παρόλο που το ταξιδιωτικό περιοδικό παραδέχτηκε ότι η πόζα του μοντέλου «τόνιζε το ύψος και τα μακριά πόδια της», υπογράμμισε στην απάντησή του ότι το σώμα της κοπέλας είναι μεν αδύνατο αλλά με φυσιολογικές αναλογίες, και ότι δεν προεξέχουν σε αυτό οστά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα