Ο Πάνος Σεϊτανίδης σχολιάζει το GP Κίνας

Ο Πάνος Σεϊτανίδης σχολιάζει το GP Κίνας

Το ανατρεπτικό video review από τον 2ο αγώνα, με όλη τη δράση συμπυκνωμένη σε λιγότερο από 5'.

Ο Πάνος Σεϊτανίδης σχολιάζει το GP Κίνας


Κλείσιμο

Το Grand Prix της Κίνας αποδείχθηκε επεισοδιακό, με τον καιρό να παίζει τον ρόλο του στην πλοκή του σεναρίου του δεύτερου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της F1!
Όπως σε κάθε αγώνα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, το F1 Vlog του Πάνου Σεϊτανίδη (a.k.a. @PanosSeitanidis), σχολιάζει με "ιδιαίτερο" τρόπο, όλα όσα συνέβησαν εντός αλλά και εκτός της πίστας της Σαγκάης!



Μπορεί ο Lewis Hamilton να πανηγύρισε στη Σαγκάη την 54η νίκη της καριέρας του, μπορεί ο Sebastian Vettel να παρέμεινε στην κορυφή της βαθμολογίας (έστω και με συγκάτοικο πλέον τον Βρετανό), όμως αυτός που έκλεψε την παράσταση στον δεύτερο αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1, ήταν ο Max Verstappen.
O 19χρονος αναγκάστηκε να εκκινήσει μόλις 16ος, μετά τα προβλήματα με την υβριδική μηχανή του μονοθεσίου του στο Q1 των κατατακτήριων δοκιμών. Όμως η βροχή που προηγήθηκε του αγώνα στη Σαγκάη, μούσκεψε την αγωνιστική διαδρομή, μετατρέποντάς τη σε ένα στίβο που αποδεικνύεται πως μόνο ο Mad Max ξέρει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο.

Βρίσκοντας πρόσφυση εκεί που οι άλλοι γλιστρούσαν και γκαζώνοντας εκεί που οι υπόλοιποι σήκωναν το δεξί πόδι από το γκάζι, ο Ολλανδός κέρδισε 9 (!) θέσεις μόνο στον πρώτο γύρο. Η εντυπωσιακή του παράσταση συνεχίστηκε, ανέβηκε μέχρι δεύτερος και τελικά είδε την καρό σημαία του τερματισμού τρίτος.




Στα τελικά στάδια του αγώνα ο Verstappen, έδειξε πως δεν ξέρει μόνο να επιτίθεται - ξέρει και να αμύνεται και μάλιστα μανιασμένα. Έτσι έκλεισε ερμητικά την πόρτα κάθε φορά που ο teammate του, Daniel Ricciardo, προσπάθησε να τον περάσει.

Από την πλευρά του, ο Αυστραλός έκανε καλή εκκίνηση κερδίζοντας μία θέση έναντι του Kimi Raikkonen. Όμως σύντομα άρχισε το χάος. Αρχικά με το Virtual Safety Car επειδή η Williams του Lance Stroll κόλλησε στην αμμοπαγίδα, πράγμα που ώθησε πολλούς στα pit για να βάλουν σλικ ελαστικά! Οι Max και Daniel περίμεναν και καλά έκαναν αφού λίγο μετά είχαμε κανονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, διότι ο Antonio Giovinazzi έκανε τη Sauber C36 θρύψαλα.



Έβαλαν αμφότεροι την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli και σε εκείνο το στάδιο του αγώνα είχαν αναλάβει το ρόλο των διωκτών του πρωτοπόρου Hamilton. Όσο στέγνωνε η πίστα, οι Ferrari άρχισαν να κερδίζουν έδαφος αλλά μόνο ο Vettel ήταν εκείνος που κατάφερε να περάσει τους ταύρους.

O Valtteri Bottas (Mercedes) ήταν έκτος πληρώνοντας ένα περίεργο λάθος όταν και έχασε τον έλεγχο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας ενώ ο Carlos Sainz πήρε το ρίσκο να εκκινήσει με σλικ ελαστικά και παρά τον επεισοδιακό πρώτο του γύρο, είδε την καρό σημαία του τερματισμού έβδομος!




Τη δεκάδα συμπλήρωσαν η Haas του Kevin Magnussen και οι Force India των Sergio Perez και Esteban Ocon.

Τα σημεία κλειδιά:

- Ο Max κέρδισε 13 θέσεις, τερματίζοντας 3ος
- Ο Daniel εκίνησε 5ος και τερμάτισε 4ος
- Η ομάδα έφυγε από την Κίνα με 27 πόντους στις αποσκευές της

Στατιστικά:

8 – Οι παρουσίες στο βάθρο για τον Max, σε 42 GP. Επίσης έχει 8 στα τελευταία 19 GP.
3 – Για τρίτη φορά ο Ricciardo τερμάτισε τέταρτος στην Κίνα
100 – Αυτό ήταν το 100ο βάθρο για την ομάδα σε 226 εκκινήσεις


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης