Ανδρουλάκης για Γαβρόγλου: Δογματική και ισοπεδωτική προσέγγιση

Ανδρουλάκης για Γαβρόγλου: Δογματική και ισοπεδωτική προσέγγιση

Σχετικά με την απαγόρευση εκδρομών στο εξωτερικό

Ανδρουλάκης για Γαβρόγλου: Δογματική και ισοπεδωτική προσέγγιση
Κριτική στην απόφαση του υπουργείου Παιδείας, για τις μαθητικές εκδρομές στο εξωτερικό ασκεί ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ. Επισημαίνει πως ο κ. Γαβρόγλου αντί να επικεντρωθεί στην προσπάθεια θεσμικής αναβάθμισης και οικονομικής υποστήριξης της δημόσιας εκπαίδευσης, ασχολείται με το πώς θα περιορίσει δραστηριότητες και επισκέψεις στο εξωτερικό.

«Είναι λυπηρό ο Υπουργός Παιδείας που είναι και πανεπιστημιακός δάσκαλος να υιοθετεί τέτοιες δογματικές και ισοπεδωτικές προσεγγίσεις περιορίζοντας τις ευκαιρίες καλλιέργειας των μαθητών» τονίζει ο Νίκος Ανδρουλάκης και προσθέτει:

Κλείσιμο
«Προοδευτική επιλογή θα ήταν να υποστηρίξει αυτές τις δραστηρίοτητες και στη δημόσια εκπαίδευση μέσω της ενίσχυσης των οικονομικά αδυνάτων μαθητών. Οι αναγκαίοι πόροι θα μπορούσαν να εξοικονομηθούν από την επαναχρησιμοποίηση των βιβλίων κάθε χρόνο όπως γίνεται σε όλο τον κόσμο, την ένωση του δυσανάλογου αριθμού σχολικών μονάδων με παράλληλη διατήρηση των θέσεων και άλλα μέτρα».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης