Η νέα εφαρμογή AIRIS της Vitex δημιουργήθηκε για να βρίσκουμε τις αποχρώσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις μας.
Φόβοι για οικονομική κατάρρευση και αδυναμία λειτουργίας του ΟΑΣΘ
Φόβοι για οικονομική κατάρρευση και αδυναμία λειτουργίας του ΟΑΣΘ
Σημειώνεται ότι συνεπεία των οικονομικών προβλημάτων η μισθοδοσία των εργαζομένων δεν καταβάλλεται κανονικά, ενώ υπάρχει αδυναμία πληρωμών προς τους προμηθευτές, αλλά και αντικατάστασης των πεπαλαιωμένων λεωφορείων
Φόβους για οικονομική κατάρρευση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) και παντελή αδυναμία ομαλής λειτουργίας του, με αποτέλεσμα το ενδεχόμενο μεγάλης ταλαιπωρίας του επιβατικού κοινού, εκφράζει η διοίκηση της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών και Εμπόρων του νομού (ΟΕΕΘ) με επιστολή της προς τον πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα και τους συναρμόδιους υπουργούς.
Με τον τρόπο αυτό παρεμβαίνει, όπως επισημαίνει, στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί "συνεπεία της εκκρεμότητας καταβολής οφειλόμενων από το Δημόσιο στον Οργανισμό" (σ.σ. πρόκειται για οφειλές άνω των 130 εκατ. ευρώ, προερχόμενες από επιδότηση εισιτηρίου, κάλυψη μειωμένων κομίστρων και διαφορά ΦΠΑ).
Με την επιστολή, η οποία εστάλη επίσης στους υπουργούς Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίτζη, η διοίκηση της ΟΕΕΘ απευθύνει έκκληση οι προτάσεις του Ο.Α.Σ.Θ. για το θέμα "να ληφθούν σοβαρά υπόψη, με οριστική λύση στο πρόβλημα που παραμένει άλυτο για πολύ καιρό, αφού υπήρχε και στο παρελθόν, και υπάρχει δυστυχώς και σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες θα εξετάσουν σε βάθος το όλο θέμα, ώστε να βρεθεί η συνισταμένη των απόψεων των δυο πλευρών και η Θεσσαλονίκη να βρει και πάλι την συγκοινωνιακή της ομαλότητα".
Στο κείμενο της επιστολής, την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ, Ιωάννης Μανδρίνος, η διοίκηση της Ομοσπονδίας υπενθυμίζει ακόμη ότι "στη δύναμή της ανήκουν η Ένωση Αστικών Λεωφορειούχων Μετόχων Ο.Α.Σ.Θ "Ο Μέγας Αλέξανδρος" καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Αυτοκινητιστών, Φορτηγών, Ταξί, Αστικών, Υπεραστικών και Τουριστικών Λεωφορείων Δημόσιας Χρήσης".
Σημειώνεται ότι συνεπεία των οικονομικών προβλημάτων στον ΟΑΣΘ, η μισθοδοσία των εργαζομένων δεν καταβάλλεται κανονικά, ενώ υπάρχει αδυναμία πληρωμών προς τους προμηθευτές, αλλά και αντικατάστασης των πεπαλαιωμένων λεωφορείων.
Οι εργαζόμενοι συναντήθηκαν νωρίτερα σήμερα με την υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, προκειμένου να τής κοινοποιήσουν τις θέσεις και τα αιτήματά τους. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους,τους οφείλονται από δεδουλευμένα περίπου 6 εκατ. ευρώ, ενώ το κράτος οφείλει στον ΟΑΣΘ πάνω από 130 εκατ. ευρώ.
Με τον τρόπο αυτό παρεμβαίνει, όπως επισημαίνει, στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί "συνεπεία της εκκρεμότητας καταβολής οφειλόμενων από το Δημόσιο στον Οργανισμό" (σ.σ. πρόκειται για οφειλές άνω των 130 εκατ. ευρώ, προερχόμενες από επιδότηση εισιτηρίου, κάλυψη μειωμένων κομίστρων και διαφορά ΦΠΑ).
Με την επιστολή, η οποία εστάλη επίσης στους υπουργούς Οικονομικών, Ευκλείδη Τσακαλώτο και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστο Σπίτζη, η διοίκηση της ΟΕΕΘ απευθύνει έκκληση οι προτάσεις του Ο.Α.Σ.Θ. για το θέμα "να ληφθούν σοβαρά υπόψη, με οριστική λύση στο πρόβλημα που παραμένει άλυτο για πολύ καιρό, αφού υπήρχε και στο παρελθόν, και υπάρχει δυστυχώς και σήμερα. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες θα εξετάσουν σε βάθος το όλο θέμα, ώστε να βρεθεί η συνισταμένη των απόψεων των δυο πλευρών και η Θεσσαλονίκη να βρει και πάλι την συγκοινωνιακή της ομαλότητα".
Στο κείμενο της επιστολής, την οποία υπογράφει ο πρόεδρος της ΟΕΕΘ, Ιωάννης Μανδρίνος, η διοίκηση της Ομοσπονδίας υπενθυμίζει ακόμη ότι "στη δύναμή της ανήκουν η Ένωση Αστικών Λεωφορειούχων Μετόχων Ο.Α.Σ.Θ "Ο Μέγας Αλέξανδρος" καθώς και η Πανελλήνια Ένωση Αυτοκινητιστών, Φορτηγών, Ταξί, Αστικών, Υπεραστικών και Τουριστικών Λεωφορείων Δημόσιας Χρήσης".
Σημειώνεται ότι συνεπεία των οικονομικών προβλημάτων στον ΟΑΣΘ, η μισθοδοσία των εργαζομένων δεν καταβάλλεται κανονικά, ενώ υπάρχει αδυναμία πληρωμών προς τους προμηθευτές, αλλά και αντικατάστασης των πεπαλαιωμένων λεωφορείων.
Οι εργαζόμενοι συναντήθηκαν νωρίτερα σήμερα με την υφυπουργό Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, προκειμένου να τής κοινοποιήσουν τις θέσεις και τα αιτήματά τους. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους τους,τους οφείλονται από δεδουλευμένα περίπου 6 εκατ. ευρώ, ενώ το κράτος οφείλει στον ΟΑΣΘ πάνω από 130 εκατ. ευρώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα