Πέντε κορυφαίοι εφοπλιστές μιλούν για το μέλλον της ναυτιλίας

Πέντε κορυφαίοι εφοπλιστές μιλούν για το μέλλον της ναυτιλίας

Μαρινάκης, Χατζηιωάννου, Οικονόμου, Προκοπίου και Πίττας βλέπουν βελτίωση το δεύτερο εξάμηνο του 2014 και αναμένουν μια βιώσιμη ανάκαμψη στις τιμές ναύλωσης

Πέντε κορυφαίοι εφοπλιστές μιλούν για το μέλλον της ναυτιλίας
Η ελληνική ναυτιλία διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο παγκοσμίως και παρά την κρίση οι Έλληνες εφοπλιστές “κρατήθηκαν” στην κορυφή. Ποιο το μυστικό τους; Την απάντηση έδωσαν οι ίδιοι, αλλά και στελέχη του κλάδου στο forum “Ποσειδώνια” που διοργάνωσε το Capital Link και καλωσόρισε στον  Αστέρα Βουλιαγμένης ο πρόεδρος, Νικόλας Μπορνόζης. 

Στελέχη της αγοράς και υψηλόβαθμοι τραπεζίτες διεθνών οργανισμών, που μίλησαν στο newmoney.gr, μετέφεραν τι λένε οι ξένοι “πίσω από την πλάτη” των Ελλήνων πλοιοκτητών: τυγχάνουν πολύ μεγάλης αποδοχής στο εξωτερικό, διότι, μεταξύ άλλων,  ξέρουν “να μανατζάρουν το κόστος τους” και να επεκτείνονται “έξυπνα και προσεκτικά”.  Μάλιστα, όπως τόνισαν, οι Έλληνες φημίζονται για τη μεγάλη εμπειρία τους στον κλάδο, αλλά και στο εμπόριο, ενώ παρέχουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες.

Κλείσιμο
Σχετικά με τις προοπτικές, η πλειονότητα των Ελλήνων εφοπλιστών εκτιμά ότι το δεύτερο εξάμηνο του 2014 αναμένεται βελτίωση και αναμένουν μια βιώσιμη ανάκαμψη στις τιμές ναύλωσης. Παράλληλα, επισημάνθηκε ότι η προσφορά και η ζήτηση αρχίζουν να ισορροπούν, οι παραγγελίες σημειώνουν άνοδο, ωστόσο θα χρειαστούν 2-3 χρόνια για να ανακάμψουν πλήρως, λόγω του overcapacity και οι εταιρείες με μετρημένο κόστος θα έχουν καλύτερες προοπτικές. 

Οι προσδοκίες ενισχύονται από τις ενδείξεις για βελτίωση του οικονομικού κλίματος στις μεγαλύτερες οικονομίες του πλανήτη, όπως ΗΠΑ, Ευρώπη, αλλά και Κίνα, με παράλληλη βελτίωση του διεθνούς εμπορίου.

Τα στοιχεία, τα οποία και παρουσίασε στο forum ο υπουργός Ναυτιλίας Μ. Βαρβιτσιώτης, αποδεικνύουν, ότι οι Έλληνες εφοπλιστές κατάφεραν να είναι στη λίστα με τους ισχυρότερους στον κόσμο, ξεπερνώντας την κρίση. Το 16,25% του παγκόσμιου στόλου και το 46,7% του κοινοτικού, σε ποσοστό χωρητικότητας dwt ανήκουν σε ελληνική πλοιοκτησία. Οι Γιάννης Αγγελικούσης, Αγγελική Φράγκου, και Γιώργος Οικονόμου) συγκαταλέγονταν στην πρώτη δεκάδα των ισχυρότερων παραγόντων της διεθνούς ναυτιλίας για το 2013, σύμφωνα με το Lloyd's List, ενώ οι σαράντα μεγαλύτεροι Έλληνες πλοιοκτήτες υπολογίζεται ότι ελέγχουν σχεδόν το 10% της διαθέσιμης χωρητικότητας του διεθνούς εμπορικού στόλου!

Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης