Oδηγούμε το νέο τετρακίνητο Countryman

Oδηγούμε το νέο τετρακίνητο Countryman

Ένα από τα πιο θελκτικά αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά είναι αναμφίβολα το MINI Countryman, το οποίο ανανεώθηκε και… ενηλικιώθηκε.

Oδηγούμε το νέο τετρακίνητο Countryman
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, το Countryman δεν είναι ιδιαίτερα αγαπητό μόνο στη χώρα μας αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο, και αυτό αποδεικνύεται βλέποντας τις πωλήσεις του, οι οποίες αντιστοιχούν περίπου στο 1/3 των συνολικών πωλήσεων της MINI. Είναι, μεταξύ άλλων, και το μοντέλο που ποθούν οι περισσότερες γυναίκες ηλικίας 30 και βάλε. Κατ’ αρχάς έχει πολλού χώρους, γεγονός που εκτιμάει ιδιαίτερα η μητέρα, η χομπίστρια και το… shopping freak. Είναι «γλυκούλι» και, το σημαντικότερο, διαθέτει μεγαλύτερο ύψος από τα υπόλοιπα MINI, δηλαδή μπορεί να καβαλάει πιο εύκολα τα πεζοδρόμια κ.λπ. (κακώς βέβαια).

Επίσης η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλά, χαρακτηριστικό που βοηθάει στην ψυχολογία των γυναικών. Σε ο,τι αφορά τους άντρες οδηγούς, το Countryman και ιδιαίτερα η έκδοση Cooper S, εκτός ότι περιορίζει την γκρίνια της κυρίας σε χαμηλότερα επίπεδα (το αυτοκίνητο αποτελεί μόνιμη διαμάχη στα ανδρόγυνα) έχει και το γκάζι που επιθυμούν, παράλληλα με την καρτ συμπεριφορά, αλλά κι ένα τιμόνι που τα… σπάει, όπως άλλωστε συμβαίνει σχεδόν με όλα τα μοντέλα της BMW, ακόμα και τα προσθιοκίνητα.

Κλείσιμο


Το νέο Countryman ανανεώθηκε αισθητικά, διαθέτοντας, μεταξύ άλλων, μια νέα πολυγωνική μάσκα. Η αεροδυναμική είναι βελτιωμένη, η τετρακίνηση άμεση, όπως και πριν, και οι επιδόσεις καλές, τηρουμένων των αναλογιών του μεγαλύτερου -σε όγκο- MINI Cooper. Η έκδοση Cooper S ALL4 που είχαμε στα χέρια μας διαθέτει τον ανανεωμένο turbo 1.600άρη κινητήρα, προδιαγραφών Euro 6, που αποδίδει πλέον 6 PS περισσότερα, φτάνοντας τα 190 PS. Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, το 0-100 καλύπτεται σε 7,5 sec, η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 218 km/h, ενώ βελτιωμένη είναι η κατανάλωση, όπως και η εκπομπή CO2 στα 139 g/km

Στο δρόμο λοιπόν, το Countryman είναι εξίσου διασκεδαστικό στην οδήγηση με τα μικρότερα αδελφάκια του και διαθέτει εξίσου υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Όσον αφορά τώρα την κίνηση εκτός δρόμου, μην περιμένετε να ανοίγει δρόμους σε λόγγους και λαγκάδια. Δεν κατασκευάστηκε άλλωστε γι’ αυτό, ενώ η σκληρή του ανάρτηση κουράζει στον χωματόδρομο. Ωστόσο είναι σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Εν ολίγοις, το Countryman παραμένει ένα αυθεντικό MINI που χαίρεσαι να το οδηγείς και επιπλέον προσφέρει ορισμένα από τα χαρακτηριστικά των SUV. Εντυπωσιακά καλό είναι και το αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο που διέθετε το αυτοκίνητο δοκιμής, το οποίο μοιράζει κάτι περισσότερο από ικανοποιητικά τη ροπή του κινητήρα.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.598 cc
Ισχύς: 190 PS/5.500 rpm
Ροπή: 24,5 kgm/1.600 rpm
Μετάδοση: 4X4
Κιβώτιο: Αυτόματο 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 210 km/h
Επιτάχυνση 0-100: 7,5 sec
Μεικτή κατανάλωση: 6,0 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 157gr/km
Βάρος: 1.310 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.097/1.789/1.561 mm
Χώρος αποσκευών: 350 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 267 ευρώ
Τιμή: από 27.320 ευρώ


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης