Η νέα εφαρμογή AIRIS της Vitex δημιουργήθηκε για να βρίσκουμε τις αποχρώσεις που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις μας.
Ρεκόρ οικονομίας για το νέο Peugeot 308
Ρεκόρ οικονομίας για το νέο Peugeot 308
Διακρίσεων συνέχεια για το νέο Peugeot 308, που αυτή τη φορά έθεσε νέο ρεκόρ οικονομίας καυσίμου!
Το γαλλικό μοντέλο που πρόσφατα αναδείχθηκε ως αυτοκίνητο της χρονιάς στην Ευρώπη (διαβάστε περισσότερα πατώντας εδώ
), ανέβασε πολύ ψηλά τον πήχη, κατεβάζοντας πολύ χαμηλά την κατανάλωση!
Πόσο; Στα 2.85 lt / 100 km, καθώς κάλυψε 1.810 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ! Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε στην πίστα της Αλμερία στην Ισπανία, υπό τον έλεγχο του γαλλικού οργανισμού UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle).
Το Peugeot 308 ήταν εν κινήσει επί 32 ώρες (με διάφορους οδηγούς να εναλλάσσονται πίσω από το τιμόνι), καταναλώνοντας συνολικά 51,4 λίτρα. Το ρεκόρ που έθεσε το γαλλικό μοντέλο, αφορούσε τόσο τη χαμηλότερη κατανάλωση, όσο και την κάλυψη της μεγαλύτερης δυνατής απόστασης με ένα ρεζερβουάρ.
Το ρεκόρ αυτό οφείλεται στο χαμηλού βάρους, προηγμένο πλαίσιο του 308 (πλατφόρμα EMP2), την αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου και το νέο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα της οικογένειας «PureTech» ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο.
Πόσο; Στα 2.85 lt / 100 km, καθώς κάλυψε 1.810 χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ! Η επίδοση αυτή επιτεύχθηκε στην πίστα της Αλμερία στην Ισπανία, υπό τον έλεγχο του γαλλικού οργανισμού UTAC (Union Technique de l’Automobile, du motocycle et du Cycle).
Το Peugeot 308 ήταν εν κινήσει επί 32 ώρες (με διάφορους οδηγούς να εναλλάσσονται πίσω από το τιμόνι), καταναλώνοντας συνολικά 51,4 λίτρα. Το ρεκόρ που έθεσε το γαλλικό μοντέλο, αφορούσε τόσο τη χαμηλότερη κατανάλωση, όσο και την κάλυψη της μεγαλύτερης δυνατής απόστασης με ένα ρεζερβουάρ.
Το ρεκόρ αυτό οφείλεται στο χαμηλού βάρους, προηγμένο πλαίσιο του 308 (πλατφόρμα EMP2), την αεροδυναμική απόδοση του μοντέλου και το νέο υπέρ-τροφοδοτούμενο κινητήρα της οικογένειας «PureTech» ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο εξατάχυτο κιβώτιο.
Ο συγκεκριμένος 3κυλινδρος κινητήρας των 1.2 lt, είναι άμεσου ψεκασμού, υψηλής πίεσης 200bar και με νέας γενιάς στροβυλοσυμπιεστή (Turbo) που περιστρέφεται με 240.000 rpm.
Διαβάστε ΕΔΩ: Το 308 και το 2008 στην Ελλάδα (τιμές)
Διαβάστε ΕΔΩ: Το 308 και το 2008 στην Ελλάδα (τιμές)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα