Σαρλότ Γκενσμπούρ: Η Αλίκη στη χώρα των μεταναστών

Σαρλότ Γκενσμπούρ: Η Αλίκη στη χώρα των μεταναστών

Αφήνει για λίγο τον Λαρς φον Τρίερ στην άκρη και βάζει λίγο χαμόγελο στη ζωή της βουτώντας στην αλήθεια των παρισινών προαστίων

Σαρλότ Γκενσμπούρ: Η Αλίκη στη χώρα των μεταναστών
Tελευταία φορά που είδαμε τη Σαρλότ Γκενσμπούρ ήταν μια ταλαιπωρημένη νυμφομανής στα χέρια του Λαρς φον Τρίερ. Στο «Samba», τη νέα κομεντί από τους δημιουργούς των «Αθικτων», πρωταγωνιστεί σε έναν τελείως διαφορετικό ρόλο. Μετά από νευρικό κλονισμό λόγω υπερκόπωσης, η Αλίς παίρνει άδεια από τη δουλειά και αποφασίζει να δουλέψει εθελοντικά σε ένα κέντρο για μετανάστες. Εκεί γνωρίζει τον Σαμπά (ο Ομάρ Σι από τους «Αθικτους»), έναν Σενεγαλέζο που ζει δέκα χρόνια στο Παρίσι αλλά δεν έχει καταφέρει να πάρει άδεια διαμονής. Η ζωή και των δύο θα αποκτήσει άλλο χρώμα - αλλά καλύτερα να μας πει η ίδια…

Για την κωμική πλευρά του χαρακτήρα:
Κλείσιμο
Στην αρχή η Αλίς δεν ξέρει τι κάνει σ’ αυτή την οργάνωση. Είναι λιγάκι χαμένη σ’ αυτόν τον κόσμο και σκέφτηκα πως θα ήταν καλό να δείξω σε τι σύγχυση βρίσκεται. Εχει εμμονή με τον εαυτό της, τη σωματική αδυναμία, τα προβλήματά της με τα χάπια που πρέπει να παίρνει. Δεν γνωρίζει καθόλου τους άλλους και κάνει συνεχώς λάθη. Ηθελα να το προβάλω αυτό με υπερβολή, να την κάνω να φανεί αστεία. Να αναδείξω την αδεξιότητά της σε τέτοιο σημείο που να επηρεάζει τη σχέση της με τον Σαμπά.

Για τον Ομάρ Σι:
Είναι ένας ηθοποιός που λατρεύω. Τέλειος συμπρωταγωνιστής. Ο Ομάρ μπήκε στο πετσί του ρόλου και δεν βγήκε ούτε στιγμή. Στην αρχή φοβόμουν πως δεν θα ταιριάζαμε στις κωμικές σκηνές. Θα κατάφερνα να ανταποκριθώ αν άρχιζε να αυτοσχεδιάζει; Ξέρω ότι μπορώ να αυτοσχεδιάζω, αλλά δεν είμαι απαραίτητα αστεία. Ηξερε ότι είχα αναστολές και με βοήθησε πολύ.

Για τους δύο σκηνοθέτες της ταινίας, Ολιβιέ Νακάς, Ερίκ Τολεντανό:

Εχεις δύο ζευγάρια μάτια πάνω σου και αυτό σε αποζημιώνει. Αυτό που ήταν καινούριο στο γύρισμα για μένα ήταν ότι αυτοσχεδιάζαμε πολύ. Είναι υπέροχο να αλλάζεις κατεύθυνση, να μη μένεις σε μία πορεία. Αυτό σου δίνει μεγάλη ελευθερία. Παραδόξως, από τους σκηνοθέτες με τους οποίους έχω συνεργαστεί, μόνο ο Λαρς φον Τρίερ είναι έτσι. Λήψη με τη λήψη δοκιμάζαμε άλλα πράγματα. Αυτή ήταν η πρωτοτυπία του στη σκηνοθεσία των ηθοποιών.

Για τους ερασιτέχνες συμπρωταγωνιστές της:
Αυτό οφείλεται στην ανθρωπιά των ηθοποιών. Ο ηλικιωμένος που υποδύεται τον θείο του Σαμπά δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός αλλά αποπνέει μια εντυπωσιακή αλήθεια. Ο Ερίκ και ο Ολιβιέ ήταν πολύ προσεκτικοί στο κάστινγκ. Οι περισσότεροι κομπάρσοι είναι πραγματικοί εθελοντές από οργανώσεις.

Για τη ζωή και το σινεμά και τη ζωή στο σινεμά:

Μέχρι τα 19 μου, τα συνεργεία ήταν η δεύτερη οικογένειά μου. Δημιουργούσα στενές σχέσεις με κάποια μέλη του συνεργείου. Αργότερα, όταν απέκτησα τη δική μου οικογένεια, έμαθα να αποστασιοποιούμαι πιο εύκολα από αυτές τις περιπέτειες. Το συνεργείο του «Samba» ήταν πολύ οικογενειακό, πολύ φιλικό. Μου συνέβη κάτι φρικτό κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων: έχασα την αδελφή μου. Δεν μπορώ να παίζω σαν να μην έχει συμβεί τίποτα. Προφανώς είναι κάτι που με έχει επηρεάσει πολύ. Ελειψα από την ταινία για λίγο. Μετά έπρεπε να επιστρέψω. Το συνεργείο ήταν πολύ ζεστό μαζί μου. Οι αναμνήσεις είναι ανάμεικτες. Κάποιες είναι πολύ χαρούμενες, άλλες φρικτές.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης