Μετά το λεωφορείο «χωρίς οδηγό», τα Τρίκαλα υποδέχονται ηλεκτρικά τρίκυκλα και τετράκυκλα

bicycle-1834265_1920

Στις 18 Σεπτεμβρίου

Μετά το λεωφορείο χωρίς οδηγό, που αποτέλεσε παγκόσμια πρωτοτυπία, ο δήμος Τρικκαίων και η e-trikala ΑΕ, ακολουθώντας τα ίδια γνωστά και πετυχημένα βήματα θα φιλοξενήσει στις 18 του μηνός, επιδείξεις ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων στο πλαίσιο του έργου ELVITEN αλλά και ως δράση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας 2018.

Πρόκειται για ένα έργο το οποίο συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέσω του προγράμματος «HORIZON 2020», και στοχεύει στην προώθηση της χρήσης των ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων (EL-Vs), όπως ποδήλατα, σκούτερ, τρίκυκλα και τετράκυκλα, ως άνετου μέσου μεταφοράς στις πόλεις.

Το πρόγραμμα ELVITEN - Ευέλικτη Ηλεκτροκίνηση για Βιώσιμες Πόλεις υλοποιείται σε 6 Ευρωπαϊκές πόλεις: Τρίκαλα, Βερολίνο, Ρώμη, Μπάρι, Γένοβα, Ρώμη, Μάλαγα. Στην Ελλάδα, η συνεργασία της e-trikala γίνεται με το ΕΠΙΣΕΥ (Ερευνητικό Πανεπιστημιακό Ινστιτούτο Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ).

Στο πλαίσιο αυτό, δέκα ελαφρά οχήματα (5 τρίκυκλα και τα 5 τετράκυκλα) θα κυκλοφορούν στα Τρίκαλα, είτε για όσους εργάζονται στον χώρο των διανομών, είτε για πολίτες.

Ειδικά οι πολίτες, θα μπορούν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για να μετακινούνται με ασφάλεια και χωρίς κανένα έξοδο, μέσα από μια ειδική πλατφόρμα. Σε αυτή θα καταγράφονται οι σχετικές διαδρομές και το ωράριο, ώστε να επιλέγεται κάθε φορά η διαθεσιμότητα του οχήματος και του δρομολογίου.

Μάλιστα, τον περασμένο Απρίλιο πραγματοποιήθηκε στα Τρίκαλα, το πρώτο Workshop για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Μουσείου Τσιτσάνη. Εκεί παρουσιάστηκε το έργο από στελέχη της e-trikala AE καθώς και από τους εταίρους του προγράμματος, ενώ παράλληλα έγιναν και συζητήσεις για τον μέλλον της αστικής κινητικότητας στις πόλεις και τον ρόλο των ηλεκτροκίνητων οχημάτων σε αυτές. Ήδη έχει διεξαχθεί έρευνα με online ερωτηματολόγια με σκοπό να συγκεντρωθούν και οι απόψεις των πολιτών.

Με την ολοκλήρωση της έρευνας του προγράμματος, ακολουθούν, επιδείξεις ελαφρών ηλεκτρικών οχημάτων διάρκειας ενός έτους τόσο στα Τρίκαλα όσο και στις υπόλοιπες συμμετέχουσες Ευρωπαϊκές πόλεις: το Βερολίνο, τη Γένοβα, τη Μάλαγα, τη Ρώμη και το Μπάρι. Τα ελαφρά ηλεκτρικά οχήματα θα προσφέρονται για κοινή χρήση στους πολίτες, τους επισκέπτες της πόλης και τους προμηθευτές ελαφρών αγαθών, (εταιρίες ταχυμεταφοράς, και μεταφοράς φαγητού κά). Επιπλέον, η χρήση τέτοιων οχημάτων θα υποστηρίζεται μέσω υπηρεσιών για την κράτηση οχήματος, ενός σταθμού φόρτισης/στάθμευσης καθώς και μέσω εφαρμογών για τη συλλογή πόντων και την απολαβή ανταμοιβών.

Σε δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει ότι «κοιτάμε εκεί που κοιτάζει πλέον όλη η Ευρώπη. Πιστεύουμε στη βιώσιμη κινητικότητα, πιστεύουμε στην ηλεκτροκίνηση, δοκιμάζουμε τις δυνατότητές της».

Και συνεχίζει λέγοντας: «Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα, δηλώνουμε πρόθυμοι να βελτιώσουμε τα ηλεκτρικά οχήματα ελαφρού τύπου προκειμένου αυτά να γίνουν ασφαλέστερα και οικονομικότερα. Η αλλαγή έρχεται, είναι μπροστά μας, και όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε και προσαρμοστούμε σε αυτή, τόσο περισσότερο θα πολλαπλασιάσουμε τα οφέλη για τις κοινωνίες μας».

ΣΧΟΛΙΑ (5)

Πραζ αν τράου

Άντε πάλι με τα Τρίκαλα. Χαλαρώστε ρε, δεν είστε σεις για τέτοια. Φτιάξτε κανά λουκάνικο πρασάτο, κανά χαλβά, καμιά μυζήθρα, καβαλάτε και κανά γάιδαρο κι αφήστε τα ηλεκτρικά οχήματα.

AOT-2

Τα Τρίκαλα είναι πρωτοπόρα παντού, έχουν τουρισμό, πολιτισμό, φυσική ομορφιά, ευρωπαίους πολίτες, νομό όπου Μετέωρα, Περτούλι κλπ, με λίγα λόγια τόπος για να ζεις με ποιότητα. Plus και μυζήθρα & τα λουκάνικα για να τρως καλά εσύ ο ζηλόφθων.

Πολίτης

"Πιστεύουμε στη βιώσιμη κινητικότητα". Πίστευε - πίστευε Δήμαρχε μέχρι να το πάρουν χαμπάρι τίποτα γύφτοι και σου κάνουν αιτήσεις. Άμα βρεις μπουλόνι μετα ...γράψε μου!

George

"Ειδικά οι πολίτες, θα μπορούν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για να μετακινούνται με ασφάλεια..." Στην Ολλανδία οι θάνατοι από τροχαία ποδηλατών είναι περισσότεροι από των επιβατών αυτοκινήτου. Δεκτά όλα τα άλλα, αλλά η ασφάλεια είναι χειρότερη. Τουλάχιστον για όσο κυκλοφορούν ταυτόχρονα και αυτοκίνητα στους ίδιους δρόμους.

Στην Ολλανδία το 90%

των μετακινήσεων γίνεται με ποδήλατα. Και το 70% των Ολλανδών δηλώνει ως κύριο μέσο μετακίνησης το ποδήλατο τους. Οι θάνατοι απο αυτοκίνητα αναλογικά είναι περισσότεροι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

anergia98

Οι Έλληνες millennials επιλέγουν μία σταθερή δουλειά που δεν τους ικανοποιεί και τους επιβαρύνει ψυχολογικά  για να ζήσουν σε μία χώρα που το ποσοστό ανεργίας στους νέους «αγγίζει» το 40%

81
Speaking-Listening-Man-Woman

Επιβεβαιώθηκε ότι οι αυτιστικοί άνθρωποι, κατά μέσο όρο, εμφανίζουν πιο ανδρικά χαρακτηριστικά, δηλαδή μικρότερη ικανότητα ενσυναίσθησης και μεγαλύτερη ικανότητα συστηματοποίησης σε σχέση με το γενικό πληθυσμό