Αστρονόμοι εντόπισαν σύστημα με τρεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης

ert10

Πλανητικό σύστημα σε απόσταση 160 ετών φωτός, το οποίο διαθέτει τρεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης, ανακάλυψαν αστρονόμοι στην Ισπανία.

Όπως ανακοίνωσαν ο Diez Alonso και η ομάδα του από το Πανεπιστήμιο του Οβιέδο, ανακάλυψαν πλανητικό σύστημα με τρεις βραχώδεις πλανήτες στο μέγεθος της Γης, οι οποίοι δεν αποκλείεται να φιλοξενούν ακόμη και ζωή.

Οι πλανήτες αυτοί κινούνται γύρω από έναν ερυθρό νάνο, η θερμοκρασία του οποίου είναι περίπου στους 3.450 βαθμούς Kelvin, δηλαδή μιάμιση φορά μικρότερη από εκείνη του Ήλιου.

Στο κέντρο του ίδιου πλανητικού συστήματος υπάρχει ένας ακόμη ερυθρός νάνος, γύρω από τον οποίο περιστρέφονται δύο βραχώδεις πλανήτες με μέγεθος διπλάσιο από εκείνο της Γης και τουλάχιστον πέντε φορές βαρύτεροι, οι οποίοι χρειάζονται έξι και 20 γήινες ημέρες αντίστοιχα, για να πραγματοποιήσουν έναν «κύκλο» γύρω από το άστρο τους.

Επόμενος στόχος της επιστημονικής ομάδας είναι η ανάλυση των υλικών που συνθέτουν την ατμόσφαιρα των συγκεκριμένων πλανητών.

!!!...

...160 ΈΤΗ ΦΩΤΌΣ, Α , ΤΊΠΟΤΑ...ΜΕ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ ΘΈΛΟΥΜΕ ΠΕΡΊΠΟΥ 4,5 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΧΡΌΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΆΣΟΥΜΕ ΕΚΕΊ...ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΆ ΠΙΆΣΟΥΜΕ ΤΟ 10% ΤΗΣ ΤΑΧΎΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΦΩΤΌΣ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΎΜΕ 1.600 ΧΡΌΝΙΑ ΤΑΞΙΔΙΟΎ !!!...(ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΤΑΞΙΔΕΎΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΠΕΡΆΣΕΙ ΜΌΝΟ 1.200 ΜΕ 1.300 ΧΡΌΝΙΑ !!! - ΒΛΕΠΕ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ...)

ερευνητης

σιγουρα φιλοξενουν ζωη. Ειναι πανω απο βεβαιο. Φερτε κονδύλια μέχρι να σας το αποδειξουμε

Κάποιος

Κρίμα.

Κάποιος

Για το "φιλοξενούν ακόμη και ζωή", που ακριβώς το είδατε από την πηγή όπου πήρατε την είδηση; "Περιφέρονται", όχι "περιστρέφονται". Ευχαριστώ.

santorini-krouz2