Διαμεσολαβητής ή internet; Από πού προτιμάμε να αγοράσουμε ασφαλιστικά προϊόντα

Διαμεσολαβητής ή internet; Από πού προτιμάμε να αγοράσουμε ασφαλιστικά προϊόντα

Τα ξίφη τους διασταυρώνουν καθημερινά διαμεσολαβητές, δίκτυο bancassurance και internet για την προσέλκυση πελατών που ενδιαφέρονται να αγοράσουν μία ιδιωτική ασφάλιση. Εμείς ποιους προτιμάμε; Τα στοιχεία αποκαλύπτουν

190328180750_insurance
Τα τελευταία χρόνια, ο ανταγωνισμός μεταξύ των διανομέων ασφάλισης έχει ενταθεί, δεδομένου ότι στην αγορά εισέρχονται ολοένα και περισσότεροι παίκτες, δυναμικής… Google ή και λοιπών παρόχων. Προς επίρρωση, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα της Accenture (εταιρείας παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο), τα 2/3 των πελατών των ασφαλιστικών εταιριών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς.

Πιο αναλυτικά, το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών, όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το 20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα 2/3 (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ταξιδιού, οχήματος, κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής. «Ανεξαρτήτως του διανομέα που θα επιλέξουν, όλοι είναι υποχρεωμένοι να πληρούν ορισμένα κριτήρια, τα οποία, μάλιστα, οφείλουν να γνωστοποιούν στους πελάτες πριν τους παρέχουν μία ασφάλιση», εξηγούν στο ygeiamou στελέχη της αγοράς.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης