Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
European Publishing Congress: Βραβεία στα καλύτερα έντυπα και site - Δείτε τους νικητές
European Publishing Congress: Βραβεία στα καλύτερα έντυπα και site - Δείτε τους νικητές
Το ευρωπαϊκό συνέδριο άνοιξε ο Αυστριακός καγκελάριος Σεμπάστιαν Κουρτς
UPD:
Στη Βιέννη, μέσα στην πανέμορφη αίθουσα του δημαρχείου της πόλης απονεμήθηκαν και φέτος όπως κάθε χρόνο τα ευρωπαϊκά βραβεία σε εφημερίδες (έντυπος και ηλεκτρονικός Τύπος) στο πλαίσιο του European Publishing Congress. Φέτος το συνέδριο, του οποίου χορηγός είναι η Japan Tobacco International, παρακολούθησαν 500 δημοσιογράφοι από 35 χώρες.
Το ενδιαφέρον είναι κάθε χρόνο πολύ αυξημένο καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο συνέδριο εκδόσεων της Ευρώπης, στο οποίο δίνουν το παρών επαγγελματίες των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, αρχισυντάκτες και bloggers.
Περιοδικό της χρονιάς βγήκε ο Economist, ο οποίος «εν μέσω ταραγμένων καιρών στην πολιτική, έχει τεράστια σημασία και ευθύνη. Με μια ξεκάθαρη δέσμευση για την καλύτερη ποιότητα, το 175 ετών περιοδικό ενισχύει την εμπιστοσύνη στη δημοσιογραφία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η φιλόδοξη και απαιτητική φιλοσοφία του παίρνει σοβαρά υπόψη τους αναγνώστες - και λειτουργεί καλά και στην εμπορική πλευρά»
Το βραβείο ψηφιακής πλατφόρμας απονεμήθηκε στη γερμανική εφαρμογή Apotheken Umschau στην οποία μπορείς να ψάξεις συμπτώματα, φάρμακα, ακόμα και θεραπείες για οτιδήποτε έχεις.
Ευρωπαϊκή Start Up της χρονιάς βγήκε η ελβετική Republik. Πρόκειται για ένα πολιτικό συνδρομητικό περιοδικό.
Βραβείο αριστείας Digital Storytelling πήρε το άρθρο «No man’s land» από την 24sata με έδρα το Ζάγκρεμπ της Κροατίας.
Καλύτερη τοπική εφημερίδα βγήκε η νορβηγική Sunnhordland και καλύτερη εβδομαδιαία η Der Freitag.
Επίσης βραβεία αριστείας έλαβαν μεταξύ άλλων:
EDITORIAL CONCEPT: το γερμανικό Der Kontext
Το ενδιαφέρον είναι κάθε χρόνο πολύ αυξημένο καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο συνέδριο εκδόσεων της Ευρώπης, στο οποίο δίνουν το παρών επαγγελματίες των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, αρχισυντάκτες και bloggers.
Περιοδικό της χρονιάς βγήκε ο Economist, ο οποίος «εν μέσω ταραγμένων καιρών στην πολιτική, έχει τεράστια σημασία και ευθύνη. Με μια ξεκάθαρη δέσμευση για την καλύτερη ποιότητα, το 175 ετών περιοδικό ενισχύει την εμπιστοσύνη στη δημοσιογραφία σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η φιλόδοξη και απαιτητική φιλοσοφία του παίρνει σοβαρά υπόψη τους αναγνώστες - και λειτουργεί καλά και στην εμπορική πλευρά»
Το βραβείο ψηφιακής πλατφόρμας απονεμήθηκε στη γερμανική εφαρμογή Apotheken Umschau στην οποία μπορείς να ψάξεις συμπτώματα, φάρμακα, ακόμα και θεραπείες για οτιδήποτε έχεις.
Ευρωπαϊκή Start Up της χρονιάς βγήκε η ελβετική Republik. Πρόκειται για ένα πολιτικό συνδρομητικό περιοδικό.
Βραβείο αριστείας Digital Storytelling πήρε το άρθρο «No man’s land» από την 24sata με έδρα το Ζάγκρεμπ της Κροατίας.
Καλύτερη τοπική εφημερίδα βγήκε η νορβηγική Sunnhordland και καλύτερη εβδομαδιαία η Der Freitag.
Επίσης βραβεία αριστείας έλαβαν μεταξύ άλλων:
EDITORIAL CONCEPT: το γερμανικό Der Kontext
PRODUCT & USABILITY: Berliner Schul-Finder Funke Media Group (Berlin, Germany)
BUSINESS MODEL Subscription First: The New Handelsblatt Paywall
SOCIAL MEDIA STRATEGY Instagram Stories @salzburgernachrichten Salzburger Nachrichten
AUDIENCE MARKETING The Economist: Open Future
Στο συνέδριο, το οποίο άνοιξε με χαιρετισμό ο Αυστριακός καγκελάριος Σεμπάστιαν Κουρτς, δημοσιογράφοι και εκδότες από όλο τον κόσμο μίλησαν για τις προκλήσεις της εποχής και πώς αλλάζει ο ρόλος τους.
Η αρχισυντάκτρια του Economist Marina Haydn έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα προκλητικά εξώφυλλα του περιοδικού, σημειώνοντας ότι θέλουν να κάνουν τον αναγνώστη να πάρει θέση ακόμα και σε δύσκολα ζητήματα: «Είμαστε πάντα υπέρ της αλλαγής και δεν φοβόμαστε να πούμε τη γνώμη μας. Το 1996 υπερασπιστήκαμε τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, τώρα είμαστε ξεκάθαρα υπέρ της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας». Συνέχισε εξηγώντας ότι στο περιοδικό «παλιά πουλάγαμε αυτό που είχαμε στην αίθουσα σύνταξης, τώρα προσαρμοζόμαστε σε αυτό που θέλει ο καταναλωτής», ενώ τόνισε ότι δίνουν μεγάλη έμφαση στα social media κυρίως με στόχο τους νεότερους αναγνώστες.
Από την πλευρά του ο Sebastian Turner της Tagesspiegel δήλωσε ότι προσπαθούν να εστιάσουν σε συγκεκριμένους τομείς, αφήνοντας απέξω κάποιους άλλους, αφενός για να μην πέφτει η ποιότητα και αφετέρου επειδή δεν επαρκούν τα χρήματα. «Γράφουμε για υγεία, γιατί στη Γερμανία εργάζονται πολλοί σε αυτόν τον τομέα και είναι σημαντικό. Γράφουμε και για επιστήμη, αλλά για παράδειγμα δεν γράφουμε για σπορ. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα το ίδιο». Πρόσθεσε δε ότι προσπαθούν να διοργανώνουν διάφορες δράσεις όπως ημερίδες και συνέδρια με πρόσφατο παράδειγμα το «Φεστιβάλ Δημιουργικής Γραφειοκρατίας», το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν επίσης οι σύγχρονες τάσεις στη δημοσιογραφία, οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν νέο σχεδιασμό στις εφημερίδες και δημοσιογραφία δεδομένων όσον αφορά το περιεχόμενο, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι συμμετέχοντες και για τα περίπτερα του συνεδρίου με αυτό του χορηγού Japan Tobacco International να κλέβει τις εντυπώσεις. Η εταιρεία υποστηρίζει το συνέδριο εδώ και 13 χρόνια για την παρουσίαση και συζήτηση με εκπροσώπους των ΜΜΕ θεμάτων που αφορούν τόσο τον κλάδο όσο και την ίδια την εταιρεία, όπως: παράνομο εμπόριο προϊόντων καπνού, απαγόρευση εμπορικών σημάτων κ.ά.
Η έκθεση φέτος αφορούσε την αειφορία, ώστε να συζητηθούν με δημοσιογράφους μείζονα θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, η ρύπανση, η αποψίλωση των δασών, οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσεως κ.λπ.
BUSINESS MODEL Subscription First: The New Handelsblatt Paywall
SOCIAL MEDIA STRATEGY Instagram Stories @salzburgernachrichten Salzburger Nachrichten
AUDIENCE MARKETING The Economist: Open Future
Στο συνέδριο, το οποίο άνοιξε με χαιρετισμό ο Αυστριακός καγκελάριος Σεμπάστιαν Κουρτς, δημοσιογράφοι και εκδότες από όλο τον κόσμο μίλησαν για τις προκλήσεις της εποχής και πώς αλλάζει ο ρόλος τους.
Η αρχισυντάκτρια του Economist Marina Haydn έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα προκλητικά εξώφυλλα του περιοδικού, σημειώνοντας ότι θέλουν να κάνουν τον αναγνώστη να πάρει θέση ακόμα και σε δύσκολα ζητήματα: «Είμαστε πάντα υπέρ της αλλαγής και δεν φοβόμαστε να πούμε τη γνώμη μας. Το 1996 υπερασπιστήκαμε τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων, τώρα είμαστε ξεκάθαρα υπέρ της υποβοηθούμενης αυτοκτονίας». Συνέχισε εξηγώντας ότι στο περιοδικό «παλιά πουλάγαμε αυτό που είχαμε στην αίθουσα σύνταξης, τώρα προσαρμοζόμαστε σε αυτό που θέλει ο καταναλωτής», ενώ τόνισε ότι δίνουν μεγάλη έμφαση στα social media κυρίως με στόχο τους νεότερους αναγνώστες.
Από την πλευρά του ο Sebastian Turner της Tagesspiegel δήλωσε ότι προσπαθούν να εστιάσουν σε συγκεκριμένους τομείς, αφήνοντας απέξω κάποιους άλλους, αφενός για να μην πέφτει η ποιότητα και αφετέρου επειδή δεν επαρκούν τα χρήματα. «Γράφουμε για υγεία, γιατί στη Γερμανία εργάζονται πολλοί σε αυτόν τον τομέα και είναι σημαντικό. Γράφουμε και για επιστήμη, αλλά για παράδειγμα δεν γράφουμε για σπορ. Δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα το ίδιο». Πρόσθεσε δε ότι προσπαθούν να διοργανώνουν διάφορες δράσεις όπως ημερίδες και συνέδρια με πρόσφατο παράδειγμα το «Φεστιβάλ Δημιουργικής Γραφειοκρατίας», το οποίο είχε μεγάλη επιτυχία.
Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν επίσης οι σύγχρονες τάσεις στη δημοσιογραφία, οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν νέο σχεδιασμό στις εφημερίδες και δημοσιογραφία δεδομένων όσον αφορά το περιεχόμενο, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έδειξαν οι συμμετέχοντες και για τα περίπτερα του συνεδρίου με αυτό του χορηγού Japan Tobacco International να κλέβει τις εντυπώσεις. Η εταιρεία υποστηρίζει το συνέδριο εδώ και 13 χρόνια για την παρουσίαση και συζήτηση με εκπροσώπους των ΜΜΕ θεμάτων που αφορούν τόσο τον κλάδο όσο και την ίδια την εταιρεία, όπως: παράνομο εμπόριο προϊόντων καπνού, απαγόρευση εμπορικών σημάτων κ.ά.
Η έκθεση φέτος αφορούσε την αειφορία, ώστε να συζητηθούν με δημοσιογράφους μείζονα θέματα όπως η κλιματική αλλαγή, η ρύπανση, η αποψίλωση των δασών, οι παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, οι πλαστικές συσκευασίες μιας χρήσεως κ.λπ.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα