Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Black Friday: Το κρύο δεν πτόησε τους Αμερικανούς - Ουρές στα καταστήματα
Black Friday: Το κρύο δεν πτόησε τους Αμερικανούς - Ουρές στα καταστήματα
Σύμφωνα με τα στοιχεία, κάθε καταναλωτής ξόδεψε κατά μέσο όρο πάνω από 407 δολάρια - Αυξημένη κατά 2% η φετινή κίνηση
Οι Αμερικανοί καταναλωτές σχημάτισαν ουρές έξω τα καταστήματα ανήμερα της Black Friday αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές σε ρούχα και ηλεκτρονικά, μια ένδειξη ότι η ολοένα και πιο υγιής αμερικανική οικονομία και η αύξηση των μισθών μεταφράζονται σε μεγαλύτερη κατανάλωση.
«Ξοδεύω περισσότερα, η διάθεσή μου, σε γενικές γραμμές, είναι πιο ανεβασμένη» δήλωσε η Σάρον Νάιντερτ, ηλικίας 57 ετών, που επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη από το Οχάιο. «Η κόρη μου μετακόμισε φέτος επομένως έχω περισσότερα χρήματα να ξοδέψω», επισήμανε η Αμερικανίδα.
Μία από τις πιο δραστήριες ημέρες αγορών της χρονιάς ξεκίνησε δυναμικά, εξήγησε ο Νιλ Σόντερς της εταιρείας GlobalData Retail.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ήδη ψωνίσει έως αυτή τη στιγμή φέτος και οι δαπάνες τους είναι κατά μέσο όρο υψηλότερες», αυξημένες περίπου 2% στα 407,20 δολάρια, σημείωσε ο αναλυτής που διευκρίνισε ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν ηλεκτρικά είδη ή έπιπλα.
Στα online καταστήματα, οι Αμερικανοί είχαν ξοδέψει 643 εκατομμύρια δολάρια έως τις 10 το πρωί τοπική ώρα (17.00 ώρα Ελλάδας) τη «Μαύρη Παρασκευή». Τα smartphone ηγούνται των προτιμήσεων των αγοραστών κι έδωσαν ώθηση στις συνολικές διαδικτυακές δαπάνες κατά 28% σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που καταγράφει την αγοραστική κίνηση σε 80 από τα 100 κορυφαία καταστήματα online λιανικής.
Το ύψος των διαδικτυακών αγορών αναμένεται να ανέλθει στο ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σήμερα. Οι διαδικτυακές αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών κατέγραψαν αύξηση 28%, στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
«Ξοδεύω περισσότερα, η διάθεσή μου, σε γενικές γραμμές, είναι πιο ανεβασμένη» δήλωσε η Σάρον Νάιντερτ, ηλικίας 57 ετών, που επισκέπτεται τη Νέα Υόρκη από το Οχάιο. «Η κόρη μου μετακόμισε φέτος επομένως έχω περισσότερα χρήματα να ξοδέψω», επισήμανε η Αμερικανίδα.
Μία από τις πιο δραστήριες ημέρες αγορών της χρονιάς ξεκίνησε δυναμικά, εξήγησε ο Νιλ Σόντερς της εταιρείας GlobalData Retail.
«Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ήδη ψωνίσει έως αυτή τη στιγμή φέτος και οι δαπάνες τους είναι κατά μέσο όρο υψηλότερες», αυξημένες περίπου 2% στα 407,20 δολάρια, σημείωσε ο αναλυτής που διευκρίνισε ότι οι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν ηλεκτρικά είδη ή έπιπλα.
Στα online καταστήματα, οι Αμερικανοί είχαν ξοδέψει 643 εκατομμύρια δολάρια έως τις 10 το πρωί τοπική ώρα (17.00 ώρα Ελλάδας) τη «Μαύρη Παρασκευή». Τα smartphone ηγούνται των προτιμήσεων των αγοραστών κι έδωσαν ώθηση στις συνολικές διαδικτυακές δαπάνες κατά 28% σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν, σύμφωνα με την Adobe Analytics, που καταγράφει την αγοραστική κίνηση σε 80 από τα 100 κορυφαία καταστήματα online λιανικής.
Το ύψος των διαδικτυακών αγορών αναμένεται να ανέλθει στο ποσό των 6,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων σήμερα. Οι διαδικτυακές αγορές την Ημέρα των Ευχαριστιών κατέγραψαν αύξηση 28%, στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.
Φρενίτιδα για τις προσφορές
Οι καταναλωτές επέλεξαν να αγοράσουν είδη όπως τηλεοράσεις και iPad, αλλά και τηλέφωνα, παιχνίδια, βιντεοκονσόλες και μαγειρικά σκεύη.
Μεταξύ αυτών η Σαρλότ Τζάκσον, από το Λονδίνο, ταξίδεψε στη Νέα Υόρκη με τη μητέρα της ειδικά για τη Black Friday.
«Η Μαύρη Παρασκευή δεν έχει και τόσες προσφορές στην πατρίδα μου» σημείωσε η 27χρονη Βρετανίδα, ενώ αγόραζε εσώρουχα και πιτζάμες από το Victoria’s Secret.
Στο εμπορικό κέντρο Waterfront στο Πίτσμπουργκ, ο κόσμος είχε κατακλύσει τον χώρο έξω από το κατάστημα Bath & Body Works πριν από τις 6 το πρωί σήμερα, σχηματίζοντας ουρές για να αγοράσει κεριά, σαπούνια και λοσιόν σε έκπτωση.
Την ίδια ώρα, σε άλλες περιοχές της χώρας, ειδικά στα βορειοανατολικά, οι ουρές έξω από τα καταστήματα ήταν μικρότερες σε σχέση με άλλες χρονιές εξαιτίας του τσουχτερού κρύου. Στη Βιρτζίνια, κατάστημα ρούχων προσέφερε ζεστή σοκολάτα με μαρσμέλοους στις γυναίκες που περίμεναν έξω από τα δοκιμαστήρια.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα