Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σέξι…καρότα!
Σέξι…καρότα!
Μπορεί ένα λαχανικό όπως το καρότο να φαντάζει εντελώς αδιάφορο, αν όχι ανιαρό, όμως αν δεχτούμε την εκστρατεία προώθησης τους που ξεκίνησε με πρωτοβουλία των παραγωγών μικρών καρότων (baby carrots) στις Ηνωμένες Πολιτείες, μάλλον θα αλλάξουμε γνώμη.
Μπορεί ένα λαχανικό όπως το καρότο να φαντάζει εντελώς αδιάφορο, αν όχι ανιαρό, όμως αν δεχτούμε την εκστρατεία προώθησης τους που ξεκίνησε με πρωτοβουλία των παραγωγών μικρών καρότων (baby carrots) στις Ηνωμένες Πολιτείες, μάλλον θα αλλάξουμε γνώμη.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της βιομηχανίας τροφίμων, 50 εταιρίες ένωσαν τις δυνάμεις τους για να εκσυγχρονίσουν την εικόνα που γνώριζε μέχρι τώρα ο κόσμος για τα ξεφλουδισμένα «καροτάκια».
Συγκεκριμένα λανσάρουν ελκυστικές συσκευασίες, όπως αυτές που μέχρι τώρα συναντούσαμε μόνο στα τσιπς, ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον των νεότερων ηλικιών.
Επίσης θα στήσουν μηχανές πωλησης με φουτουριστικά σχέδια σε σχολεία και στις διαφημίσεις στην τηλεόραση θα αναφέρονται στα καροτάκια ως"ένα πολύ σέξι σνακ".
Οι παραγωγοί ελπίζουν πως μέσω αυτής της εκστρατείας θα κερδίσουν τις προτιμήσεις των νέων ανθρώπων, όμως ειδικοί στη διαφήμιση εκφράζουν κάποιες αμφιβολίες τονίζοντας πως το πιθανότερο είναι τα παιδιά να απογοητευτούν όταν ανοίγοντας μια ελκυστική συσκευασία ανακαλύψουν απλώς ένα καρότο!
Για πρώτη φορά στην ιστορία της βιομηχανίας τροφίμων, 50 εταιρίες ένωσαν τις δυνάμεις τους για να εκσυγχρονίσουν την εικόνα που γνώριζε μέχρι τώρα ο κόσμος για τα ξεφλουδισμένα «καροτάκια».
Συγκεκριμένα λανσάρουν ελκυστικές συσκευασίες, όπως αυτές που μέχρι τώρα συναντούσαμε μόνο στα τσιπς, ώστε να προκαλούν το ενδιαφέρον των νεότερων ηλικιών.
Επίσης θα στήσουν μηχανές πωλησης με φουτουριστικά σχέδια σε σχολεία και στις διαφημίσεις στην τηλεόραση θα αναφέρονται στα καροτάκια ως"ένα πολύ σέξι σνακ".
Οι παραγωγοί ελπίζουν πως μέσω αυτής της εκστρατείας θα κερδίσουν τις προτιμήσεις των νέων ανθρώπων, όμως ειδικοί στη διαφήμιση εκφράζουν κάποιες αμφιβολίες τονίζοντας πως το πιθανότερο είναι τα παιδιά να απογοητευτούν όταν ανοίγοντας μια ελκυστική συσκευασία ανακαλύψουν απλώς ένα καρότο!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα