Μανία με σουβενίρ για τον πριγκιπικό γάμο: Από μπύρες, μαγιό και σερβίτσια μέχρι προφυλακτικά!
Οι καταστηματάρχες τρίβουν τα χέρια τους, βλέποντας τα ράφια τους να αδειάζουν ενόψει του γάμου
Με τον γάμο του πρίγκιπα Χάρι και της Αμερικανίδας Μέγκαν Μαρκλ, οι Βρετανοί καταστηματάρχες κάνουν «χρυσές» πωλήσεις, ενώ η... ατραξιόν του πριγκιπικού γάμου, αναμένεται να αποφέρει τουλάχιστον 500 εκατ. λίρες κέρδη στη Βρετανία!
Οι καταστηματάρχες τρίβουν τα χέρια τους, βλέποντας τα ράφια τους να αδειάζουν ενόψει του γάμου: πιάτα, φλιτζάνια, μπύρες ακόμη και προφυλακτικά κατασκευάστηκαν με αφορμή τον γάμο που θα προσελκύσει δεκάδες χιλιάδες τουρίστες.
Μόλις λίγες ώρες πριν το μεγάλο γεγονός, οι εταιρείς βλέπουν τις πωλήσεις τους να εκτοξεύονται, λανσάροντας ο,τι μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους: Από μαγιό με τα πρόσωπα των μελλόνυμφων μέχρι μαξιλάρια και συλλεκτικές μπύρες και τζιν με τα ονόματα του πριγκιπικού ζεύγους, ενώ δεν είναι λίγοι και αυτοί που επιλέγουν να αγοράσουν «κόπιες» φορεμάτων της βασίλισσας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τιμές για τα πολυπόθητα αναμνηστικά είναι για όλα τα βαλάντια και κυμαίνονται από 23,5 λίρες για μαξιλάρια, 28 λίρες για ένα μαγιό, 39.95 λίρες για ένα συλλεκτικό μπουκάλι τζιν, μέχρι 269 λίρες για ένα συλλεκτικό αρκουδάκι.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.