H Qantas έγραψε ιστορία: Απευθείας πτήση 17 ωρών από Αυστραλία σε Βρετανία

H Qantas έγραψε ιστορία: Απευθείας πτήση 17 ωρών από Αυστραλία σε Βρετανία

Η απόσταση που χωρίζει το αεροδρόμιο Περθ από το Χίθροου είναι 14.498 χιλιόμετρα -Η εταιρεία χρησιμοποίησε για την πτήση ένα Boeing 787-9 Dreamliner, το οποίο έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με το Boeing 747

Νωρίς το πρωί της Κυριακής προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου η πρώτη απευθείας πτήση από την Αυστραλία στο Ηνωμένο Βασίλειο!

Όπως γράφει το  BBC η πτήση QF9 της αεροπορικής εταιρείας Qantas ολοκλήρωσε το ταξίδι των 14.498 χιλιομέτρων (9.009 μιλίων) από το Περθ στο Λονδίνο σε λίγο παραπάνω από 17 ώρες.



Η εταιρεία χρησιμοποίησε για την πτήση ένα Boeing 787-9 Dreamliner, το οποίο έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου σε σύγκριση με το Boeing 747.

Στην πτήση υπήρχαν περισσότεροι από 230 επιβάτες, ενώ το αεροσκάφος έγινε δεκτό από κομβόι οχημάτων στο αεροδρόμιο.



«Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο βιβλίο της ιστορίας της αεροπορίας», είπε στους επιβάτες μία από τους τέσσερις πιλότους, η Λίσα Νόρμαν και συνέχισε, «ο κόσμος μας παρακολουθούσε σήμερα. Σας ευχαριστούμε που πήρατε μέρος σε κάτι τόσο μαγικό και ιδιαίτερο». 



Η πτήση εντάσσεται στα φιλόδοξα πλάνα της Qantas να προσθέσει νέα, μεγαλύτερα δρομολόγια.


ΣΧΟΛΙΑ (44)

ΓΙΩΡΓΟΣ

Πόσο να κοστίζει αραγε το εισιτήριο?

AIRBUS DREAMLINER

Ακόμα δεν είδατε τίποτα. Μέσα στο 2018 η Singapore Airlines θα ενώσει Σιγκαπούρη με Νέα Υόρκη σε direct flight 19 ωρών με το A350 900ULR που μπορεί να φτάσει 9,700 μίλια χωρίς ανεφοδιασμό. Επίσης η Qantas ζήτησε και από τις δύο Airbus & Boeing να βγάλουν ειδική έκδοση αεροσκάφους - A350 900ULR & Dreamliner 787 αντίστοιχα - για να μπορεί να εκτελεί direct την πτήση Sydney-London περίπου 10,500 μίλια σε χρόνο 20 ώρες και 45 λεπτά.

Νίκος

Φήμες λένε ότι θα σταματάνε Κόρινθο για σουβλάκι κ κατούρημα...

jan

παραμύθια. προχτές ξεκινήσαμε απο αυστραλία και ακόμα είμαστε στο σχηματάρι.

Μούφα και μαιμού ημερήσιο πρόγραμμα

Το αρεοπλάνο αυτό λόγω μεγάλης διάρκειας της πτήσης έχει μέσα εστιατόριο, μπάρ , τζαγκούζι, γυμναστήριο, γραφείο εργασίας δωμάτιο για την μεσημεριανή σιέστα , τουαλέτα για ξύρισμα , και χώρους συνάντησης με την ερωμένη μου ( ιδιαίτερη γκαρσονιέρα). Αν δεν έχει τότε γιατί είναι 17 ώρες στον αέρα. Ή μήπως το φούμαρο πάει σύνεφο και η μούφα παπόρι.

Φύκια για κορδέλες μετάξι.

Εφ όσον δείχνει ο χάρτης ότι δεν έγινε πορεία μέσω τόξου μεγίστου κύκλου στην υδρόγειο , κάτι άλλο πάνε να διαφημίσουν. Η γραμμή αυτή δεν έχει μέλλον ούτε με αεροπλάνο χαμηλής κατανάλωσης , μια και δεν επιτυγχάνει την βελτιστοποίηση των όρων ταξιδιού. Με 230 ακόμα και περισσότερους επιβάτες η χρήση αεροπλάνου για 17 ώρες συνεχούς πορείας είναι εκτός βέλτιστου φάσματος. Με τόξο μεγίστου κύκλου η πορεία αυτή δεν είναι πάνω από 12-13 ώρες συνεχούς. Αεροπορικές ρεκλάμες είναι αυτά και αεροπλανικές παρλαπιπιές. Ένα ταξίδι 12-13 συνεχών ωρών σε άλλο τόξο το κάνανε 17 συνεχών σε άλλη πορεία για να ταλαιπωρούνται όλοι. Σκέτη ταλαιπωρητική κατάσταση και όποιον μπορέσουν και γελάσουν και του πουλήσουν φύκια για μετάξι κορδέλα.

@ άσχετο ξερόλα

Ο χάρτης κάνει σύγκριση με το έτος 1947 την πορεία τών αεροπλάνων καί τίς στάσεις πού έκαναν στη γραμμή Λονδίνο- Σύδνεϋ, τό Πέρθ είναι δυτικά καί πιο κοντά στην Ευρώπη.

dim

17 ώρες? πολλές είναι. με το κτελ, το πολύ 8, και με στάση στον ισθμό για σουβλάκι.

Νόρα

Όσες βδομαδες ακριβώς βλέπεις ήλιο δηλαδή, [...].

Τριφυλλος @πλατυφυλλος

Δεν είσαι ψυχακιας αδερφέ. Απλά βλέπεις το ποσο λάθος νοοτροπία έχουμε. Ταξιτζήδες και ντελιβεραδες έχουν άποψη για πυρηνική φυσική και κλιματική αλλαγή, βαλκάνια οδήγηση στους δρόμους και και και. Ποσο τυχερός είμαι που τα βλέπω όλα αυτά για 2 εβδομάδες τον χρόνο δεν φαντάζεσαι...

Νίκος

Αντί να βρείτε κανένα τρόπο να μειωθούν οι ώρες τις πτήσης. Καμία εξέλιξη σε αυτόν τον τομέα

kurkosdr

Τα σύγχρονα αεροπλάνα είναι σχεδιασμένα να πετούν σε τέτοιο ύψος αλλά και με τέτοια ταχύτητα ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη αποδοτικότητα (efficiency). Το οποίο έχει λογική αν αναλογιστούμε τις τιμές των καυσίμων. Αεροπλάνα τύπου Concorde αλλά και μη υπερηχητικά τύπου Convair 990 που σχεδιάστηκαν πριν την πετρελαϊκή κρίση του '70 με στόχο την ταχύτητα αποδείχθηκαν ασύμφορα. Αλλά είμαι σίγουρος ότι οι αεροπορικές εταιρείες που δεν διάβασαν το κόμμεντ σου και θα το πληρώσουν ακριβά.

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

000_1AX3NH

Η άτυχη διαδηλώτρια χτυπήθηκε από αυτοκίνητο - Οι διαδηλωτές  μπλόκαραν αυτοκινητοδρόμους, οδικούς κόμβους και οργάνωσαν επιχειρήσεις ανοικτών διοδίων σε όλη τη Γαλλία  - Το κίνημα των «κίτρινων γιλέκων»  έχει την υποστήριξη του 73% των Γάλλων

6
20316947

Την ερχόμενη εβδομάδα αναμένονται καταιγίδες και οι αρχές ζητούν από τους πληγέντες  να εγκαταλείψουν τον χώρο στάθμευσης  που έχουν ως καταφύγιο - Στους 71 οι νεκροί και 1.011 οι αγνοούμενοι από τις φωτιές - Εντυπωσιακές φωτογραφίες της πυρκαγιάς από  τη NASA