Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Η …απολογία του Steve Jobs για το iPhone 4
Η …απολογία του Steve Jobs για το iPhone 4
Δωρεάν θήκες για να λυθεί το πρόβλημα του σήματος αλλά και επιστροφή χρημάτων για όσους δεν μένουν ευχαριστημένοι...
UPD:
«Πολλοί μας έχουν πει ότι η θήκη προστασίας λύνει το πρόβλημα του σήματος. Ok. Τέλεια. Ας δώσουμε σε όλους δωρεάν θήκες.» έτσι απλά ο CEO της Apple Steve Jobs ανακοίνωσε τη δωρεάν διάθεση προστατευτικών θηκών, οι οποίες μέχρι μερικές ώρες πριν πωλούνταν έναντι 29 δολαρίων.
Σε συνέντευξη τύπου διάρκειας περίπου 1,5 ώρας που έδωσε η Apple την Παρασκευή στη βάση της στο Σαν Φρανσίσκο, ο Steve Jobs έδωσε απαντήσεις στο πρόβλημα του iPhone 4 που της κόστισε 7 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.
Μετά από μόλις 20 λεπτά από το ξεκίνημα της παρουσίασης μίλησε για το iOS 4.0.1 και για τη δωρεάν διάθεση θηκών η οποία ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα και θα έχει διάρκεια μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου χωρίς ωστόσο η ημερομηνία να είναι καταληκτική.
Ο Jobs ξεκαθάρισε επίσης, ότι όσοι έχουν ήδη αγοράσει τη θήκη, τα χρήματά τους θα τους επιστραφούν καθώς και ότι όποιος δεν ικανοποιηθεί από τη συσκευή, θα μπορεί να την επιστρέψει –άθικτη- και να πάρει τα χρήματα του πίσω.
Επεσήμανε ακόμη, ότι το ποσοστό επιστροφής των 3GS αγγίζει το 6% ενώ στο iPhone 4 tτο 1,7%.
Πριν ο CEO ξεκινήσει την παρουσίαση, προβλήθηκε στην οθόνη ένα βίντεο που έχει ανέβει στο Youtube το οποίο είναι το «τραγούδι» της προβληματικής κεραίας της συσκευής.
Σε συνέντευξη τύπου διάρκειας περίπου 1,5 ώρας που έδωσε η Apple την Παρασκευή στη βάση της στο Σαν Φρανσίσκο, ο Steve Jobs έδωσε απαντήσεις στο πρόβλημα του iPhone 4 που της κόστισε 7 δισ. δολάρια σε χρηματιστηριακή αξία.
Μετά από μόλις 20 λεπτά από το ξεκίνημα της παρουσίασης μίλησε για το iOS 4.0.1 και για τη δωρεάν διάθεση θηκών η οποία ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα και θα έχει διάρκεια μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου χωρίς ωστόσο η ημερομηνία να είναι καταληκτική.
Ο Jobs ξεκαθάρισε επίσης, ότι όσοι έχουν ήδη αγοράσει τη θήκη, τα χρήματά τους θα τους επιστραφούν καθώς και ότι όποιος δεν ικανοποιηθεί από τη συσκευή, θα μπορεί να την επιστρέψει –άθικτη- και να πάρει τα χρήματα του πίσω.
Επεσήμανε ακόμη, ότι το ποσοστό επιστροφής των 3GS αγγίζει το 6% ενώ στο iPhone 4 tτο 1,7%.
Πριν ο CEO ξεκινήσει την παρουσίαση, προβλήθηκε στην οθόνη ένα βίντεο που έχει ανέβει στο Youtube το οποίο είναι το «τραγούδι» της προβληματικής κεραίας της συσκευής.
Το παθαίνουν και οι άλλοι…
Στη συνέχεια ο Jobs ανέβηκε στη σκηνή λέγοντας «Δεν είμαστε τέλειοι. Τα τηλέφωνα δεν είναι τέλεια. Και αυτό το ξέρουμε και εμείς και εσείς. Αλλά εμείς θέλουμε όλοι μας οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι. Αν δεν το ξέρετε αυτό, δεν ξέρετε την Apple. Και σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς θα το επιτύχουμε.».
Από τα λόγια του CEO είναι εμφανές ότι ακολουθεί μία «αμυντική» πολιτική καθώς η φράση «αγαπάμε τους πελάτες μας και θέλουμε να είναι ευχαριστημένοι» επαναλήφτηκε περισσότερες φορές απ’ ότι η λέξη Apple και iPhone… μαζί.
Η παρουσίαση συνεχίστηκε με τον Jobs να τονίζει ότι το πρόβλημα με τη μείωση του σήματος το αντιμετωπίζουν και οι ανταγωνιστές της φέρνοντας ως παράδειγμα το Blackberry 9700, το HTC Droid Eris και το Samsung Omnia II όπου αν τα κρατούσες από συγκεκριμένα σημεία το σήμα έπεφτε από 5 μπάρες σε 1, από 4 σε 0 και από 4 σε 1 αντίστοιχα.
Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενά του, το πρόβλημα εντοπιζόταν εν μέρει και στο iPhone 3GS ωστόσο το γεγονός ότι οι χρήστες μπορούσαν να μεταφέρουν τις θήκες τους από προηγούμενα iPhone, σε εκείνο μείωσε υπερβολικά τα ποσοστά.
Η διαφορά όμως του iPhone 4 με τις παραπάνω συσκευές είναι ένας συγκεκριμένος αλγόριθμος ο οποίος ρυθμίζει το πόσο γρήγορα «πέφτει» η ένδειξη.
“Επενδύσαμε 100 εκατ. δολάρια”
Αναφορικά με την κεραία, ο CEO, τόνισε ότι η εξέλιξή της πραγματοποιήθηκε σε ειδικές εγκαταστάσεις από 18 κάτοχους PhD επιστήμονες και μηχανικούς και κόστισε 100 εκατομμύρια δολάρια, και δήλωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε αντικατάσταση της κεραίας ωστόσο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ανάκλησης.
Επανέλαβε ωστόσο ότι αυτό μπορεί να συμβεί «επειδή αγαπάμε τους πελάτες μας και θέλουμε να είναι ευχαριστημένοι» καθώς επίσης ότι αυτό που μπορεί να γίνει είναι να αλλάξουν την τοποθεσία του σημείου που εντοπίζεται το πρόβλημα, όπως κάνουν οι άλλες εταιρείες.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Jobs, έχουν πουληθεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια iPhone 4 σε 3 εβδομάδες, και μόλις το 0.55% των χρηστών παραπονέθηκε στην Apple για το συγκεκριμένο πρόβλημα, θέλοντας να πει ότι το πρόβλημα κυρίως το μεγέθυναν τα media, ενώ υπογράμμισε ότι τα παράπονα έρχονται μόνο από τις Η.Π.Α.
Επεσήμανε επίσης ότι βάσει των στοιχείων που παρέλαβε από την AT&T λιγότερο από 1 στις 100 κλήσεις που πραγματοποιούνται πέφτει το σήμα, ποσοστό ιδιαίτερα ικανοποιητικό.
Σε ερωτήσεις που έγιναν στον Steve Jobs, τον COO Tim Cook και τον Διευθυντή στον τομέα hardware Bob Mansfield ξεκαθαρίστηκε ότι:
* επιστροφή χρημάτων παίρνουν μόνο όσοι αγόρασαν την Apple θήκη
* υπάρχει η δυνατότητα αποδέσμευσης συμβολαίου σε περίπτωση επιστροφής της συσκευής
* ο Jobs ένιωσε ντροπιασμένος από το δημοσίευμα του Consumer Reports
* θα συνεργαστούν με άλλες εταιρείες για την παραγωγή θηκών καθώς μόνοι τους δεν προλαβαίνουν
Κλείνοντας δήλωσε ότι θα έκαναν νωρίτερα τη συνέντευξη τύπου αλλά ήθελαν μεγαλύτερο δείγμα στοιχείων, τα οποία μάλιστα υπογράμμισαν ότι παρέλαβαν την Τρίτη.
Στη συνέχεια ο Jobs ανέβηκε στη σκηνή λέγοντας «Δεν είμαστε τέλειοι. Τα τηλέφωνα δεν είναι τέλεια. Και αυτό το ξέρουμε και εμείς και εσείς. Αλλά εμείς θέλουμε όλοι μας οι πελάτες να είναι ευχαριστημένοι. Αν δεν το ξέρετε αυτό, δεν ξέρετε την Apple. Και σήμερα θα μιλήσουμε για το πώς θα το επιτύχουμε.».
Από τα λόγια του CEO είναι εμφανές ότι ακολουθεί μία «αμυντική» πολιτική καθώς η φράση «αγαπάμε τους πελάτες μας και θέλουμε να είναι ευχαριστημένοι» επαναλήφτηκε περισσότερες φορές απ’ ότι η λέξη Apple και iPhone… μαζί.
Η παρουσίαση συνεχίστηκε με τον Jobs να τονίζει ότι το πρόβλημα με τη μείωση του σήματος το αντιμετωπίζουν και οι ανταγωνιστές της φέρνοντας ως παράδειγμα το Blackberry 9700, το HTC Droid Eris και το Samsung Omnia II όπου αν τα κρατούσες από συγκεκριμένα σημεία το σήμα έπεφτε από 5 μπάρες σε 1, από 4 σε 0 και από 4 σε 1 αντίστοιχα.
Σύμφωνα μάλιστα με τα λεγόμενά του, το πρόβλημα εντοπιζόταν εν μέρει και στο iPhone 3GS ωστόσο το γεγονός ότι οι χρήστες μπορούσαν να μεταφέρουν τις θήκες τους από προηγούμενα iPhone, σε εκείνο μείωσε υπερβολικά τα ποσοστά.
Η διαφορά όμως του iPhone 4 με τις παραπάνω συσκευές είναι ένας συγκεκριμένος αλγόριθμος ο οποίος ρυθμίζει το πόσο γρήγορα «πέφτει» η ένδειξη.
“Επενδύσαμε 100 εκατ. δολάρια”
Αναφορικά με την κεραία, ο CEO, τόνισε ότι η εξέλιξή της πραγματοποιήθηκε σε ειδικές εγκαταστάσεις από 18 κάτοχους PhD επιστήμονες και μηχανικούς και κόστισε 100 εκατομμύρια δολάρια, και δήλωσε ότι δεν θα προχωρήσει σε αντικατάσταση της κεραίας ωστόσο δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο ανάκλησης.
Επανέλαβε ωστόσο ότι αυτό μπορεί να συμβεί «επειδή αγαπάμε τους πελάτες μας και θέλουμε να είναι ευχαριστημένοι» καθώς επίσης ότι αυτό που μπορεί να γίνει είναι να αλλάξουν την τοποθεσία του σημείου που εντοπίζεται το πρόβλημα, όπως κάνουν οι άλλες εταιρείες.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο Jobs, έχουν πουληθεί περισσότερα από 3 εκατομμύρια iPhone 4 σε 3 εβδομάδες, και μόλις το 0.55% των χρηστών παραπονέθηκε στην Apple για το συγκεκριμένο πρόβλημα, θέλοντας να πει ότι το πρόβλημα κυρίως το μεγέθυναν τα media, ενώ υπογράμμισε ότι τα παράπονα έρχονται μόνο από τις Η.Π.Α.
Επεσήμανε επίσης ότι βάσει των στοιχείων που παρέλαβε από την AT&T λιγότερο από 1 στις 100 κλήσεις που πραγματοποιούνται πέφτει το σήμα, ποσοστό ιδιαίτερα ικανοποιητικό.
Σε ερωτήσεις που έγιναν στον Steve Jobs, τον COO Tim Cook και τον Διευθυντή στον τομέα hardware Bob Mansfield ξεκαθαρίστηκε ότι:
* επιστροφή χρημάτων παίρνουν μόνο όσοι αγόρασαν την Apple θήκη
* υπάρχει η δυνατότητα αποδέσμευσης συμβολαίου σε περίπτωση επιστροφής της συσκευής
* ο Jobs ένιωσε ντροπιασμένος από το δημοσίευμα του Consumer Reports
* θα συνεργαστούν με άλλες εταιρείες για την παραγωγή θηκών καθώς μόνοι τους δεν προλαβαίνουν
Κλείνοντας δήλωσε ότι θα έκαναν νωρίτερα τη συνέντευξη τύπου αλλά ήθελαν μεγαλύτερο δείγμα στοιχείων, τα οποία μάλιστα υπογράμμισαν ότι παρέλαβαν την Τρίτη.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα