Θα ησυχάσει η συγγνώμη του ΝΑΤΟ τον... ντροπιασμένο Ερντογάν;
Απολύθηκε ο στρατιωτικός του ΝΑΤΟ που απεικόνισε τον Κεμάλ και τον Ερντογάν ως εχθρούς στη διάρκεια άσκησης της Ατλαντικής συμμαχίας στη Νορβηγία
Ο Γενικός Γραμματέας του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ ζήτησε σήμερα συγγνώμη από την Τουρκία έπειτα από ένα «περιστατικό» που σημειώθηκε στη διάρκεια άσκησης της Ατλαντικής συμμαχίας στη Νορβηγία.
«Ζητώ συγγνώμη για την προσβολή. Το περιστατικό ήταν το αποτέλεσμα πράξεων ενός ατόμου και δεν αντικατοπτρίζει τις απόψεις του ΝΑΤΟ», εξήγησε ο Στόλτενμπεργκ σε γραπτή δήλωσή του.
Ο τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανακοίνωσε σήμερα πως αποσύρει τους τούρκους στρατιωτικούς που συμμετέχουν σ' αυτή την άσκηση, η οποία διεξάγεται στη Νορβηγία και βασίζεται σε προσομοιώσεις σε υπολογιστή, υποστηρίζοντας ότι παρουσιάσθηκε σ' αυτήν ως «εχθρός».
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους