Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Ανθρώπινο λάθος δείχνουν οι έρευνες για το ναυάγιo του «Norman Atlantic»
Ανθρώπινο λάθος δείχνουν οι έρευνες για το ναυάγιo του «Norman Atlantic»
Το μαύρο κουτί του Norman Atlantic είχε ρυθμιστεί με λάθος τρόπο, υποστηρίζει ιταλική εφημερίδα - Πόρισμα για το Norman Atlantic
«Το μαύρο κουτί του Norman Atlantic είχε ρυθμιστεί με λάθος τρόπο, αλλά περνούσε τα τεστ κάθε χρόνο» γράφει η ιταλική εφημερίδα il Fatto Quotidiano με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη που αφορά την πυρκαγιά που ξέσπασε στο συγκεκριμένο φέρι- μποτ στις 28 Δεκεμβρίου του 2014. Η εφημερίδα προσθέτει ότι όχι μόνον το μαύρο κουτί του πλοίου είχε ρυθμιστεί με λανθασμένο τρόπο, αλλά υπήρξε και πρόβλημα για την αποκρυπτογράφηση των στοιχείων του.
Παράλληλα, η ιταλική εφημερίδα σημειώνει ότι η πυρκαγιά αυτή, η οποία προκάλεσε, συνολικά, είκοσι οκτώ νεκρούς, σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη οφείλεται και στο μπλακ - άουτ που βύθισε στο σκοτάδι το πλοίο, αλλά και σε τρία ανθρώπινα λάθη. Το κυριότερο, προσθέτει ο συντάκτης Αντρέα Τούντο, είναι ότι ετέθη σε λειτουργία το αντιπυρικό σύστημα σε λάθος γέφυρα του πλοίου, και με καθυστέρηση, αφού οι σχετικές κινήσεις έγιναν δέκα με δεκαπέντε λεπτά μετά το ξέσπασμα της πυρκαγιάς.
Η εφημερίδα, με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη, τονίζει ότι βάσει όλων των προηγούμενων πυρκαγιών που είχαν ξεσπάσει σε πλοία και το πώς είχαν αντιμετωπισθεί, «υπό τις συνθήκες αυτές, οι πιθανότητες περιορισμού της φωτιάς ήταν ουσιαστικά μηδενικές».
Τονίζεται, τέλος, ότι «ουδείς ανησύχησε, όταν ένας ναύτης, μετά από τις πρώτες υποψίες, κατέβηκε στο γκαράζ και πρόσεξε ότι από ένα φορτηγό έβγαινε καπνός», κάτι που «φέρεται να δείχνει ότι για τον καπετάνιο και το πλήρωμα, το ότι από κάποια φορτηγά έβγαινε καπνός, δεν αποτελούσε ένα σημαντικό νέο».
ΑΠΕ - ΜΠΕ
Παράλληλα, η ιταλική εφημερίδα σημειώνει ότι η πυρκαγιά αυτή, η οποία προκάλεσε, συνολικά, είκοσι οκτώ νεκρούς, σύμφωνα με την πραγματογνωμοσύνη οφείλεται και στο μπλακ - άουτ που βύθισε στο σκοτάδι το πλοίο, αλλά και σε τρία ανθρώπινα λάθη. Το κυριότερο, προσθέτει ο συντάκτης Αντρέα Τούντο, είναι ότι ετέθη σε λειτουργία το αντιπυρικό σύστημα σε λάθος γέφυρα του πλοίου, και με καθυστέρηση, αφού οι σχετικές κινήσεις έγιναν δέκα με δεκαπέντε λεπτά μετά το ξέσπασμα της πυρκαγιάς.
Η εφημερίδα, με αναφορά στην πραγματογνωμοσύνη, τονίζει ότι βάσει όλων των προηγούμενων πυρκαγιών που είχαν ξεσπάσει σε πλοία και το πώς είχαν αντιμετωπισθεί, «υπό τις συνθήκες αυτές, οι πιθανότητες περιορισμού της φωτιάς ήταν ουσιαστικά μηδενικές».
Τονίζεται, τέλος, ότι «ουδείς ανησύχησε, όταν ένας ναύτης, μετά από τις πρώτες υποψίες, κατέβηκε στο γκαράζ και πρόσεξε ότι από ένα φορτηγό έβγαινε καπνός», κάτι που «φέρεται να δείχνει ότι για τον καπετάνιο και το πλήρωμα, το ότι από κάποια φορτηγά έβγαινε καπνός, δεν αποτελούσε ένα σημαντικό νέο».
ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα