Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Γιατί ποζάρουν άνδρες στα social media με βαμμένο το ένα νύχι τους;
Γιατί ποζάρουν άνδρες στα social media με βαμμένο το ένα νύχι τους;
Μια ιδιότυπη εκστρατεία βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και κάποιες εβδομάδες, με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού για ένα πολύ σοβαρό ζήτημα
Μια ιδιότυπη εκστρατεία βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και κάποιες εβδομάδες, η οποία έχει ως στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό και να συγκεντρώσει χρήματα για την καταπολέμηση της βίας με θύματα παιδιά.
Την ιδέα για την εκστρατεία ευαισθητοποίησης είχε ένας Αυστραλός, ο Elliot Costello, CEO του μη κερδοσκοπικού οργανισμού YGAP ο οποίος ξεκίνησε το εν λόγω πρότζεκτ μετά από ένα ταξίδι του στην Καμπότζη και τη γνωριμία του με ένα κοριτσάκι που είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά σε πολύ μικρή ηλικία.
Την ώρα που της έπαιρνε συνέντευξη, η μικρούλα έβαφε τα νύχια της, γεγονός που τον ενέπνευσε να ζητήσει από άνδρες να βάψουν ένα νύχι και να φωτογραφηθούν, κοινοποιώντας έπειτα τη seflie τους στα social media και αναζωπυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη συζήτηση για το σοβαρό ζήτημα της βίας.
«Η καμπάνια Polished Man ξεκινά με ένα βαμμένο νύχι. Αυτό οδηγεί σε συζήτηση, η οποία με τη σειρά της εμπνέει μια δωρεά. Η δωρεά αυτή σημαίνει αφύπνιση, πρόληψη και προστασία και καταλήγει σε έναν κόσμο που κανένα παιδί δεν υποφέρει από βία», σημειώνεται στον ιστότοπο του οργανισμού YGAP.
Σύμφωνα με το site, 1 στα 5 παιδιά παγκοσμίως πέφτει θύμα σωματικής ή σεξουαλικής βίας προτού κλείσει τα 18.
Ανάμεσα στους άνδρες που συνέβαλαν στην εκστρατεία ποστάροντας μια φωτογραφία τους στα social media ήταν και ο ηθοποιός Κρις Χέμσγουορθ, πρωταγωνιστής του «Thor».
Την ιδέα για την εκστρατεία ευαισθητοποίησης είχε ένας Αυστραλός, ο Elliot Costello, CEO του μη κερδοσκοπικού οργανισμού YGAP ο οποίος ξεκίνησε το εν λόγω πρότζεκτ μετά από ένα ταξίδι του στην Καμπότζη και τη γνωριμία του με ένα κοριτσάκι που είχε κακοποιηθεί σεξουαλικά σε πολύ μικρή ηλικία.
Την ώρα που της έπαιρνε συνέντευξη, η μικρούλα έβαφε τα νύχια της, γεγονός που τον ενέπνευσε να ζητήσει από άνδρες να βάψουν ένα νύχι και να φωτογραφηθούν, κοινοποιώντας έπειτα τη seflie τους στα social media και αναζωπυρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη συζήτηση για το σοβαρό ζήτημα της βίας.
«Η καμπάνια Polished Man ξεκινά με ένα βαμμένο νύχι. Αυτό οδηγεί σε συζήτηση, η οποία με τη σειρά της εμπνέει μια δωρεά. Η δωρεά αυτή σημαίνει αφύπνιση, πρόληψη και προστασία και καταλήγει σε έναν κόσμο που κανένα παιδί δεν υποφέρει από βία», σημειώνεται στον ιστότοπο του οργανισμού YGAP.
Σύμφωνα με το site, 1 στα 5 παιδιά παγκοσμίως πέφτει θύμα σωματικής ή σεξουαλικής βίας προτού κλείσει τα 18.
Ανάμεσα στους άνδρες που συνέβαλαν στην εκστρατεία ποστάροντας μια φωτογραφία τους στα social media ήταν και ο ηθοποιός Κρις Χέμσγουορθ, πρωταγωνιστής του «Thor».
Δείτε φωτογραφίες
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα