Βίντεο: Εταιρεία ζήτησε συγγνώμη επειδή αύξησε την τιμή προϊόντος... 9 σεντς!
Η εταιρεία Akagi Nyuguyo παράγει από το 1981 ένα παγωτό - γρανίτα που είναι πολύ δημοφιλές στα παιδιά
Εδώ και 25 χρόνια η ιαπωνική εταιρεία Akagi Nyugyo παράγει ένα παγωτό - γρανίτα που αγαπούν πολύ τα παιδιά. Από το 1981 μέχρι σήμερα η τιμή του παγωτού παρέμενε σταθερή στα 60 γιεν αλλά πρόσφατα η εταιρεία έκανε αύξηση στο προϊόν κατά 9 σεντς.
Ο πρόεδρος της Akagi Nyugyo, τα πρωτοκλασάτα στελέχη και οι εργαζόμενοι πρωταγωνιστούν σε ένα βίντεο διάρκειας 60 δευτερολέπτων το οποίο παρουσιάστηκε στην κρατική τηλεόραση και μέσω του οποίου η εταιρεία ζητά δημόσια συγγνώμη για την αύξηση της τιμής του προϊόντος. Στο τέλος του βίντεο οι «πρωταγωνιστές» υποκλίνονται στο κοινό και ακούγεται ένα παραδοσιακό τραγούδι.
Το βίντεο μέχρι σήμερα είχε ένα εκατομμύριο views όταν ανέβηκε στο YouTube ενώ οι υπεύθυνοι της εταιρείας δήλωσαν στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι η αλλαγή στην τιμή του προϊόντος έγινε αναγκαστικά, εξαιτίας της ανόδου του κόστους παραγωγής και συσκευασίας του αγαπημένου παγωτού των μικρών Ιαπώνων.
Εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι δεν περίμεναν πως θα έβλεπαν το βίντεο τόσοι άνθρωποι.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.