Πάνω από 16,3 δισεκατομμύρια δολάρια θα βγάλει το Facebook από διαφημίσεις το 2015
Έχοντας το 65% της διαφημιστικής «πίτας» των social media παγκοσμίως, τα έσοδα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ αναμένεται να ξεπεράσουν κάθε προηγούμενο μέσα στο 2015
UPD:
Νομίζετε ότι μπορείτε να βάλετε τις σκέψεις σας, τις φωτογραφίες σας, τα βίντεό σας, ολόκληρη της ζωή σας online χωρίς να πληρώνετε τίποτα. Όμως αν και εκ πρώτης όψεως δείχνει ως ευκαιρία, μία εταιρία ερευνών υποστηρίζει ότι ο κάθε ένας από τα πάνω από 1 δισεκατομμύριο χρήστες του Facebook στην Αμερική αξίζει περί τα 40 ευρώ.
Αυτό το ποσό είναι που αντικατοπτρίζει την εμπορική αξία καθενός από τους χρήστες της δημοφιλούς πλατφόρμας με βάση την διαφημιστική απορρόφηση που έχει το Facebook σε όλο τον κόσμο. Η οποία γιγαντώνεται χρόνο με τον χρόνο, κερδίζοντας για φέτος το 65% της συνολικής πίτας της διαφήμισης που κινείται μέσω των social media.
Για φέτος τα έσοδα υπολογίζονται πάνω από 16,3 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν 41% πάνω από τα 11,5 δισεκατομμύρια δολάρια που ήταν τα διαφημιστικά έσοδα για το 2014.
Η ενίσχυση των εσόδων αποδίδεται κατά μεγάλο βαθμό στην δημοφιλία του Instagram, το οποίο είχε αγοράσει το Facebook το 2012 για το ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων. Χρήματα που είχαν φανεί εξωφρενικά τότε για μία απλή εφαρμογή, όμως όπως φαίνεται τελικά δικαιώνεται η διορατικότητα του Ζάκερμπεργκ.
Μάλιστα η συγκεκριμένη εφαρμογή μόλις ξεπέρασε και το Twitter σε δημοφιλία σε όλον τον κόσμο, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την δυναμική του. Το Twitter πάντως, παραμένει στην σκιά του Facebook με τα μεγέθη να είναι αρκετά μικρότερα και τα έσοδά του από διαφημίσεις να είναι σημαντικά λιγότερα.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.