Τη στιγμή που ο Ιταλός πρωθυπουργός, Ματέο Ρέντσι, παραχωρούσε δηλώσεις στους δημοσιογράφους κατά την άφιξή του στο κτίριο Justus Lipsius των Βρυξελλών για την Έκτακτη Σύνοδο Κορυφής για το μεταναστευτικό, είχε μία απρόσμενη αλλά γλυκιά διακοπή.
Ενώ μιλούσε για το κρίσιμο ζήτημα των προσφύγων ο πρωθυπουργός της Ιταλίας, ένιωσε ένα χέρι να ακουμπά την πλάτη του και στρέφοντας το κεφάλι του για να δει ποιος τον αγγίζει διαπίστωσε πως ήταν ο πρόεδρος της Κομισιόν, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ.
Ο τελευταίος, μάλιστα, χαρούμενος που είδε τον φίλο του από την Ιταλία, επιχείρησε να τον φιλήσει, με την κάμερα να καταγράφει την… τρυφερή στιγμή ανάμεσα στον Ιταλό πρωθυπουργό και τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Ο Ρέντσι, τότε χαριτολογώντας δήλωσε πως ο Γιούνκερ θα «δώσει πολλά χρήματα για το μεταναστευτικό».
Κλείσιμο
Νωρίτερα, ο Ιταλός πρωθυπουργός, Ματέο Ρέντζι, δήλωσε πως με τρεις μήνες καθυστέρηση η Ευρώπη έρχεται στις δικές μας θέσεις. «Αυτά που λέγαμε εμείς τώρα τα συμμερίζεται ολόκληρη η Ευρώπη. Το πρόβλημα δεν λύνεται σε μία ώρα. Πρέπει να υπάρξει αλληλεγγύη και αυτό το λέει η Ιταλία από τον Απρίλη».
Ο πρωθυπουργός της Ιταλίας συμπλήρωσε: «Θα δούμε τι θα συμβεί τους επόμενους μήνες. Πρέπει να δράσουμε στην Αφρική. Είναι ένα θετικό βήμα γιατί όταν κάποιοι έλεγαν ότι είναι μόνο ιταλικό πρόβλημα, τώρα είδαν ότι δεν είναι έτσι. Η πραγματικότητα είναι πιο ισχυρή από τα έγγραφα των Βρυξελλών».
Την ίδια στιγμή, ο κ. Ρέντζι τόνισε πως το πρόβλημα δεν είναι ο αριθμός, αλλά αν υπάρχει μία πολιτική ευρωπαϊκή για το ζήτημα.
«Σήμερα βλέπω πως έχει σημειωθεί ένα θετικό βήμα. Πρέπει να έχεις την εξυπνάδα να δράσεις και για τα επόμενα δέκα χρόνια», εξήγησε ο πρωθυπουργός της Ιταλίας.
Η μετεγκατάσταση πρέπει να γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο, επομένως πρέπει να ξεπεράσουμε το Δουβλίνο, πρόσθεσε ο Ιταλός πρωθυπουργός.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.