Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Νότια Κορέα: Σε ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκε ο καπετάνιος του Sewol
Νότια Κορέα: Σε ισόβια κάθειρξη καταδικάστηκε ο καπετάνιος του Sewol
Οι γενικοί εισαγγελείς είχαν ζητήσει την ποινή του θανάτου σε βάρος του κατηγορούμενου κρίνοντας ότι είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους τους επιβάτες του πλοίου, 304 εκ των οποίων έχασαν τελικά τη ζωή τους
H νοτιοκορεατική δικαιοσύνη καταδίκασε σήμερα σε δεύτερο βαθμό σε ισόβια κάθειρξη τον καπετάνιο του οχηματαγωγού Sewol, στο ναυάγιο του οποίου πριν από ένα χρόνο έχασαν τη ζωή τους 304 άνθρωποι, ανακοίνωσε δικαστική πηγή.
Το εφετείο της πόλης Γκουανγκζού, στο νότο, έκρινε τον Λι Ζουν-σακ ένοχο ανθρωποκτονιών, ανακοίνωσε η κατηγορούσα αρχή.
Πρωτοδίκως τον Νοέμβριο, ο καπετάνιος του οχηματαγωγού είχε αθωωθεί από την κατηγορία αυτή και είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 36 ετών για σοβαρές παραλείψεις των καθηκόντων του. Η απαλλαγή του από την κατηγορία της ανθρωποκτονίας είχε προκαλέσει την οργή των οικογενειών των θυμάτων.
Το υπερφορτωμένο οχηματαγωγό βυθίστηκε στ΄ανοιχτά του νότιου νησιού Τζίντο στις 16 Απριλίου 2014 μαζί με τους 476 επιβαίνοντες σε αυτό, από τους οποίους 325 ήταν μαθητές του ίδιου λυκείου που ξεκινούσαν τη σχολική τους εκδρομή. Από τα 304 θύματα της τραγωδίας, 250 ήταν μαθητές.
Οι γενικοί εισαγγελείς είχαν ζητήσει την ποινή του θανάτου σε βάρος του κατηγορούμενου κρίνοντας ότι αυτός είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους τους επιβάτες γνωρίζοντας απολύτως ότι επρόκειτο να πεθάνουν.
Η έρευνα κατέδειξε ένα συνδυασμό παραγόντων, από την υπερφόρτωση του πλοίου έως την ανικανότητα του πληρώματος, τις παράνομες εργασίες προσθήκης χώρων που αποδυνάμωσαν το αξιόπλοο του πλοίου, τη διαφθορά αξιωματούχων, τη συμπαιγνία μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών και των ιδιωτικών επιχειρήσεων, τον βραδύ ρυθμό της επιχείρησης διάσωσης, όπως και την έλλειψη συντονισμού μεταξύ των σωστικών συνεργείων.
Το εφετείο της πόλης Γκουανγκζού, στο νότο, έκρινε τον Λι Ζουν-σακ ένοχο ανθρωποκτονιών, ανακοίνωσε η κατηγορούσα αρχή.
Πρωτοδίκως τον Νοέμβριο, ο καπετάνιος του οχηματαγωγού είχε αθωωθεί από την κατηγορία αυτή και είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 36 ετών για σοβαρές παραλείψεις των καθηκόντων του. Η απαλλαγή του από την κατηγορία της ανθρωποκτονίας είχε προκαλέσει την οργή των οικογενειών των θυμάτων.
Το υπερφορτωμένο οχηματαγωγό βυθίστηκε στ΄ανοιχτά του νότιου νησιού Τζίντο στις 16 Απριλίου 2014 μαζί με τους 476 επιβαίνοντες σε αυτό, από τους οποίους 325 ήταν μαθητές του ίδιου λυκείου που ξεκινούσαν τη σχολική τους εκδρομή. Από τα 304 θύματα της τραγωδίας, 250 ήταν μαθητές.
Οι γενικοί εισαγγελείς είχαν ζητήσει την ποινή του θανάτου σε βάρος του κατηγορούμενου κρίνοντας ότι αυτός είχε εγκαταλείψει στην τύχη τους τους επιβάτες γνωρίζοντας απολύτως ότι επρόκειτο να πεθάνουν.
Η έρευνα κατέδειξε ένα συνδυασμό παραγόντων, από την υπερφόρτωση του πλοίου έως την ανικανότητα του πληρώματος, τις παράνομες εργασίες προσθήκης χώρων που αποδυνάμωσαν το αξιόπλοο του πλοίου, τη διαφθορά αξιωματούχων, τη συμπαιγνία μεταξύ των ρυθμιστικών αρχών και των ιδιωτικών επιχειρήσεων, τον βραδύ ρυθμό της επιχείρησης διάσωσης, όπως και την έλλειψη συντονισμού μεταξύ των σωστικών συνεργείων.
Ωστόσο, η οργή των οικογενειών επικεντρώθηκε στα μέλη του πληρώματος, τα οποία ήταν από τους πρώτους που ανέβηκαν στις σωσίβιες λέμβους, εγκαταλείποντας στην τύχη τους εκατοντάδες επιβάτες στοιβαγμένους στο πλοίο που βυθιζόταν.
Ο θυμός των οικογενειών δεκαπλασιάστηκε όταν έγινε φανερό πως το πλήρωμα είχε δώσει εντολή στους επιβάτες να μην κινηθούν.
Σε βίντεο που είχαν τραβήξει μαθητές με τα κινητά τους τηλέφωνα και βρέθηκαν κατά την ανάσυρση των σορών από το ναυάγιο, ακουγόταν μήνυμα από τα μεγάφωνα που έδινε εντολή στους επιβάτες να μείνουν στις θέσεις τους, ενώ το πλοίο έπαιρνε όλο και μεγαλύτερη κλίση.
Η ναυτική τραγωδία ανέδειξε επίσης ενδημικά προβλήματα διαφθοράς και χαλαρούς κανόνες ασφαλείας, που αποδίδονται στη βούληση των αρχών να δίνουν προτεραιότητα στην οικονομική ανάπτυξη, αψηφώντας οποιονδήποτε άλλον παράγοντα.
Ο θυμός των οικογενειών δεκαπλασιάστηκε όταν έγινε φανερό πως το πλήρωμα είχε δώσει εντολή στους επιβάτες να μην κινηθούν.
Σε βίντεο που είχαν τραβήξει μαθητές με τα κινητά τους τηλέφωνα και βρέθηκαν κατά την ανάσυρση των σορών από το ναυάγιο, ακουγόταν μήνυμα από τα μεγάφωνα που έδινε εντολή στους επιβάτες να μείνουν στις θέσεις τους, ενώ το πλοίο έπαιρνε όλο και μεγαλύτερη κλίση.
Η ναυτική τραγωδία ανέδειξε επίσης ενδημικά προβλήματα διαφθοράς και χαλαρούς κανόνες ασφαλείας, που αποδίδονται στη βούληση των αρχών να δίνουν προτεραιότητα στην οικονομική ανάπτυξη, αψηφώντας οποιονδήποτε άλλον παράγοντα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα