Μυστήριο: Ανοίγουν συνεχώς κρατήρες στη Σιβηρία

Επιστήμονες ανακάλυψαν 20 μίνι κρατήρες που εμφανίστηκαν από το πουθενά δίπλα σε μια τεράστια τρύπα γεμάτη νερό στη χερσόνησο Γιαμάλ. Ο ανεξήγητος αυτός σχηματισμός κρατήρων στην περιοχή παραμένει μυστήριο.

Τους 20 κρατήρες-«μωρά» που πλαισιώνουν τον γιγάντιο κρατήρα που πλέον έχει τη μορφή λίμνης αποκάλυψαν εικόνες από δορυφόρους το 2014.

Ο αναπληρωτής διευθυντής του Ερευνητικού Ινστιτούτου πετρελαίου και φυσικού αερίου που εδρεύει στην Μόσχα Vasily Bogoyavlensky αναφέρει ότι οι ερευνητές γνωρίζουν την ακριβή τοποθεσία μόνο των τεσσάρων από τους 20 κρατήρες, τους οποίους ονομάζει «τρύπες αερίου».

Οι επιστήμονες ανέπτυξαν μια θεωρία που θέλει την εμφάνιση των κρατήρων να συνδέεται με την εκπομπή μεθανίου που προκαλείται λόγω της υπερθέρμανσης του πλανήτη από το λιώσιμο των πάγων.

Σύμφωνα με τον Bogoyavlensky είναι πολύ σημαντική η μελέτη αυτών των κρατήρων αλλά ταυτόχρονα είναι και πολύ επικίνδυνη λόγω των συνεχόμενων εκπομπών αερίων.

Οι επιστήμονες είχαν προειδοποιήσει ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη θα προκαλέσει προβλήματα όπως η εκτίναξη μεγάλης ποσότητας μεθανίου η οποία θα είναι υπεύθυνη για μεγάλες κλιματικές αλλαγές αν συνεχιστεί. Ο ίδιος ο Bogoyavlensky δηλώνει: «Πρέπει να ερευνήσουμε το φαινόμενο αυτό επειγόντως, για να αποφευχθούν πιθανές καταστροφές»

Οι κλιματικές αυτές αλλαγές έχουν προβληματίσει και τους Αμερικάνους επιστήμονες. O Dr Jason Box, αμερικανός καθηγητής στην επιστήμη μελέτης των παγετώνων στο γεωλογικό Ινστιτούτο της Δανίας και Γροιλανδίας, έγραψε στο blog του τον Ιούλιο του 2014 ότι «η απελευθέρωση μεθανίου στην ατμόσφαιρα, είναι πολύ μεγαλύτερο πρόβλημα από την απελευθέρωση ατμοσφαιρικού διοξειδίου του άνθρακα, δεδομένου ότι το μεθάνιο είναι περίπου 20 φορές πιο ισχυρό από το φαινόμενο του θερμοκηπίου».

Ελλάνιος

Οι πύλες της κοίλης γης είναι. Όπου να 'ναι θα αρχίσουν να σκάνε έξω τα νεφελίμια να μας φάνε.

Αλέξανδρος

Προφανώς πρόκειται περί κατάρρευσης και όχι έκρηξης. Η κατάρρευση μπορεί να έγινε διότι από κάτω υπήρχε μεθάνιο ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ που στήριζε το έδαφος, το οποίο διέφυγε από διάφορα "κρακ" στον πάγο λόγω υπερθέρμανσης. Και μόλις ελαττώθηκε η πίεση, το έδαφος έχασε το "στήριγμα" του.

Aces_high

Rise of the silver surfer !!

??

Xmmmmm! HAARP?

@

Αν οι τρύπες οφείλονται σε εκρήξεις μεθανίου, τότε α) γιατί δεν υπάρχουν διασκορπισμένοι βράχοι στην περιοχή γύρω από την τρύπα, όπως συμβαίνει και στις εκρήξεις ηφαιστείου; β) πως και είναι τα τοιχώματα τόσο λεία και τόσο κατακόρυφα; Μία έκρηξη δεν θα δημιουργούσε μία "λεκάνη";

Μ. ΚΑΠΑ

Πότε εμφανίστηκαν; Τώρα κοντά. Άρα από τις διαπραγματευτικές "βόμβες" Τσίπρα Βαρουφάκη είναι. Τι μεθάνια και άλλες σαχλαμάρες είναι αυτά που λένε οι επιστήμονες;

Delta Tango P-o-Int

Εάν ίσχυε αυτό τότε ενδεχόμενη εκπομπή μεθανίου θα προκαλούσε έκρηξη και τα κομμάτια βράχοι-χώμα θα έπεφταν στην επιφάνεια του εδάφους από μέσα προς τα έξω. Αυτό δεν συμβαίνει σε καμία από τις φωτογραφίες και οι τρύπες άνοιξαν προς τα μέσα. Υπάρχουν και άλλες φωτογραφίες στο internet πολύ κοντινότερες αυτών που δείχνετε εδώ και με μεγαλύτερη ανάλυση όπου φαίνεται ακριβώς αυτό.

mi98