Πλοίο του Βίκτορα Ρέστη έπεσε πάνω στο ταϊβανέζικο τάνκερ

Πλοίο του Βίκτορα Ρέστη έπεσε πάνω στο ταϊβανέζικο τάνκερ

Το φορτηγό πλοίο «Ostende Max» του ελληνικού ομίλου Βίκτορα Ρέστη έπεσε πάνω στο ταϊβανέζικο τάνκερ «Formosa Product Brick», την Τετάρτη, σε ένα από τα χειρότερα δυστυχήματα της ναυτικής ιστορίας. Η σύγκρουση, που έλαβε χώρα στα στενά της Μάλακα στη Σιγκαπούρη (20 ναυτικά μίλα από το Port Dickson), είχε συνέπεια να αγνοούνται εννέα ναυτικοί του τάνκερ, ενώ οι ζημίες για τον ελληνικό όμιλο Enterprises Shipping είναι ανυπολόγιστες.

Δεκαέξι μέλη του «Formosa Product Brick», ανάμεσά τους κα

Πλοίο του Βίκτορα Ρέστη έπεσε πάνω στο ταϊβανέζικο τάνκερ

Το φορτηγό πλοίο «Ostende Max» του ελληνικού ομίλου Βίκτορα Ρέστη έπεσε πάνω στο ταϊβανέζικο τάνκερ «Formosa Product Brick», την Τετάρτη, σε ένα από τα χειρότερα δυστυχήματα της ναυτικής ιστορίας. Η σύγκρουση, που έλαβε χώρα στα στενά της Μάλακα στη Σιγκαπούρη (20 ναυτικά μίλα από το Port Dickson), είχε συνέπεια να αγνοούνται εννέα ναυτικοί του τάνκερ, ενώ οι ζημίες για τον ελληνικό όμιλο Enterprises Shipping είναι ανυπολόγιστες.

Δεκαέξι μέλη του «Formosa Product Brick», ανάμεσά τους και ο καπετάνιος, διασώθηκαν και μεταφέρθηκαν με εγκαύματα σε νοσοκομείο του Port Dickson. Νοσηλεύονται επίσης τρία μέλη του «Ostende Max» που τραυματίστηκαν κατά την πρόσκρουση. Οι αστυνομικές και λιμενικές αρχές της περιοχής ερευνούν το δυστύχημα, καθώς οι μαρτυρίες των πλρωμάτων από τα δύο πλοία είναι αντιφατικές.

Το χωρητικότητας 70.000 τόνων και έτους ναυπήγησης 2005, «Formosaproduct Brick», μετέφερε εξαιρετικά εύφλεκτο φορτίο καυσίμων (νάφθα) στο λιμάνι της Daesan, από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα στη Νότια Κορέα και τυλίχθηκε στις φλόγες, αμέσως αφότου το ελληνικών συμφερόντων φορτηγό πλοίο έπεσε με φόρα στην αριστερή πλευρά του. Η ένταση της φωτιάς ήταν τόσο σφοδρή που πολλά από τα μέλη του πληρώματος του ταϊβανέζικου τάνκερ αναγκάστηκαν να πέσουν στη θάλασσα σε μια απέλπιδα προσπάθεια να σωθούν από τις φλόγες.

Το ελληνικών συμφερόντων πλοίο είναι πολύ παλαιότερο από το ταϊβανέζικο. Συγκεκριμένα, είναι ηλικίας 11 ετών και χωρητικότητας 73.000 τόνων.

Όπως σημείωναν αξιωματούχοι του λιμεναρχείου του Port Dickson, παρότι τα στενά της Μάλακα είναι από πλέον πολυσύχναστα στην υφήλιο, τα ατυχήματα είναι σπανιότατα.

Συνεχίζονται οι έρευνες για τη ανεύρεση των εννέα ναυτικών του τραγικού ατυχήματος.  

Εντωμεταξύ το φορτηγό «Ostende Max» του ομίλου Ρέστη ρυμουλκήθηκε ασφαλώς στο λιμάνι του Port Dickson για να ξεκινήσουν οι απαραίτητες εργασίες επισκευής. Τα τρία μέλη του πληρώματος, του ελληνικών συμφερόντων πλοίου που έχουν τραυματιστεί κατά την σφοδρή σύγκρουση βρίσκονται  ήδη στο νοσοκομείο του Port Dickson για τις πρώτες βοήθειες. Οι τρεις Πολωνοί ναυτικοί ηλικίας 38, 59 και 62 ετών, φέρουν εγκαύματα στα χέρια ενώ ένας εξ αυτών φέρεται να έχει σπάσει και ένα πλευρό, πέφτοντας από μια σκάλα του πλοίου κατά τη διάρκεια της σφοδρής σύγκρουσης..  

Οι τοπικές αρχές διαβεβαιώνουν ότι δεν έχει προκληθεί πετρελαιοκηλίδα στη θαλάσσια περιοχή του Στενού της Μάλακα, ενώ τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος ακόμα ερευνώνται. 

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Υπουργείο Ναυτιλίας της Μαλαισίας,  εννέα από τα 25 συνολικά μέλη του Ταιβανέζικου γκαζάδικου, εξακολουθούν να αγνοούνται,. Οι έρευνες για την ανεύρεσή τους συνεχίζονται ακόμα από το λιμενικό Σώμα και τις υπηρεσίες έρευνας και διάσωσης της Ασιατικής χώρας. 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης