Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Κρασί από χρυσάφι... made in Dubai
Κρασί από χρυσάφι... made in Dubai
«Προορίζονται για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πιουν αλκοόλ. Είναι πολύ καλύτερο να συνοδεύεεις τη μπριζόλα σου με ένα ποτήρι κρασί, απ' ό,τι με μια Pepsi»
Ποια είναι η τελευταία τρέλα στον πλανήτη των πλουσίων και δη το Ντουμπάι; Κι εκεί που θα έλεγε κανείς ότι μετά την κατασκευή του ψηλότερου κηρίου στον κόσμο, τη δημιουργία πίστας του σκι σε εμπορικό κέντρο, τη διανομή Λαμποργκίνι στις αστυνομικές περιπολίες, η δεξαμενή της πρωτοτυπίας θα είχε πια αδειάσει. Κι όμως, πού αλλού θα μπορούσε ένα μπουκάλι κρασί χωρίς αλκοόλ να πωλείται έναντι 150 δολαρίων και στον πάτο του μπουκαλιού να είναι τοποθετημένα ψήγματα φύλλων βρώσιμου χρυσού 24 καρατίων; Κάτι τέτοιο είναι λογικό μόνο στο Ντουμπάι.
Oπως λέει στο Reuters ο διευθυντής της εταιρείας Lootah Premium Foods, που κάνει τη διανομή του κρασιού «έχει χρυσό μέσα του για τον απλό λόγο ότι κάτι τέτοιο είναι διασκεδαστικό, είναι επιπόλαιο, είναι φανταστικό και αποπνέει την ατμόσφαιρα του Ντουμπάι». Με απλά λόγια μεταφέρει όλη τη ματαιοδοξία που διακατέχει κάποτε τους υπερ-πλούσιους.
Το συγκεκριμένο κρασί διατίθεται στο εστιατόριο Bystro. Ο ιδιοκτήτης του, Josh Benson, αναφέρει πώς τα φύλλα χρυσού προστέθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες. Το εστιατόριο είχε αρχίσει να προσφέρει κρασί χωρίς αλκοόλ πριν από λίγους μήνες και πήγαιναν πολύ καλά. «Προορίζονται για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πιουν αλκοόλ. Είναι πολύ καλύτερο να συνοδεύεεις τη μπριζόλα σου με ένα ποτήρι κρασί, απ' ό,τι με μια Pepsi».
Το κρασί παράγεται από τη Dismark Products, μια ισπανική εταιρεία που έχει το braνd Lussor και περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα λευκών και κόκκινων κρασιών, αλλά και μη αλκοολούχων. Τα σταφύλια προέρχονται από την Ισπανία και μια τεχνική με ρίζες στη Γερμανία του αφαιρεί το αλκοόλ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Oπως λέει στο Reuters ο διευθυντής της εταιρείας Lootah Premium Foods, που κάνει τη διανομή του κρασιού «έχει χρυσό μέσα του για τον απλό λόγο ότι κάτι τέτοιο είναι διασκεδαστικό, είναι επιπόλαιο, είναι φανταστικό και αποπνέει την ατμόσφαιρα του Ντουμπάι». Με απλά λόγια μεταφέρει όλη τη ματαιοδοξία που διακατέχει κάποτε τους υπερ-πλούσιους.
Το συγκεκριμένο κρασί διατίθεται στο εστιατόριο Bystro. Ο ιδιοκτήτης του, Josh Benson, αναφέρει πώς τα φύλλα χρυσού προστέθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες. Το εστιατόριο είχε αρχίσει να προσφέρει κρασί χωρίς αλκοόλ πριν από λίγους μήνες και πήγαιναν πολύ καλά. «Προορίζονται για τους ανθρώπους που δεν μπορούν να πιουν αλκοόλ. Είναι πολύ καλύτερο να συνοδεύεεις τη μπριζόλα σου με ένα ποτήρι κρασί, απ' ό,τι με μια Pepsi».
Το κρασί παράγεται από τη Dismark Products, μια ισπανική εταιρεία που έχει το braνd Lussor και περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα λευκών και κόκκινων κρασιών, αλλά και μη αλκοολούχων. Τα σταφύλια προέρχονται από την Ισπανία και μια τεχνική με ρίζες στη Γερμανία του αφαιρεί το αλκοόλ.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα