Ειδικοί φοβούνται πως τα συνεχή δυστυχήματα θα οδηγήσουν την εταιρεία σε χρεωκοπία
Έπειτα από την εξαφάνιση ενός αεροσκάφους της και την κατάρριψη ενός άλλου, δυστυχήματα που στοίχισαν τη ζωή σε εκατοντάδες ανθρώπων, η αεροπορική εταιρεία Malaysia Airlines εξετάζει το ενδεχόμενο να αλλάξει όνομα για να...ξορκίσει την ατυχία. Όπως αναφέρει η εφημερίδα Financial Times, ειδικοί μάνατζερ θεωρούν πως η εταιρεία δεν θα μπορέσει να επιβιώσει του διεθνούς ανταγωνισμού λόγω του κακού ονόματος που έχει πλέον αποκτήσει.
Οι μετοχές της Malaysia Airlines έχουν χάσει πάνω από 29% από τις αρχές του 2014 και η εταιρεία παρουσιάζει ζημίες για τρίτη συνεχή χρονιά. Ωστόσο ειδικοί που επικαλείται η εφημερίδα θεωρούν πως η αλλαγή ονόματος δεν θα είναι εύκολη υπόθεση καθώς ο τουρισμός αποτελεί μια από τις βασικότερες βιομηχανίες της Μαλαισίας και μια αεροπορική εταιρεία χωρίς το όνομα της χώρας ενδεχομένως να πλήξει τον τουρισμό.
Κλείσιμο
Μια ακόμα περίπτωση που εξετάζει η Malaysia Airlines είναι να διαχωρίσει το κομμάτι συντήρησης των αεροσκαφών, το οποίο θα αναθέσει σε άλλη εταιρεία, με σκοπό να προσεγγίσει περισσότερους ιδιώτες επενδυτές.
Το brand που αγαπάει το ορεινό και δρομικό τρέξιμο αλλά και την πεζοπορία βουνού, ανεβαίνει σταθερά προς την κορυφή και με τη νέα του καμπάνια εμπνέει όλους τους ανθρώπους να απογειωθούν και να «πετάξουν».
Το ΘΕΜΑ και οι ιστοσελίδες protothema.gr και ygeiamou.gr αναδεικνύουν την αξία της Ενιαίας Υγείας για τη βιωσιμότητα του οικοσυστήματος και τη διασφάλιση της Δημόσιας Υγείας, μέσα από σειρά άρθρων που υπογράφουν ειδικοί - Διαβάστε το άρθρο του Ομότιμου Καθηγητή Ιατρικής Σχολής Αθηνών, Διευθυντή του Ινστιτούτου Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής, Γιάννη Τούντα.
Επισκεπτόμαστε ένα από τα διαδραστικά spots της Eurolife FFH για να ενημερωθούμε και να διασκεδάσουμε με ευφάνταστα παιχνίδια που δίνουν τα πιο hot δώρα.