Εκτός από τα t -shirt, η εταιρεία στη Λατινική Αμερική πουλά και κούπες στις οποίες φιγουράρει ο 266ος Ποντίφικας
Μίνα Αγγελίνη
Τον γύρο του Διαδικτύου κάνουν ήδη τα t-shirt που απεικονίζουν το “πρόσωπο” στο οποίο επικεντρώνεται τις τελευταίες ώρες η προσοχή των διεθνών ΜΜΕ, το νέο Ποντίφικα.
Τα μπλουζάκια που απεικονίζουν τον Πάπα Φραγκίσκο -Αργεντινό Χόρχε Μπεργκόλιο- τυπώθηκαν σε χρόνο εξπρές αμέσως μετά την ανάδειξή του στην ηγεσία της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και ήδη προωθούνται από την υπ' αριθμόν 1 ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου στη Λατινική Αμερική , την “Mercado Libre” (ελεύθερη αγορά).
Εκτός από μπλουζάκια, η εταιρεία πουλά και κούπες στις οποίες φιγουράρει ο 266ος Ποντίφικας.
Σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα “Le Figaro”, οι τιμές για τα t- shirt κυμαίνονται από 22,8 ευρώ έως 13,6 ευρώ.
Και για να παροτρύνει το κοινό να βάλει το χέρι στην... τσέπη, η ιστοσελίδα εξαίρει τις ικανότητες του Πάπα Φραγκίσκου σχολιάζοντας χαρακτηριστικά :“Ο Πάπας είναι από την Αργεντινή και πρέπει να αποκτήσεις το δικό σου t-shirt”.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.