Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ιταλός πολιτικός αλυσοδέθηκε σε εκπομπή για... την φορολογία
Ιταλός πολιτικός αλυσοδέθηκε σε εκπομπή για... την φορολογία
Ο υποψήφιος στις ιταλικές εκλογές, ΟσκαρΤζανίνο, του κόμματος «Πράξε για να σταματήσει η καταστροφή» (FID) εμφανίστηκε με τα χέρια δεμένα με αλυσίδες στην εκπομπή Porta a Porta.
«Αν λάβουμε υπόψη μας ότι όλοι μας είμαστε αλυσοδεμένοι, πρέπει να θυμηθούμε ότι η προεκλογική καμπάνια είναι απαραίτητη για να σπάσουμε τις αλυσίδες», με αυτή τη δήλωση ο υποψήφιος στις ιταλικές εκλογές Οσκαρ Τζανίνο του κόμματος «Πράξε για να σταματήσει η καταστροφή» (FID) εμφανίστηκε με τα χέρια δεμένα με αλυσίδες στην εκπομπή Porta a Porta.
Γνωστός για την εκκεντρική του εμφάνιση ο Τζανίνο ο οποίος παράλληλα με την πολιτική είναι οικονομικός αναλυτής και εξασκούσε το επάγγελμα του δημοσιογράφου, αλυσοδέθηκε για να διαμαρτυρηθεί για την υπερβολική φορολογική πίεση που ασκείται στον ιταλικό λαό.
Ο «sui generis» επικεφαλής που κάνει την προεκλογική του καμπάνια κυρίως διαδικτυακά, μπορεί να μην έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στις δημοσκοπήσεις ωστόσο απολαμβάνει τον ενθουσιασμό των νέων ανθρώπων που τον ακολουθούν σε κάθε προγραμματισμένη ομιλία του και σε κάθε παρέμβαση στα ηλεκτρονικά μέσα.
Το βίντεο του στο Youtube που μιλά για τη «χρήσιμη ψήφο» που μπορεί να πάει στο κόμμα του, έχει συγκεντρώσει μέσα σε μόλις πέντε ημέρες πάνω από 45.950 θεάσεις, ενώ το επίσημο γκρουπ του κόμματος στο Facebook έχει σχεδόν 40.000 like.
Σύμφωνα λοιπόν με τον εκπρόσωπο του FID Λορέντζο Τζερόζα «αυτή η ανταπόκριση στο διαδίκτυο επιβεβαιώνει ότι επιλέξαμε σωστά. Ο κόσμος καταλαβαίνει καθημερινά ότι η μοναδική καινοτομία, όχι ο ξεπουλημένος λαϊκισμός του Μπέπε Γκρίλο, είμαστε εμείς. Το να ψηφίσει κανείς τα κόμματα που προκάλεσαν αυτή τη δραματική κατάσταση, είναι μάταιο. Η χρήσιμη ψήφος είμαστε εμείς».
Γνωστός για την εκκεντρική του εμφάνιση ο Τζανίνο ο οποίος παράλληλα με την πολιτική είναι οικονομικός αναλυτής και εξασκούσε το επάγγελμα του δημοσιογράφου, αλυσοδέθηκε για να διαμαρτυρηθεί για την υπερβολική φορολογική πίεση που ασκείται στον ιταλικό λαό.
Ο «sui generis» επικεφαλής που κάνει την προεκλογική του καμπάνια κυρίως διαδικτυακά, μπορεί να μην έχει πολύ θετικά αποτελέσματα στις δημοσκοπήσεις ωστόσο απολαμβάνει τον ενθουσιασμό των νέων ανθρώπων που τον ακολουθούν σε κάθε προγραμματισμένη ομιλία του και σε κάθε παρέμβαση στα ηλεκτρονικά μέσα.
Το βίντεο του στο Youtube που μιλά για τη «χρήσιμη ψήφο» που μπορεί να πάει στο κόμμα του, έχει συγκεντρώσει μέσα σε μόλις πέντε ημέρες πάνω από 45.950 θεάσεις, ενώ το επίσημο γκρουπ του κόμματος στο Facebook έχει σχεδόν 40.000 like.
Σύμφωνα λοιπόν με τον εκπρόσωπο του FID Λορέντζο Τζερόζα «αυτή η ανταπόκριση στο διαδίκτυο επιβεβαιώνει ότι επιλέξαμε σωστά. Ο κόσμος καταλαβαίνει καθημερινά ότι η μοναδική καινοτομία, όχι ο ξεπουλημένος λαϊκισμός του Μπέπε Γκρίλο, είμαστε εμείς. Το να ψηφίσει κανείς τα κόμματα που προκάλεσαν αυτή τη δραματική κατάσταση, είναι μάταιο. Η χρήσιμη ψήφος είμαστε εμείς».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα