Μια εικόνα, χίλιες λέξεις από τα επεισόδια που αμαύρωσαν το ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού.
Εβελίνα Σαραντίδη
Για άλλη μια φορά, η Ελλάδα βρέθηκε στο προσκήνιο της διεθνούς ειδησεογραφίας, προβάλλοντας το μαύρο της «πρόσωπο».
Συγκεκριμένα, για την καθιερωμένη συλλογή των πιο αντιπροσωπευτικών φωτογραφιών για όλα όσα συνέβησαν την εβδομάδα που μας πέρασε ανά τον κόσμο, η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού TIME συμπεριέλαβε το στιγμιότυπο της φλεγόμενης εξέδρα με τον μαυροφορεμένο οπαδό «made in Greece».
Η εικόνα ντροπής από τα έκτροπα στο ντέρμπι της προηγούμενης Κυριακής (18/3) μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στο ΟΑΚΑ αποδείχθηκε η πλέον ενδεικτική των επεισοδίων που αμαύρωσαν για ακόμη μια φορά το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Με κάθε συλλογή, με κάθε κομμάτι, με κάθε πρωτοβουλία, η H&M αλλάζει το παρόν και το μέλλον της μόδας, σταθερά, αποφασιστικά και εμπνευσμένα, εδώ και 78 χρόνια.
Με τη νέα της πρωτοβουλία, η Κωτσόβολος εξασφαλίζει για δύο ώρες ένα ήρεμο και φιλικό περιβάλλον αγορών, ειδικά διαμορφωμένο για άτομα που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού καθώς και με προβλήματα αισθητηριακής επεξεργασίας.
Με ανάμεικτες αντιδράσεις έγιναν δεκτά τα δύο νέα σχέδια δράσης της Κομισιόν για τη μείωση του ενεργειακού κόστους και την ανταγωνιστικότητα της βιομηχανίας.