Ρωσική εισβολή: Και δεύτερο πλοίο έφτασε σε ουκρανικό λιμάνι για να φορτώσει σιτηρά
Είναι έτοιμο να εξαγεί 30.000 τόνους καλαμποκιού
Το δεύτερο εμπορικό πλοίο που έφτασε σε ουκρανικό λιμάνι μετά την έναρξη της εισβολής της Ρωσίας, έδεσε στο λιμάνι του Τσορνομόρσκ και είναι έτοιμο να φορτώσει σιτηρά, δήλωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών της Ουκρανίας.
«Το OSPREY S είναι έτοιμο να εξαγάγει 30.000 τόνους καλαμποκιού», έγραψε στο Twitter ο υπουργός Υποδομών Ολεκσάντρ Κομπράκοφ.
Οι σύγχρονοι μηχανισμοί ωρίμανσης ιδεών, που μειώνουν το ρίσκο, επιταχύνουν την εφαρμογή και βοηθούν τις πόλεις να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις.
Με επίκεντρο τις τοπικές κοινωνίες, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε 150 δράσεις εθελοντισμού σε όλη τη χώρα, με τη συμμετοχή περισσότερων από 4.500 ανθρώπων.