Έρευνα: Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Έρευνα: Ένας στους δύο Έλληνες χρησιμοποιεί λογισμικό που μπλοκάρει διαφημίσεις σε υπολογιστές και κινητά

Οι κυριότεροι λόγοι που οι Έλληνες χρησιμοποιούν «Ad Block» είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%)

laptop_po
Πάνω από ένας στους δύο Έλληνες (52%) έχουν εγκαταστήσει ή/και χρησιμοποιούν λογισμικό Ad Blocker που μπλοκάρει διαφημίσεις στις ηλεκτρονικές συσκευές τους. Αυτό προκύπτει από την πανελλήνια έρευνα Profiles της Focus Bari|YouGov φέτος τον Μάρτιο σε δείγμα 6.676 ατόμων 18-64 ετών.

Η διείσδυση του Ad Blocker είναι θεαματικά ψηλότερη μεταξύ των ανδρών (59%) σε σχέση με τις γυναίκες (41%) και μεταξύ των νεαρών ηλικιών (67% στις ηλικίες 18-24 ετών έναντι 43% στις ηλικίες 50-64 ετών). Είναι επίσης πολύ πιο διαδεδομένη στα προγράμματα πλοήγησης στο διαδίκτυο (web browsers) μέσω υπολογιστή (37%) απ' ό,τι στα κινητά τηλέφωνα (12%).

Οι κύριοι λόγοι για τους οποίους οι Έλληνες έχουν εγκαταστήσει Ad Blocker είτε στον browser είτε στο κινητό τους, είναι για να αποφύγουν τις ενοχλητικές διαφημίσεις (70%), να προστατευτούν από ιούς ή κακόβουλα λογισμικά (49%), να βελτιώσουν την εμπειρία «περιήγησής» τους στο Ίντερνετ και να αυξήσουν την online ασφάλειά τους.


Ειδήσεις σήμερα:

Αεροπορικό δυστύχημα στην Κίνα: Εξανεμίζονται οι ελπίδες για επιζώντες από τη συντριβή του Boeing με 132 επιβαίνοντες

Δριμύ ψύχος και την Τρίτη, χιόνια στα βόρεια της Αττικής

Ξεκαθαρίζουν και πληρώνονται οι τελευταίες αποζημιώσεις ενοικίων
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης