Άναυδοι έμειναν οι γιατροί μιας κτηνιατρικής κλινικής στην Βραζιλία όταν είδαν ένα αδέσποτο σκυλάκι να μπαίνει μόνο του μέσα στο ιατρείο το περασμένο Σάββατο για να το εξετάσουν. Το πρωτοφανές περιστατικό κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας στην αίσθουσα υποδοχής με το ιατρικό προσωπικό να υποδέχεται πρόθυμα τον αδέσποτο ασθενή.
Η κτηνίατρος Ντάισε Σίλβα ανέλαβε κατά προτεραιότητα το σκυλάκι και το υπέβαλε σε εξετάσεις. Διαγώσθηκε με καρκίνο στην περιοχή των γεννητικών οργάνων και τώρα λαμβάνει προσωπική φροντίδα από την κτηνίατρο, ώσπου να υποβληθεί σε χημειοθεραπείες.
Η Σίλβα έχει ανοίξει την πόρτα του σπιτιού της στον νέο της φίλο και όπως η ίδια επιβεβαιώνει «είναι καλύτερα». «Δεν έχει πλεόν αιμορραγία, ούτε δείχνει να πονά. Αντέδρασε καλά στην πρώτη συνεδρία χημειοθεραπείας και θα αξιολογούμε καθημερινά στην πορεία του, για να καταλήξουμε στο πόσες θα χρειαστεί συνολικά», προσθέτει.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.