Ισπανία: Παρατείνεται κατά έξι μήνες η κατάσταση έκτακτης ανάγκης
Το «πράσινο φως» έδωσαν οι βουλευτές του ισπανικού κοινοβουλίου
UPD:
Οι Ισπανοίβουλευτές ενέκριναν το αίτημα της κυβέρνησης να παραταθεί για έξι μήνες η κατάσταση έκτακτης υγειονομικής ανάγκης, με στόχο να αναχαιτιστεί η αναζωπύρωση της νόσου Covid-19.
Το ειδικό αυτό καθεστώς, που κήρυξε την Κυριακή για ένα διάστημα 15 ημερών η αριστερή κυβέρνηση του Πέδρο Σάντσεθ, θα έχει ισχύ έως την 9η Μαΐου.
Επιτρέπει την επιβολή του μέτρου της απαγόρευσης της κυκλοφορίας στο σύνολο σχεδόν της χώρας και δίνει το πράσινο φως στις περιφέρειες, που είναι επιφορτισμένες με το θέμα της υγείας και της διαχείρισης της πανδημίας, να κλείσουν τα σύνορά τους για να περιορίσουν τις μετακινήσεις των Ισπανών.
Για έβδομη συνεχόμενη χρονιά, το Plastic Free Greece δίνει δυναμικά το παρών σε κάθε γωνιά της χώρας. Η πρώτη πράξη της φετινής εκστρατείας εκτυλίχθηκε σε τέσσερις ηπειρωτικούς προορισμούς (Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα, Αθήνα, Πάτρα) και είχε ως αποτέλεσμα τη συλλογή 150,5 κιλών σκουπιδιών.