Σε προληπτική καραντίνα τέθηκε ο υπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας,Σεργκέι Λαβρόφ, καθώς όπως μετέδωσε το πρακτορείο RIA, ήρθε σε επαφή με άτομο θετικό στον κορωνοϊό.
Η επαφή είχε γίνει στη Ρωσία με κρούσμα που επιβεβαιώθηκε εκεί.
Ο επικεφαλής της ρωσικής διπλωματίας υποβλήθηκε σε τεστ κορωνοϊού, το οποίο βγήκε αρνητικό.
Το ΥΠΕΞ της Ρωσίας επεσήμανε πως οι επισκέψεις και οι συναντήσεις του κ. Λαβρόφ, θα αναβληθούν, ενώ ο ίδιος «αισθάνεται καλά».
Στις 28-29 Οκτωβρίου ο κ. Λαβρόφ επρόκειτο να πραγματοποιήσει επισκέψεις εργασίας στο Σαράγεβο και στο Βελιγράδι.
Παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη και καθοδήγηση σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αίτησης, βοηθώντας τις επιχειρήσεις να επιλέξουν την κατάλληλη μορφή χρηματοδότησης, αλλά και να διαχειριστούν επιτυχώς την αίτησή τους