Το κακό παράδειγμα δίνει η εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, Κέιλι ΜακΚένανι καθώς ακολουθεί το παράδειγμα του Αμερικανού προέδρουκαι δεν φοράει μάσκα στις δημόσιες εμφανίσεις της. Ωστόσο, κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις για την απόφασή της να αφήνει ακάλυπτο το πρόσωπό της.
Χθες, ανέβηκε στο βήμα για να ενημερώσει τους δημοσιογράφους ότι ο Αμερικανός ΠρόεδροςΝτόναλντ Τραμπ και ο αντιπρόεδρός του Μάικ Πενς θα μείνουν για ένα διάστημα μακριά κι αγαπημένοι.
Ο Πενς, όπως είπε η ξανθιά εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, αποφάσισε να κρατήσει απόσταση για λίγες μέρες από τον Αμερικανό πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, μετά τη διάγνωση με κορωνοϊό της εκπροσώπου Τύπου του, Κέιτι Μίλερ.
Ο αντιπρόεδρος των ΗΠΑ δεν συμμετείχε στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο Τραμπ στον «Κήπο των Ρόδων», ούτε σε μια συνάντηση το Σάββατο στον Λευκό Οίκο με αξιωματούχους του αμερικανικού στρατού και της εθνικής ασφάλειας.
Αφότου τελείωσε η ενημέρωση, η Κέιλι, πρώην δημοσιογράφος του CNN, δέχτηκε ερωτήσεις από πρώην συναδέλφους τους που της ζητούσαν να εξηγήσει τους λόγους για τους οποίου δεν φόρεσε μάσκα.
«Έκανα τεστ χθες και προχθές και τα δύο βγήκαν αρνητικά. Εξάλλου κρατάω μεγάλη απόσταση από το πλησιέστερο άτομο», είπε σε μία προσπάθεια να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Υπενθυμίζεται ότι η Κέιλι δεν ήταν πάντα τόσο πρόθυμη να υπερασπίζεται και να επαινεί τον Τραμπ. Βασικά, άλλαξε πλεύση, όταν εκείνος έγινε πρόεδρος, το 2015.
Κλείσιμο
Σε μια σειρά τηλεοπτικών της εμφανίσεων, είχε επικρίνει τη ρητορική του Τραμπ για τους μετανάστες και την χαρακτήριζε «ρατσιστική».
Επίσης, τον είχε αποκαλέσει «σόουμαν» και δεν σταματούσε να δηλώνει ότι δεν ήταν σοβαρός υποψήφιος για την προεδρία.
«Δεν θέλω να υποστηρίξω αυτόν τον τύπο», έλεγε εκείνη την εποχή. Τώρα, βέβαια, ως εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου, τον υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια.
Ο Chef θα παρουσιάσει μέσα από τα ψηφιακά του κανάλια (Instagram, Facebook και YouTube) δύο νέες σειρές επεισοδίων, βασισμένες σε ένα φρέσκο concept, ειδικά σχεδιασμένο για την AEG
Ο Όμιλος Active πρωταγωνιστεί στη νέα τεχνολογική εποχή, διευκολύνοντας την ψηφιακή μετάβαση και οδηγώντας τις εξελίξεις σε μια σειρά από κρίσιμους τομείς για το μέλλον της χώρας, όπως για παράδειγμα της Εκπαίδευσης.
Για την Coca-Cola, τα Χριστούγεννα δεν είναι απλώς μια γιορτή. Είναι η στιγμή που η μαγεία της προσφοράς συναντά την ανάγκη για αλληλεγγύη. Η εποχή που μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι να στεκόμαστε δίπλα σε όσους μας χρειάζονται.