LIVE

Κορωνοϊός

Έτσι θα ταξιδεύουμε: «Τείχος» για το φτάρνισμα ανάμεσα στα καθίσματα των αεροπλάνων

kathismata_main

Ποια λύση προτείνει σχεδιαστικό στούντιο, ώστε να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή αποστασιοποίηση μεταξύ των επιβατών

Μια πρακτική, απλή και σχετικά -πολύ σχετικά- κομψή πρόταση καταθέτει το σχεδιαστικό στούντιο Factory Design για την αποστασιοποίηση των επιβατών στα αεροπορικά ταξίδια.

Πρόκειται για ένα κάθετο διαχωριστικό πάνελ από ημιδιαφανές θερμοπλαστικό υλικό, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στους δύο επιβάτες.

Σε μια σειρά με τριπλά καθίσματα, το μικρό αυτό τοιχίο υψώνεται στο χώρο της μεσαίας θέσης, μετατρέποντας τις άλλες δύο σε «σεπαρέ». Και λειτουργεί σαν μια ασπίδα, ιδιαίτερα για το φτάρνισμα και την παρεπόμενη μετάδοση μικροβίων μέσω των αιωρούμενων σωματιδίων σιέλου.


Το «Κιτ Απομόνωσης» όπως το έχει βαφτίσει η Factory Design είναι αποσπώμενο και μπορεί να τοποθετηθεί στο κάθισμα από την πλευρά του διαδρόμου, στην περίπτωση που κάποιοι επιβάτες επιθυμούν να καθίσουν ο ένας δίπλα στον άλλον. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται, προφανώς, ζευγάρια που θα ήθελαν να απομονωθούν κατά τη διάρκεια της πτήσης ούτως ή άλλως.


Η Factory Design, παρουσιάζοντας την πρότασή της η οποία επί του παρόντος βρίσκεται σε εμβρυακή φάση, αναφέρει ότι το κιτ είναι ελαφρύ, αναδιπλούμενο ώστε να είναι εύκολη η αποθήκευσή του. Συνδυάζεται επίσης με μια ποικιλία ειδών απολύμανσης, προκειμένου οι επιβάτες να νιώσουν απολύτως ασφαλείς ως προς τις επιφάνειες που ακουμπούν κατά την παραμονή τους στο αεροσκάφος.


Διευκρινίζεται πάντως ότι το «Κιτ Απομόνωσης» είναι απλώς μια σχεδιαστική ιδέα, μια άσκηση στην οθόνη υπολογιστή. Προτού τεθεί σε μαζική παραγωγή, θα πρέπει να διαπιστωθεί η αποτελεσματικότητά της στην αποτροπή διάχυσης μολυσματικών μικροσωματιδίων μέσα στο αεροπλάνο, η αντοχή και η ασφάλειά του κ.λπ. Οι διαδικασίες έγκρισης τέτοιου είδους εξαρτημάτων είναι συνήθως σύνθετες και χρονοβόρες.

Ειδήσεις σήμερα:

H Avianca Holdings κατέθεσε αίτηση χρεοκοπίας - Η πανδημία «γονάτισε» την αεροπορική εταιρεία

Financial Times: Γιατί δεν μπορούν να ισχύσουν αποστάσεις και κενά καθίσματα στα αεροπλάνα

Π.Δ.Σ.Ο.: Δέκα προτάσεις για τον τουρισμό στην Ελλάδα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (3)

Είναι αδύνατο τέτοιο design

Δε θα μπορέσει ποτέ να τελειώσει επιτυχώς τα τεστ κρούσης (Head and Neck Injury Collision), αφού ακόμα και σε οποιαδήποτε θραύση (glance blow) το διαχωριστικό αυτομάτως γίνεται ιπτάμενο λεπίδι για τους επιβάτες. Πιο πιθανό είναι να διατηρηθεί η μεσαία σειρά κενή για ακόμα 6 μήνες.

Kostas

Στειλτε τον λογαριασμο στην RYANAIR , να τους ελθει κοκο-μπλοκο !

!!!

Σοβαρολογειτε τωρα;;; Ποια αεροπορικη θα πεταξει ετσι, και ποιος θα πληρωσει το διπλο εισιτηριο; Να μην πω και παραπανω γιατι αυτα θα ειναι πατεντες για ενα χρονο λογω ιου. Ποσο κοστιζει η μετατροπη, επι ποσα αεροπλανα... Για να δικαιολογουν μισθους τα "σχεδιαστικα γραφεια" και οι "ομιλοι δημοσιογραφιας"... δηλαδη, σφηκοφωλιες αργοσχολων.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης