Γιατί έβαλαν ντετέκτιβ στα τουρκικά ξενοδοχεία;

cappadocia

Φταίνε τα κρούσματα «ασθένειας» Βρετανών τουριστών

Τα τουρκικά ξενοδοχεία ενισχύουν τα συστήματα παρακολούθησης των χώρων τους και προσλαμβάνουν ακόμη και ντετέκτιβ προκειμένου να προστατευθούν από ψευδείς ισχυρισμούς Βρετανών τουριστών για ασθένεια εξαιτίας των υπηρεσιών του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ομοσπονδίας Τουρκικών Ξενοδοχείων, Bulent Bulbuloglu, ο αριθμός των ψευδών ισχυρισμών ασθένειας την περασμένη σεζόν έφτασε σε ιστορικό ρεκόρ.

Όπως είπε, οι ξενοδόχοι αναγκάζονται να καταβάλλουν αποζημιώσεις για ψευδείς ασθένειες στις 6 από τις 10 περιπτώσεις καταγγελιών.

Χαρακτήρισε δε το φαινόμενο αυτό ως «συνωμοσία των Βρετανών» που αναγκάζει τους Τούρκους ξενοδόχους να υπερασπιστούν τις επιχειρήσεις τους λαμβάνοντας προληπτικά μέτρα.

Έτσι, φέτος, στα ξενοδοχεία που υποδέχονται τουρίστες από τη Βρετανία, πριν την έναρξη της σεζόν, θα τοποθετηθούν κάμερες παρακολούθησης στους δημόσιους χώρους – εστιατόρια, lounge, πισίνες.

Επίσης, για να μειωθεί ο αριθμός των παράλογων παραπόνων, οι ξενοδόχοι που προσφέρουν all inclusive προσλαμβάνουν εργαζόμενους με καθήκοντα ντετέκτιβ προκειμένου να διερευνούν τους ισχυρισμούς περί ασθένειας με στόχο την αποζημίωση.

Το φαινόμενο των ψευδών ισχυρισμών με απαίτηση αποζημίωσης από τα ξενοδοχεία τα τελευταία χρόνια παρουσίασε ραγδαία αύξηση, με επίκεντρο ψευδή παράπονα για κακό φαγητό και ατυχήματα εντός του ξενοδοχείου τα οποία κατέστρεφαν δήθεν τις διακοπές των τουριστών που υπέβαλλαν τις αιτήσεις αποζημίωσης.

Οι Βρετανοί τουρίστες αποτέλεσαν μεγάλο στόχο για τις εταιρίες διαμεσολάβησης οι οποίες τους υποκινούσαν, μετά το τέλος του ταξιδίου, να υποβάλλουν ψευδείς ισχυρισμούς ασθενείας, με κίνητρο την αποζημίωσή τους και κρατώντας οι ίδιες ως προμήεια ένα ποσοστό από την αποζημίωση του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με την ΑΒΤΑ, το 2017 ο αριθμός τέτοιων περιπτώσεων αυξήθηκε κατά 434% σε σχέση με το 2016. Οι Βρετανοί πέρυσι έλαβαν αποζημιώσεις ύψους 370 εκατ. λιρών από ξενοδοχεία του εξωτερικού, ποσό ρεκόρ στην ιστορία του βρετανικού τουρισμού.

Πάνω από το 60% των περιπτώσεων παραπόνου αφορούσε ισπανικά ξενοδοχεία, και ο συχνότερος λόγος που επικαλούνταν οι τουρίστες ήταν οι στομαχικές διαταραχές εξαιτίας κακής διατροφής ή ποτών στο ξενοδοχείο.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

hotel_pixabay_364610768

Τα πιο παράξενα αιτήματα που διατυπώθηκαν το 2018 από τουρίστες αποκαλύπτουν οι εργαζόμενοι της βρετανικής αλυσίδας οικονομικών ξενοδοχείων Travelodge, στις 552 μονάδες της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε ορισμένα από αυτά...

tourismos_tour

Στο ρεπορτάζ τονίζεται ότι «περισσότεροι επισκέπτες φθάνουν στην Ελλάδα από πιο μακρινές χώρες, όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, για να ανακαλύψουν την Νότια Ευρώπη και να δουν την Ελλάδα ότι είναι μια ασφαλής χώρα»