Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις τουριστικές συναλλαγές, λέει ο ΣΕΤΕ
Υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις τουριστικές συναλλαγές, λέει ο ΣΕΤΕ
Σωστό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής, λέει ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων
Η συσχέτιση τεχνολογίας και τουρισμού αναδείχθηκε στη σημερινή εκδήλωση που πραγματοποίησε η VISA Hellas σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) με θέμα: «Ανάπτυξη μέσω καινοτομίας».
Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν από τους ομιλητές η τεχνολογία αποτελεί τη μοναδική ευκαιρία να αναπτυχθεί τουριστικά η Ελλάδα και να ξεπεράσει την οικονομική κρίση. Στην παρέμβασή του ο Αλέξανδρος Λαμνίδης, γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ ανέφερε, ότι ο Σύνδεσμος είναι υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στον χώρο του τουρισμού. Αποτελεί, σύμφωνα με τον κ. Λαμνίδη, σωστό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
Παράλληλα ανέφερε ότι η χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές στον χώρο του τουρισμού αποτελεί παγκόσμια τάση. Η χρήση καρτών αυξάνεται ταχύτατα με παράλληλο κλείσιμο μέσω διαδικτύου ταξιδιών.
Ο Τουρισμός, σύμφωνα με τον κ. Λαμνίδη, αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και η τεχνολογία είναι αυτή που μπορεί να αλλάξει την εικόνα του τουριστικού προϊόντος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN(Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα, η μέση αξία των online συναλλαγών στον κλάδο του τουρισμού κινήθηκε στα 1.500 ευρώ με τo μεγαλύτερο μερίδιο να το παίρνει η αγορά υπηρεσιών όπως ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, ποσοστό 74% των ερωτηθέντων δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο πρωτίστως για ικανοποίηση αναγκών που αφορούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως η αγορά εισιτηρίων, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.
Για το πρώτο 9μηνο του2014 από το προαναφερθέν 74%, το 60% προτίμησε από 1-6 φορές το ίντερνετ για την αγορά αυτών των υπηρεσιών ενώ το υπόλοιπο 14% κινήθηκε online πάνω από 7 φορές. Ποσοστό 40% των ερωτηθέντων προτίθενται να αυξήσουν τις online αγορές τους το 2014.
Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν από τους ομιλητές η τεχνολογία αποτελεί τη μοναδική ευκαιρία να αναπτυχθεί τουριστικά η Ελλάδα και να ξεπεράσει την οικονομική κρίση. Στην παρέμβασή του ο Αλέξανδρος Λαμνίδης, γενικός διευθυντής του ΣΕΤΕ ανέφερε, ότι ο Σύνδεσμος είναι υπέρ της χρήσης πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται στον χώρο του τουρισμού. Αποτελεί, σύμφωνα με τον κ. Λαμνίδη, σωστό μέτρο για την πάταξη της φοροδιαφυγής.
Παράλληλα ανέφερε ότι η χρήση πιστωτικών και χρεωστικών καρτών στις συναλλαγές στον χώρο του τουρισμού αποτελεί παγκόσμια τάση. Η χρήση καρτών αυξάνεται ταχύτατα με παράλληλο κλείσιμο μέσω διαδικτύου ταξιδιών.
Ο Τουρισμός, σύμφωνα με τον κ. Λαμνίδη, αποτελεί βασικό πυλώνα της ελληνικής οικονομίας και η τεχνολογία είναι αυτή που μπορεί να αλλάξει την εικόνα του τουριστικού προϊόντος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2013-2014 του ELTRUN(Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) που παρουσιάστηκαν στην ημερίδα, η μέση αξία των online συναλλαγών στον κλάδο του τουρισμού κινήθηκε στα 1.500 ευρώ με τo μεγαλύτερο μερίδιο να το παίρνει η αγορά υπηρεσιών όπως ταξιδιωτικές υπηρεσίες.
Συγκεκριμένα, ποσοστό 74% των ερωτηθέντων δήλωσε πως χρησιμοποιεί το ηλεκτρονικό εμπόριο πρωτίστως για ικανοποίηση αναγκών που αφορούν ταξιδιωτικές υπηρεσίες όπως η αγορά εισιτηρίων, ενοικίαση αυτοκινήτου κλπ.
Για το πρώτο 9μηνο του2014 από το προαναφερθέν 74%, το 60% προτίμησε από 1-6 φορές το ίντερνετ για την αγορά αυτών των υπηρεσιών ενώ το υπόλοιπο 14% κινήθηκε online πάνω από 7 φορές. Ποσοστό 40% των ερωτηθέντων προτίθενται να αυξήσουν τις online αγορές τους το 2014.
Τέλος, ευοίωνο αποδεικνύεται το μέλλον για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές καθώς έξι στους δέκα online καταναλωτές θα αυξήσουν το 2015 την αξία των online αγορών τους και μόνο ένας στους δέκα θα τη μειώσουν.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα