«Προορισμός Πειραιάς»
15.12.2014
16:03
Πώς θα αναδειχθεί τουριστικά η πόλη - Για πρώτη φορά ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα
Την πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus-Προορισμός Πειραιάς», που αποτελεί την αφετηρία για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού παρουσίασε σήμερα η δημοτική αρχή της πόλης στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Θέατρο.
Το παρών έδωσαν όλοι οι φορείς της πόλης οι οποίοι έχουν ήδη αγκαλιάσει την πρωτοβουλία αυτή. Το κόστος ανέλαβε η ΠΑΕ Ολυμπιακός με πρωτοβουλία του προέδρου της Ευάγγελου Μαρινάκη.
Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά να υλοποιείται η προεκλογική δέσμευση για την τουριστική ανάδειξη της πόλης που είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά. Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.
Αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα – web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (off line nativeapplications). Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν ξεκινήσει το ταξίδι του.
Το παρών έδωσαν όλοι οι φορείς της πόλης οι οποίοι έχουν ήδη αγκαλιάσει την πρωτοβουλία αυτή. Το κόστος ανέλαβε η ΠΑΕ Ολυμπιακός με πρωτοβουλία του προέδρου της Ευάγγελου Μαρινάκη.
Με αυτόν τον τρόπο ξεκινά να υλοποιείται η προεκλογική δέσμευση για την τουριστική ανάδειξη της πόλης που είναι βέβαιο ότι θα συμβάλλει στην οικονομική ανάπτυξη της και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει την τουριστική του προβολή, αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και τα ψηφιακά μέσα συνδυαστικά. Χαρακτηριστικό της καμπάνιας είναι η σύγχρονη αισθητική, η ενιαία «ταυτότητα» που συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός.
Αξιοποιούνται συνολικά τα ψηφιακά μέσα – web site, social media, εφαρμογές ειδικά φτιαγμένες για έξυπνα κινητά τηλέφωνα και ταμπλέτες (off line nativeapplications). Έτσι, ο επισκέπτης θα μπορεί να διαλέγει το μέσο εκείνο το οποίο είναι πιο κατάλληλο για τον ίδιο, ώστε να γνωρίσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον Πειραιά όταν ήδη βρίσκεται εκεί ή να ενημερωθεί πριν ξεκινήσει το ταξίδι του.
Στους έντυπους οδηγούς και στις εφαρμογές προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι, η φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατα, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές και περιοχές που ενδείκνυνται για αγορές, φαγητό, διασκέδαση.
Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείρισή της. Μέσω αυτής, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στην πόλη.
«Ήταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια.
Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας» τόνισε ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης:
«Η καμπάνια ξεκίνησε να δουλεύεται από το καλοκαίρι, λίγες μόνο μέρες μετά τις εκλογές από μια ομάδα έμπειρων στο αντικείμενο ανθρώπων. Είναι μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες. Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά.
Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus-Πειραιάς Προορισμός» είναι μια καμπάνια με ενιαία, υψηλής ποιότητας αισθητική άποψη που δημιουργεί μια μοντέρνα και άρτια «ταυτότητα» του Πειραιά. Είναι μια δυναμική καμπάνια που θα εξελίσσεται και θα ανανεώνεται διαρκώς και η οποία θα προσφέρεται δωρεάν σε όλους.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και εντυπωσιακών ψηφιακών μέσων και τεχνικών πετυχαίνουμε να αναδείξουμε τον Πειραιά σε ολόκληρο το μεγαλείο του. Προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι και την φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατά, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές για περιπάτους και περιοχές που ενδείκνυνται για φαγητό, αγορές, διασκέδαση.
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πουν ότι αυτά που θα δούμε είναι μια εικονική πραγματικότητα. Θα πουν για τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στην πόλη μας. Όμως φίλες και φίλοι εμείς αυτόν τον Πειραιά έχουμε στο μυαλό μας, αυτόν τον Πειραιά βλέπουμε, αυτόν τον Πειραιά επιθυμούμε να προβάλουμε δουλεύοντας παράλληλα προκειμένου τα υπαρκτά πράγματι προβλήματα να βελτιωθούν».
Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει ένα πολυτελές έντυπο, ένα πολύγλωσσο site καθώς και εντυπωσιακές εφαρμογές για τηλέφωνα και tablet, που θα ενημερώνουν για την πολιτιστική ζωή της πόλης σε πραγματικό χρόνο μέσω του web site και των social media. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα να γίνει προσέγγιση ευρύτερου κοινού διαφόρων εθνικοτήτων.
Στον συνολικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται ενημέρωση των επισκεπτών μέσω info points στην πόλη του Πειραιά, στα μουσεία, στην Πινακοθήκη, στο Καραϊσκάκη, στο ΣΕΦ, στο σταθμό του ΗΣΑΠ κ.α.
Θα διανέμεται επίσης προωθητικό υλικό (flyers, φυλλάδια) για τα έντυπα, το web site, τις εφαρμογές. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί στα σημεία εισόδου της πόλης τόσο από στεριά όσο και από θάλασσα, μέσα στα κρουαζιερόπλοια, τα πλοία της γραμμής και τα αεροπλάνα.
«Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει δεδομένων των πολύ κακών οικονομικών του Δήμου αν δεν λάμβανε την πρωτοβουλία ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και δημοτικός σύμβουλος Πειραιά ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης να καλύψει η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εξ ολοκλήρου το κόστος της υλοποίησης όλων αυτών των εργαλείων επικοινωνίας, αλλά και της καμπάνιας στο σύνολό της. Από σήμερα όλα αυτά γίνονται δωρεά στο Δήμο του Πειραιά, ο οποίος είναι πλέον ο αποκλειστικός διαχειριστής αυτής της καμπάνιας» τόνισε ο Γιάννης Μώραλης:
«Ως εκ τούτου ευχαριστούμε πολύ τον Ολυμπιακό, καθώς με αυτό τον τρόπο βάζει το δικό του λιθαράκι στη προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα Δημοτική Αρχή ώστε η πόλη που τον γέννησε ο Πειραιάς, να αποκτήσει ξανά την αίγλη που του αξίζει, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο μέρος της αγάπης των εκατομμυρίων φιλάθλων.
Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και δημοτικός σύμβουλος Βαγγέλης Μαρινάκης δήλωσε:
"Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος σήμερα γιατί βλέπω ότι η προσπάθεια μας αγκαλιάζεται από πάρα πολλούς φίλους μας οι οποίοι με τη σειρά τους θέλουν να προσφέρουν σε αυτό που όλοι εμείς προσπαθούμε να κάνουμε. Και προσπαθούμε να κάνουμε το αυτονόητο, αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Αυτό που θέλουμε, είναι άνθρωποι όπως εγώ, που έχω μεγαλώσει, εργαστεί και συνεχίζω να εργάζομαι στον Πειραιά και τις περισσότερες ώρες της ημέρας να βρίσκομαι στον Πειραιά, είναι να δείξουμε μέσα από τα δικά μας μάτια την αγάπη που έχουμε γι αυτό τον τόπο, τις δυνατότητες που έχει, να προβάλλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ομορφιές του, ώστε τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω του Πειραιά να περπατήσουν έστω 2-3 ώρες στην πόλη. Πιστεύουμε ότι αν τελικά αυτό συμβεί θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, θα αλλάξει η τοπική μας οικονομία» και προσέθεσε:
«Εκτός των άλλων, αυτό το βιβλίο - οδηγό που φτιάξαμε, με πάρα πολύ αγάπη και μεράκι δείχνει σε πάρα πολλούς και σε εμάς ακόμα, μέρη τα οποία έχουμε ξεχάσει, μέρη τα οποία έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζει τον κόπο να τα επισκεφθούμε. Προσπαθούμε για το καλύτερο, είναι ένας διαρκής αγώνας και πιστεύουμε στο τέλος ότι θα φέρει αποτελέσματα».
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ DESTINATION PIRAEUS
Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός Destination Piraeus, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150
σελίδες, δεκάδες πρωτότυπες και εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Είναι χωρισμένος σε ενότητες –Ιστορία, Αρχιτεκτονική, Αξιοθέατα, Πολιτισμός, Διαδρομές, Διασκέδαση & Αγορές, Χάρτης- ώστε να είναι εύχρηστος. Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει η ενότητα "Με μια ματιά" και ενδιαφέρουσες διαδρομές ειδικά για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια. Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος (ελληνικά-αγγλικά), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.
Εφαρμογές για smartphones–iPhone και Android- σε διάφορες γλώσσες. Πρόκειται για τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για κινητά τηλέφωνα με πλούσιο υλικό, με δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή).
Οι εφαρμογές είναι off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν επίκαιρες και να περιλαμβάνουν τις εκδηλώσεις που οργανώνονται στην πόλη και ενδιαφέρουν τους επισκέπτες. Όλες θα διατίθενται δωρεάν.
Εφαρμογές για iPad, σε διάφορες γλώσσες. Δεν είναι web app, είναι offline εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για το iPad, πρωτότυπες και πλήρως διαδραστικές. Έχουν εντυπωσιακό layout και πολλούς αυτοματισμούς. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν πάντα επίκαιρες. Σε επόμενη φάση θα δημιουργηθούν και εφαρμογές για άλλα tablets.
To web site www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr
Έχει και αυτό δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γλωσσών. Ακολουθεί την αισθητική των υπόλοιπων μέσων προβολής, είναι μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση. Θα συνδεθεί με link με το site του Δήμου Πειραιά και αντίστοιχα θα παραπέμπει σε αυτό.
Μια σειρά από διαφορετικά εργαλεία social media (facebook, twitter, tumblr, Flickr, Google+ κλπ) θα χρησιμοποιηθούν για τη μεγιστοποίηση της ψηφιακής προβολής του Πειραιά σε όλα τα κοινά.
Η καμπάνια αυτή, στο σύνολό της, είναι δωρεά της ΠΑΕ Ολυμπιακός προς το Δήμο Πειραιά, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείρισή της. Μέσω αυτής, έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων και ηλικιών, να ανανεώνει διαρκώς τις πληροφορίες και να ενημερώνει για τα δρώμενα στην πόλη.
«Ήταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη. Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια.
Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας» τόνισε ο δήμαρχος Πειραιά, Γιάννης Μώραλης:
«Η καμπάνια ξεκίνησε να δουλεύεται από το καλοκαίρι, λίγες μόνο μέρες μετά τις εκλογές από μια ομάδα έμπειρων στο αντικείμενο ανθρώπων. Είναι μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες. Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά.
Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus-Πειραιάς Προορισμός» είναι μια καμπάνια με ενιαία, υψηλής ποιότητας αισθητική άποψη που δημιουργεί μια μοντέρνα και άρτια «ταυτότητα» του Πειραιά. Είναι μια δυναμική καμπάνια που θα εξελίσσεται και θα ανανεώνεται διαρκώς και η οποία θα προσφέρεται δωρεάν σε όλους.
Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και εντυπωσιακών ψηφιακών μέσων και τεχνικών πετυχαίνουμε να αναδείξουμε τον Πειραιά σε ολόκληρο το μεγαλείο του. Προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι και την φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατά, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές για περιπάτους και περιοχές που ενδείκνυνται για φαγητό, αγορές, διασκέδαση.
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πουν ότι αυτά που θα δούμε είναι μια εικονική πραγματικότητα. Θα πουν για τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στην πόλη μας. Όμως φίλες και φίλοι εμείς αυτόν τον Πειραιά έχουμε στο μυαλό μας, αυτόν τον Πειραιά βλέπουμε, αυτόν τον Πειραιά επιθυμούμε να προβάλουμε δουλεύοντας παράλληλα προκειμένου τα υπαρκτά πράγματι προβλήματα να βελτιωθούν».
Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει ένα πολυτελές έντυπο, ένα πολύγλωσσο site καθώς και εντυπωσιακές εφαρμογές για τηλέφωνα και tablet, που θα ενημερώνουν για την πολιτιστική ζωή της πόλης σε πραγματικό χρόνο μέσω του web site και των social media. Ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα να γίνει προσέγγιση ευρύτερου κοινού διαφόρων εθνικοτήτων.
Στον συνολικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται ενημέρωση των επισκεπτών μέσω info points στην πόλη του Πειραιά, στα μουσεία, στην Πινακοθήκη, στο Καραϊσκάκη, στο ΣΕΦ, στο σταθμό του ΗΣΑΠ κ.α.
Θα διανέμεται επίσης προωθητικό υλικό (flyers, φυλλάδια) για τα έντυπα, το web site, τις εφαρμογές. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί στα σημεία εισόδου της πόλης τόσο από στεριά όσο και από θάλασσα, μέσα στα κρουαζιερόπλοια, τα πλοία της γραμμής και τα αεροπλάνα.
«Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει δεδομένων των πολύ κακών οικονομικών του Δήμου αν δεν λάμβανε την πρωτοβουλία ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και δημοτικός σύμβουλος Πειραιά ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης να καλύψει η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εξ ολοκλήρου το κόστος της υλοποίησης όλων αυτών των εργαλείων επικοινωνίας, αλλά και της καμπάνιας στο σύνολό της. Από σήμερα όλα αυτά γίνονται δωρεά στο Δήμο του Πειραιά, ο οποίος είναι πλέον ο αποκλειστικός διαχειριστής αυτής της καμπάνιας» τόνισε ο Γιάννης Μώραλης:
«Ως εκ τούτου ευχαριστούμε πολύ τον Ολυμπιακό, καθώς με αυτό τον τρόπο βάζει το δικό του λιθαράκι στη προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα Δημοτική Αρχή ώστε η πόλη που τον γέννησε ο Πειραιάς, να αποκτήσει ξανά την αίγλη που του αξίζει, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο μέρος της αγάπης των εκατομμυρίων φιλάθλων.
Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός και δημοτικός σύμβουλος Βαγγέλης Μαρινάκης δήλωσε:
"Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος σήμερα γιατί βλέπω ότι η προσπάθεια μας αγκαλιάζεται από πάρα πολλούς φίλους μας οι οποίοι με τη σειρά τους θέλουν να προσφέρουν σε αυτό που όλοι εμείς προσπαθούμε να κάνουμε. Και προσπαθούμε να κάνουμε το αυτονόητο, αυτό που θα έπρεπε να είχε γίνει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά ποτέ δεν είναι αργά.
Αυτό που θέλουμε, είναι άνθρωποι όπως εγώ, που έχω μεγαλώσει, εργαστεί και συνεχίζω να εργάζομαι στον Πειραιά και τις περισσότερες ώρες της ημέρας να βρίσκομαι στον Πειραιά, είναι να δείξουμε μέσα από τα δικά μας μάτια την αγάπη που έχουμε γι αυτό τον τόπο, τις δυνατότητες που έχει, να προβάλλουμε όσο το δυνατόν περισσότερο τις ομορφιές του, ώστε τα εκατομμύρια των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω του Πειραιά να περπατήσουν έστω 2-3 ώρες στην πόλη. Πιστεύουμε ότι αν τελικά αυτό συμβεί θα είναι ένα μεγάλο επίτευγμα, θα αλλάξει η τοπική μας οικονομία» και προσέθεσε:
«Εκτός των άλλων, αυτό το βιβλίο - οδηγό που φτιάξαμε, με πάρα πολύ αγάπη και μεράκι δείχνει σε πάρα πολλούς και σε εμάς ακόμα, μέρη τα οποία έχουμε ξεχάσει, μέρη τα οποία έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον και αξίζει τον κόπο να τα επισκεφθούμε. Προσπαθούμε για το καλύτερο, είναι ένας διαρκής αγώνας και πιστεύουμε στο τέλος ότι θα φέρει αποτελέσματα».
ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ DESTINATION PIRAEUS
Πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες. Ο πολυτελής ταξιδιωτικός οδηγός Destination Piraeus, περιλαμβάνει σε περισσότερες από 150
σελίδες, δεκάδες πρωτότυπες και εντυπωσιακές φωτογραφίες και κείμενα από καταξιωμένους δημοσιογράφους του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ. Είναι χωρισμένος σε ενότητες –Ιστορία, Αρχιτεκτονική, Αξιοθέατα, Πολιτισμός, Διαδρομές, Διασκέδαση & Αγορές, Χάρτης- ώστε να είναι εύχρηστος. Στις πρώτες σελίδες του εντύπου υπάρχει η ενότητα "Με μια ματιά" και ενδιαφέρουσες διαδρομές ειδικά για τους επισκέπτες που φθάνουν στον Πειραιά με κρουαζιερόπλοια. Ο πρώτος ταξιδιωτικός οδηγός είναι δίγλωσσος (ελληνικά-αγγλικά), ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες γλώσσες.
Εφαρμογές για smartphones–iPhone και Android- σε διάφορες γλώσσες. Πρόκειται για τεχνολογικά εξελιγμένες εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για κινητά τηλέφωνα με πλούσιο υλικό, με δυνατότητα γεωεντοπισμού και Augmented Reality (εντοπισμός αξιοθέατων μέσω της κάμερας του κινητού, μέσα από την εφαρμογή).
Οι εφαρμογές είναι off line ώστε να μην είναι αναγκαία η χρήση wi fi για να τις χρησιμοποιήσει ο επισκέπτης. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν επίκαιρες και να περιλαμβάνουν τις εκδηλώσεις που οργανώνονται στην πόλη και ενδιαφέρουν τους επισκέπτες. Όλες θα διατίθενται δωρεάν.
Εφαρμογές για iPad, σε διάφορες γλώσσες. Δεν είναι web app, είναι offline εφαρμογές φτιαγμένες ειδικά για το iPad, πρωτότυπες και πλήρως διαδραστικές. Έχουν εντυπωσιακό layout και πολλούς αυτοματισμούς. Θα γίνονται τακτικά updates ώστε να παραμένουν πάντα επίκαιρες. Σε επόμενη φάση θα δημιουργηθούν και εφαρμογές για άλλα tablets.
To web site www.destinationpiraeus.com και www.destinationpiraeus.gr
Έχει και αυτό δυνατότητα επιλογής διαφορετικών γλωσσών. Ακολουθεί την αισθητική των υπόλοιπων μέσων προβολής, είναι μοντέρνο και εύκολο στην πλοήγηση. Θα συνδεθεί με link με το site του Δήμου Πειραιά και αντίστοιχα θα παραπέμπει σε αυτό.
Μια σειρά από διαφορετικά εργαλεία social media (facebook, twitter, tumblr, Flickr, Google+ κλπ) θα χρησιμοποιηθούν για τη μεγιστοποίηση της ψηφιακής προβολής του Πειραιά σε όλα τα κοινά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr