Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Καταργείται ο διαχωρισμός των σκαφών αναψυχής σε επαγγελματικά και ιδιωτικά
Καταργείται ο διαχωρισμός των σκαφών αναψυχής σε επαγγελματικά και ιδιωτικά
Και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής θα ναυλώνονται αλλά θα πληρώνουν τέλος πλόων και ΦΠΑ στις αγοραπωλησίες των σκαφών που δεν είναι επαγγελματικά
Σε ενοποίηση των σκαφών αναψυχής επαγγελματικών και ιδιωτικών θα προχωρήσει η κυβέρνηση όπως τόνισε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Πιο συγκεκριμένα επεσήμανε ότι θα μπορούν και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής να ναυλώνονται αλλά θα πληρώνουν τέλος πλόων και ΦΠΑ στις αγοραπωλησίες των σκαφών που δεν είναι επαγγελματικά.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι θα απλουστευθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες ενώ τα υπό ελληνική σημαία τουριστικά σκάφη θα έχουν ελαφρύνσεις ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.
Ο υπουργός έχει επισημάνει και στο παρελθόν ότι το νομοσχέδιο το μελετά σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς αλλά και με το υπουργείο Τουρισμού και το υπουργείο Οικονομικών, ώστε «να δούμε πώς θα μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη. Προσωπικά δεν έχω τη λογική ότι το κάθε υπουργείο λειτουργεί από μόνο του αλλά ότι η κυβέρνηση λειτουργεί συνολικά. Το ζητούμενο, πάντως, είναι να αυξήσουμε τα σκάφη που φιλοξενεί η χώρα. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε 17.700 σκάφη, όταν η Ιταλία έχει 130.00 και η Γαλλία 200.000. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι ο θαλάσσιος τουρισμός ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες, δεν έχει αξιοποιηθεί όσο πρέπει».
Πιο συγκεκριμένα επεσήμανε ότι θα μπορούν και τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής να ναυλώνονται αλλά θα πληρώνουν τέλος πλόων και ΦΠΑ στις αγοραπωλησίες των σκαφών που δεν είναι επαγγελματικά.
Ο υπουργός επεσήμανε ότι θα απλουστευθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες ενώ τα υπό ελληνική σημαία τουριστικά σκάφη θα έχουν ελαφρύνσεις ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά.
Ο υπουργός έχει επισημάνει και στο παρελθόν ότι το νομοσχέδιο το μελετά σε συνεργασία με τους θεσμικούς φορείς αλλά και με το υπουργείο Τουρισμού και το υπουργείο Οικονομικών, ώστε «να δούμε πώς θα μεγιστοποιήσουμε τα οφέλη. Προσωπικά δεν έχω τη λογική ότι το κάθε υπουργείο λειτουργεί από μόνο του αλλά ότι η κυβέρνηση λειτουργεί συνολικά. Το ζητούμενο, πάντως, είναι να αυξήσουμε τα σκάφη που φιλοξενεί η χώρα. Σήμερα στην Ελλάδα έχουμε 17.700 σκάφη, όταν η Ιταλία έχει 130.00 και η Γαλλία 200.000. Οι αριθμοί αποδεικνύουν ότι ο θαλάσσιος τουρισμός ενώ έχει τεράστιες δυνατότητες, δεν έχει αξιοποιηθεί όσο πρέπει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα