Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ψεύτικα προφίλ και ψηφιακοί απατεώνες: Η άσχημη αλήθεια για το online dating
Ψεύτικα προφίλ και ψηφιακοί απατεώνες: Η άσχημη αλήθεια για το online dating
Ο κόσμος των διαδικτυακών ραντεβού είναι γεμάτος με ψεύτικες πληροφορίες
Παρόλο που περίπου ένας στους τρεις χρησιμοποιεί πλατφόρμες και εφαρμογές διαδικτυακών γνωριμιών, δεν απολαμβάνουν όλοι μία θετική εμπειρία. Η πρόσφατη έρευνα της Kaspersky Lab δείχνει ότι οι χρήστες που αναζητούν online "τον ένα και μοναδικό" μπορεί να απογοητευτούν – πολλοί έχουν έρθει σε επαφή με ψεύτικες πληροφορίες και φωτογραφίες, κακόβουλα links, απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν πληροφορίες από αυτούς, ή ανθρώπους που ψεύδονται για το τι πραγματικά αναζητούν από μια σχέση.
Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που ψάχνουν για την «αδελφή ψυχή» τους στις πλατφόρμες διαδικτυακών γνωριμιών, όπως Tinder, Bumble, OK Cupid, Badoo και άλλες – ανήκουν στη μειονότητα, με μόλις το 11% να χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά ραντεβού για να βρει το σύντροφο που θα παντρευτεί. Ακόμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες (48%) τέτοιων εφαρμογών παραδέχονται ότι το κάνουν απλά για διασκέδαση και ένας στους δέκα (13%) ψάχνει απλά για σεξ.
Ο κόσμος των διαδικτυακών ραντεβού είναι επίσης γεμάτος με ψεύτικες πληροφορίες – κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα σε αυτούς που αναζητούν την αγάπη. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες (57%) παραδέχονται ότι ψεύδονται όταν φλερτάρουν διαδικτυακά – παραποιώντας πληροφορίες για να κάνουν τους εαυτούς τους να δείχνουν καλύτεροι από την πραγματική ζωή, ή ακόμα προσπαθούν να πιάσουν τους συντρόφους τους να απατούν.
Ο πολλαπλασιασμός των ψεύτικων δεδομένων (fake data) αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες online dating, με έναν στους πέντε (19%) να δηλώνει ότι αποθαρρύνεται από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των ψεύτικων φωτογραφιών, έναν στους δέκα λόγω ψεύτικων προσδοκιών για σχέση (12%) και έναν στους δέκα (11%) λόγω ανέντιμων καταστάσεων σχέσης. Είναι ενδιαφέρον - και μάλλον ειρωνικό – το γεγονός ότι η εύρεση ψευδών πληροφοριών αποτελεί μεγαλύτερο αντικίνητρο για όσους χρήστες ψεύδονται παρά για τους ειλικρινείς χρήστες.
Παρά το γεγονός ότι αποθαρρύνονται από τις ψεύτικες πληροφορίες, οι χρήστες σε όλο τον κόσμο απομακρύνονται επίσης από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των απειλών της διαδικτυακής τους ασφάλειας. 1 στους 10 καταδεικνύει παράγοντες όπως απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες από αυτούς, να αποστείλουν κακόβουλα links ή κακόβουλα προγράμματα που «μολύνουν» τη συσκευή τους. Όταν έρχονται αντιμέτωποι με αυτές τις απειλές, αυτοί που «προσποιούνται» τείνουν να προσέχουν περισσότερο την ασφάλειά τους -- π.χ. το 16% εκείνων που μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες είχαν «μολύνει» τη συσκευή τους με κακόβουλο λογισμικό, spyware ή ransomware μέσω μιας πλατφόρμας διαδικτυακών γνωριμιών, σε σύγκριση με μόλις το 5% εκείνων που δεν μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες.
«Το online dating είναι ένας υπέροχος τρόπος να γνωρίσεις καινούριους ανθρώπους στον πολυάσχολο και συνδεδεμένο online κόσμο, οπότε είναι εύκολο να αντιληφθούμε γιατί ένας στους τρεις ανθρώπους το χρησιμοποιεί», δήλωσε ο Andrei Mochola, Head of Consumer Business της Kaspersky Lab. «Αλλά δεν είναι όλα εύκολα και εκείνοι που ψάχνουν για ένα πραγματικό ταίρι στο Διαδίκτυο συναντούν μια μεγάλη ποσότητα ψευδών πληροφοριών, απατεώνες, ή ασαφή κίνητρα στη διαδικασία. Για παράδειγμα, ο τεράστιος αριθμός ατόμων που ψεύδονται προσπαθώντας να φανούν καλύτεροι και πιο ελκυστικοί από ό,τι πραγματικά είναι, υποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές υπηρεσίες για να φιλτράρουν και να διαστρεβλώνουν τις προσωπικές τους πληροφορίες στον online κόσμο με τρόπο που δεν είναι δυνατός στο φυσικό κόσμο.
Η έρευνα έδειξε ότι αυτοί που ψάχνουν για την «αδελφή ψυχή» τους στις πλατφόρμες διαδικτυακών γνωριμιών, όπως Tinder, Bumble, OK Cupid, Badoo και άλλες – ανήκουν στη μειονότητα, με μόλις το 11% να χρησιμοποιεί τα διαδικτυακά ραντεβού για να βρει το σύντροφο που θα παντρευτεί. Ακόμα, σχεδόν οι μισοί χρήστες (48%) τέτοιων εφαρμογών παραδέχονται ότι το κάνουν απλά για διασκέδαση και ένας στους δέκα (13%) ψάχνει απλά για σεξ.
Ο κόσμος των διαδικτυακών ραντεβού είναι επίσης γεμάτος με ψεύτικες πληροφορίες – κάτι το οποίο ενδέχεται να δημιουργήσει ακόμα περισσότερα προβλήματα σε αυτούς που αναζητούν την αγάπη. Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες (57%) παραδέχονται ότι ψεύδονται όταν φλερτάρουν διαδικτυακά – παραποιώντας πληροφορίες για να κάνουν τους εαυτούς τους να δείχνουν καλύτεροι από την πραγματική ζωή, ή ακόμα προσπαθούν να πιάσουν τους συντρόφους τους να απατούν.
Ο πολλαπλασιασμός των ψεύτικων δεδομένων (fake data) αποτελεί τροχοπέδη για τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες online dating, με έναν στους πέντε (19%) να δηλώνει ότι αποθαρρύνεται από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των ψεύτικων φωτογραφιών, έναν στους δέκα λόγω ψεύτικων προσδοκιών για σχέση (12%) και έναν στους δέκα (11%) λόγω ανέντιμων καταστάσεων σχέσης. Είναι ενδιαφέρον - και μάλλον ειρωνικό – το γεγονός ότι η εύρεση ψευδών πληροφοριών αποτελεί μεγαλύτερο αντικίνητρο για όσους χρήστες ψεύδονται παρά για τους ειλικρινείς χρήστες.
Παρά το γεγονός ότι αποθαρρύνονται από τις ψεύτικες πληροφορίες, οι χρήστες σε όλο τον κόσμο απομακρύνονται επίσης από τη χρήση online dating εφαρμογών λόγω των απειλών της διαδικτυακής τους ασφάλειας. 1 στους 10 καταδεικνύει παράγοντες όπως απατεώνες που προσπαθούν να αποσπάσουν προσωπικές ή οικονομικές πληροφορίες από αυτούς, να αποστείλουν κακόβουλα links ή κακόβουλα προγράμματα που «μολύνουν» τη συσκευή τους. Όταν έρχονται αντιμέτωποι με αυτές τις απειλές, αυτοί που «προσποιούνται» τείνουν να προσέχουν περισσότερο την ασφάλειά τους -- π.χ. το 16% εκείνων που μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες είχαν «μολύνει» τη συσκευή τους με κακόβουλο λογισμικό, spyware ή ransomware μέσω μιας πλατφόρμας διαδικτυακών γνωριμιών, σε σύγκριση με μόλις το 5% εκείνων που δεν μοιράζονται ψευδείς πληροφορίες.
«Το online dating είναι ένας υπέροχος τρόπος να γνωρίσεις καινούριους ανθρώπους στον πολυάσχολο και συνδεδεμένο online κόσμο, οπότε είναι εύκολο να αντιληφθούμε γιατί ένας στους τρεις ανθρώπους το χρησιμοποιεί», δήλωσε ο Andrei Mochola, Head of Consumer Business της Kaspersky Lab. «Αλλά δεν είναι όλα εύκολα και εκείνοι που ψάχνουν για ένα πραγματικό ταίρι στο Διαδίκτυο συναντούν μια μεγάλη ποσότητα ψευδών πληροφοριών, απατεώνες, ή ασαφή κίνητρα στη διαδικασία. Για παράδειγμα, ο τεράστιος αριθμός ατόμων που ψεύδονται προσπαθώντας να φανούν καλύτεροι και πιο ελκυστικοί από ό,τι πραγματικά είναι, υποδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες εκμεταλλεύονται τις ψηφιακές υπηρεσίες για να φιλτράρουν και να διαστρεβλώνουν τις προσωπικές τους πληροφορίες στον online κόσμο με τρόπο που δεν είναι δυνατός στο φυσικό κόσμο.
Και συνέχισε: «Όπως συμβαίνει με κάθε δημοφιλή διαδικτυακή τάση, δυστυχώς υπάρχουν και άνθρωποι που θέλουν να χρησιμοποιούν το online dating για κακόβουλους σκοπούς. Χωρίς να συμβουλεύουμε τους χρήστες να αποφεύγουν συνολικά το online dating, απλώς τους παροτρύνουμε να εξετάσουν την ασφάλειά τους σε κάθε βήμα. Η αυξημένη επίγνωση, συνοδευόμενη από μια προσαρμοστική λύση ασφαλείας, που μπορεί να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές καταστάσεις και να προστατεύει κάθε συσκευή που χρησιμοποιείται για dating από online απειλές, είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε».
Για να βοηθήσει τους χρήστες να προστατευτούν από τους απατεώνες και τους δυσάρεστους χαρακτήρες όταν «βγαίνουν διαδικτυακό ραντεβού», η Kaspersky Lab προσφέρει μια σειρά από λύσεις ασφάλειας βασισμένες σε εις βάθος Πληροφόρηση απειλών και τεχνογνωσία ασφάλειας. Η λύση Kaspersky Internet Security προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά για να προστατεύσει κάθε πτυχή της ψηφιακής ζωής ενός χρήστη.
Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να διαβάσετε την πλήρη έκθεση: «Dangerous Liaisons: is everyone doing it online?»
Για να βοηθήσει τους χρήστες να προστατευτούν από τους απατεώνες και τους δυσάρεστους χαρακτήρες όταν «βγαίνουν διαδικτυακό ραντεβού», η Kaspersky Lab προσφέρει μια σειρά από λύσεις ασφάλειας βασισμένες σε εις βάθος Πληροφόρηση απειλών και τεχνογνωσία ασφάλειας. Η λύση Kaspersky Internet Security προσφέρει προηγμένα χαρακτηριστικά για να προστατεύσει κάθε πτυχή της ψηφιακής ζωής ενός χρήστη.
Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες και να διαβάσετε την πλήρη έκθεση: «Dangerous Liaisons: is everyone doing it online?»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα