Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Σε εταιρείες τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών ψάχνουν πρώτα για δουλειά οι νέοι
Σε εταιρείες τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών ψάχνουν πρώτα για δουλειά οι νέοι
Ενώ ο αγροτικός τομέας, οι κατασκευές και η βαριά βιομηχανία συγκεντρώνουν σε πολύ μικρότερο βαθμό την προτίμησή τους
Μαγνήτης για τους νέους που αναζητούν εργασία στην Ελλάδα είναι οι εταιρείες υψηλής τεχνολογίας και τηλεπικοινωνιών. Τους δύο κλάδους, μαζί με τις εταιρείες του χρηματοπιστωτικού τομέα, της ενέργειας και των μεταφορών, αναδεικνύουν ως τους πλέον περιζήτητους εργοδότες.
Ως προς το εργασιακό πρότυπο, που ιδανικά έχει η πλειοψηφία των νέων της γενιάς Υ στην Ελλάδα (γεννημένοι από το 1980 - 2000), αυτό αφορά την απασχόληση σε μεγάλου μεγέθους εταιρίες του ιδιωτικού τομέα, ελληνικές και ξένες, με τους παραπάνω κλάδους να συγκεντρώνουν τις περισσότερες προτιμήσεις. Αντίθετα, ο αγροτικός τομέας, οι κατασκευές και η βαριά Βιομηχανία συγκεντρώνουν σε πολύ μικρότερο βαθμό τις προτιμήσεις των νέων.
Στην κορυφή της λίστας των προτιμήσεων των εργοδοτών της ελληνικής Γενιάς Υ βρίσκεται η Google, ακολουθούμενη, από την Coca Cola, την Procter and Gamble, τη Microsoft, τις Cosmote - OTE, την Unilever, την Mondelez, την PriceWaterhouseCoopers, τη Nestle και την Εθνική Τράπεζα. Στις κορυφαίες προτιμήσεις των νέων στην Ελλάδα - από τους κλάδους της υψηλής τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών – βρίσκονται, επίσης, οι εταιρείες Intracom, Apple, ΙΒΜ, Vodafone, Πλαίσιο, Samsung και Facebook.
Την παραπάνω εικόνα για τα εργασιακά πρότυπα των νέων, στην Ελλάδα, αποτύπωσε έρευνα του kariera.gr και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία διενεργείται για δεύτερη χρονιά και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 νέοι απόφοιτοι σχολών της γενιάς Υ.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι νέοι στην Ελλάδα φαίνεται να είναι μοιρασμένοι, αφού το 50% θέλει να εργασθεί σε ελληνική εταιρεία και το 50% σε ξένο όμιλο. Οι φοιτητές των Θεωρητικών και Θετικών Επιστημών επιθυμούν να εργασθούν σε ελληνικές εταιρείες σε ποσοστά 70% και 68%, αντίστοιχα, ενώ η πλειοψηφία των φοιτητών/αποφοίτων Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων (58%), Οικονομικών Σχολών (55%) και Πολυτεχνικών Σχολών (53%) επιθυμούν να εργασθούν σε ξένη επιχείρηση.
Τα αποτελέσματα σχετικά με την πρόθεση των νέων να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση δείχνουν ένα μέτριο προσανατολισμό, ο οποίος είναι οριακά υψηλότερος για τους σπουδαστές πολυτεχνικών, οικονομικών και θετικών επιστημών σχολών. Γενικά, παρότι οι νέοι έχουν θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα, μόλις το 10% έχει κάνει έστω και αρχικές κινήσεις διερεύνησης (αναζήτηση χρηματοδότησης ή υποστήριξης) για το ξεκίνημα μια νέας επιχείρησης.
Ως προς το εργασιακό πρότυπο, που ιδανικά έχει η πλειοψηφία των νέων της γενιάς Υ στην Ελλάδα (γεννημένοι από το 1980 - 2000), αυτό αφορά την απασχόληση σε μεγάλου μεγέθους εταιρίες του ιδιωτικού τομέα, ελληνικές και ξένες, με τους παραπάνω κλάδους να συγκεντρώνουν τις περισσότερες προτιμήσεις. Αντίθετα, ο αγροτικός τομέας, οι κατασκευές και η βαριά Βιομηχανία συγκεντρώνουν σε πολύ μικρότερο βαθμό τις προτιμήσεις των νέων.
Στην κορυφή της λίστας των προτιμήσεων των εργοδοτών της ελληνικής Γενιάς Υ βρίσκεται η Google, ακολουθούμενη, από την Coca Cola, την Procter and Gamble, τη Microsoft, τις Cosmote - OTE, την Unilever, την Mondelez, την PriceWaterhouseCoopers, τη Nestle και την Εθνική Τράπεζα. Στις κορυφαίες προτιμήσεις των νέων στην Ελλάδα - από τους κλάδους της υψηλής τεχνολογίας και των τηλεπικοινωνιών – βρίσκονται, επίσης, οι εταιρείες Intracom, Apple, ΙΒΜ, Vodafone, Πλαίσιο, Samsung και Facebook.
Την παραπάνω εικόνα για τα εργασιακά πρότυπα των νέων, στην Ελλάδα, αποτύπωσε έρευνα του kariera.gr και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία διενεργείται για δεύτερη χρονιά και στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 νέοι απόφοιτοι σχολών της γενιάς Υ.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι νέοι στην Ελλάδα φαίνεται να είναι μοιρασμένοι, αφού το 50% θέλει να εργασθεί σε ελληνική εταιρεία και το 50% σε ξένο όμιλο. Οι φοιτητές των Θεωρητικών και Θετικών Επιστημών επιθυμούν να εργασθούν σε ελληνικές εταιρείες σε ποσοστά 70% και 68%, αντίστοιχα, ενώ η πλειοψηφία των φοιτητών/αποφοίτων Σχολών Διοίκησης Επιχειρήσεων (58%), Οικονομικών Σχολών (55%) και Πολυτεχνικών Σχολών (53%) επιθυμούν να εργασθούν σε ξένη επιχείρηση.
Τα αποτελέσματα σχετικά με την πρόθεση των νέων να δημιουργήσουν τη δική τους επιχείρηση δείχνουν ένα μέτριο προσανατολισμό, ο οποίος είναι οριακά υψηλότερος για τους σπουδαστές πολυτεχνικών, οικονομικών και θετικών επιστημών σχολών. Γενικά, παρότι οι νέοι έχουν θετική στάση απέναντι στην επιχειρηματικότητα, μόλις το 10% έχει κάνει έστω και αρχικές κινήσεις διερεύνησης (αναζήτηση χρηματοδότησης ή υποστήριξης) για το ξεκίνημα μια νέας επιχείρησης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα