Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Ξεπέρασαν τα έξι εκατομμύρια οι Ελληνες χρήστες στο YouTube
Ξεπέρασαν τα έξι εκατομμύρια οι Ελληνες χρήστες στο YouTube
Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στη δημοφιλέστερη online πλατφόρμα διανομής βίντεο-περιεχομένου
Περισσότεροι από έξι εκατομμύρια χρήστες από την Ελλάδα συνδέονται στο YouTube, με περισσότερους από τους μισούς (53%) να μοιράζονται συστηματικά συνδέσμους της πιο δημοφιλούς πλατφόρμας προβολής και ανταλλαγής βίντεο.
Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube και κάθε μήνα δέχεται περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες. Δίχως ίχνος υπερβολής, το YouTube έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε, δημιουργούμε και αλληλεπιδρούμε μέσω βίντεο, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να εξελίσσουν το πάθος τους και να το μοιράζονται με μια κοινότητα ιδιαίτερα δραστήρια που συνεχώς διευρύνεται.
Εξάλλου, βάσει στοιχείων της Google, οι χρήστες από την Ελλάδα χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και για επικοινωνία-διασύνδεση (65%).
Με στόχο να διερευνήσει σε ποιο βαθμό το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι εμπορικές φίρμες αλληλεπιδρούν με το κοινό τους και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συναντήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, με περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες τη δημοφιλέστερης online πλατφόρμας διανομής βίντεο-περιεχομένου.
“Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το βίντεο, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες», σχολίασε ο Στέφανος Λουκάκος, country manager της Google Ελλάς.
Κάθε λεπτό, περισσότερες από 300 ώρες βίντεο ανεβαίνουν στο YouTube και κάθε μήνα δέχεται περισσότερους από ένα δισεκατομμύριο μοναδικούς χρήστες. Δίχως ίχνος υπερβολής, το YouTube έχει αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε, δημιουργούμε και αλληλεπιδρούμε μέσω βίντεο, δίνοντας τη δυνατότητα σε εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο να εξελίσσουν το πάθος τους και να το μοιράζονται με μια κοινότητα ιδιαίτερα δραστήρια που συνεχώς διευρύνεται.
Εξάλλου, βάσει στοιχείων της Google, οι χρήστες από την Ελλάδα χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και για επικοινωνία-διασύνδεση (65%).
Με στόχο να διερευνήσει σε ποιο βαθμό το YouTube έχει συμβάλει στην αλλαγή του τρόπου με τον οποίο οι εμπορικές φίρμες αλληλεπιδρούν με το κοινό τους και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συναντήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, με περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες τη δημοφιλέστερης online πλατφόρμας διανομής βίντεο-περιεχομένου.
“Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το βίντεο, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες», σχολίασε ο Στέφανος Λουκάκος, country manager της Google Ελλάς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα