Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Οι χρήστες tablets «τα σκάνε» σε online αγορές
Οι χρήστες tablets «τα σκάνε» σε online αγορές
Ως «ιδιαίτερα προσοδοφόρο καταναλωτικό κοινό» περιγράφει μελέτη της Adobe τους χρήστες tablets, οι οποίοι εμφανίζονται ως οι «πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές» για το 2011, δαπανώντας 54% περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες υπολογιστών.
Ως «ιδιαίτερα προσοδοφόρο καταναλωτικό κοινό» περιγράφει μελέτη της Adobe τους χρήστες tablets, οι οποίοι εμφανίζονται ως οι «πλέον πολύτιμοι online καταναλωτές» για το 2011, δαπανώντας 54% περισσότερα χρήματα σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones και 21% περισσότερα από τους χρήστες υπολογιστών.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα ευρήματα της πρώτης Adobe Digital Marketing Insights μελέτης, οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν τρεις φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online, σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση με τους χρήστες σταθερών ή φορητών υπολογιστών.
Οσοι επιλέγουν να χρησιμοποιούν ταμπλέτες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online καταναλωτές. Επίσης, έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.
Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα. Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων μεταπωλητών των ΗΠΑ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα ευρήματα της πρώτης Adobe Digital Marketing Insights μελέτης, οι χρήστες tablets ήταν σχεδόν τρεις φορές πιο πιθανό να αγοράσουν προϊόντα και υπηρεσίες online, σε σύγκριση με τους χρήστες smartphones, ενώ ήταν σχεδόν εξίσου πιθανό σε σύγκριση με τους χρήστες σταθερών ή φορητών υπολογιστών.
Οσοι επιλέγουν να χρησιμοποιούν ταμπλέτες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα μεταξύ 18 και 34 ετών και τείνουν να είναι πιο εύποροι σε σύγκριση με τους υπόλοιπους online καταναλωτές. Επίσης, έχουν επίσης υψηλότερο ποσοστό χρήσης των συσκευών τους το σαββατοκύριακο, οπότε και έχουν περισσότερο χρόνο διαθέσιμο για online αγορές.
Η μελέτη αυτή εξέτασε πώς η αγοραστική συμπεριφορά επηρεάζεται από τη συσκευή την οποία χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να επισκεφθεί τα online καταστήματα. Η Adobe ανέλυσε 16,2 δισεκατομμύρια ανώνυμες επισκέψεις, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σε πάνω από 150 ιστοσελίδες κορυφαίων μεταπωλητών των ΗΠΑ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα